Τους παράγοντες που θα παίξουν σημαντικό ρόλο στις εμπειρίες διακοπών καθώς και προς τα πού στρέφεται το ενδιαφέρον για τα ταξίδια μέσα στο 2021, αποκαλύπτει νέα διεθνής έρευνα της ταξιδιωτικής πλατφόρμας Agoda.
Όπως δείχνουν τα στοιχεία, ένας στους τρεις θα αναζητήσει περισσότερο ποιοτικό χρόνο με αγαπημένα πρόσωπα, το 24% προτιμά να μπορεί να ταξιδέψει χωρίς εμπόδια και το 21% να κάνει πράγματα που έχουν σημασία και κάνουν τη διαφορά.
Οι κορυφαίες επιθυμίες των ανθρώπων το 2021 είναι...
-Να περάσουν περισσότερο ποιοτικό χρόνο με αγαπημένα πρόσωπα (η τάση εντοπίζεται περισσότερο σε Ην. Βασίλειο, Ταϊλάνδη, ΗΠΑ, Φιλιππίνες, Μαλαισία και Κίνα)
-Να ταξιδέψουν χωρίς περιορισμούς (Κάτοικοι της Σιγκαπούρης, Νοτιοκορεάτες και Ιάπωνες)
-Να κάνουν πράγματα που έχουν σημασία ή κάνουν τη διαφορά (Κάτοικοι Ινδονησίας, Ταϊβάν και Βιετνάμ)
-Να έρθουν πιο κοντά με τη φύση και την ύπαιθρο (Ταϊλανδοί και Ιάπωνες)
Λιγότεροι άνθρωποι επιθυμούν να επιστρέψουν στο χώρο εργασίας τους το 2021. Οι ερωτηθέντες από την Κίνα (1,2%), την Ιαπωνία (1,5%) και το Ην. Βασίλειο (2%) έχουν τα μικρότερα ποσοστά ενώ οι Φιλιππινέζοι (9%), οι Βιετναμέζοι (7%) και οι Ινδονήσιοι (7%) τείνουν να επιθυμούν την επιστροφή τους στο γραφείο.
Η παρακολούθηση ζωντανών αθλητικών και μεγάλων εκδηλώσεων είναι η δεύτερη λιγότερη δημοφιλής δραστηριότητα για το 2021, όμως εκείνοι που τείνουν να την επιθυμούν είναι οι κάτοικοι των ΗΠΑ (8%), του Ην. Βασιλείου (8%) και της Ιαπωνίας (7%).
Ο ποιοτικός χρόνος με αγαπημένα πρόσωπα είναι η κορυφαία ανάγκη των ανθρώπων ηλικίας 25-34, 35-44 και 45-54, ενώ οι ηλικίες 18-24 προτιμούν να κάνουν πράγματα που έχουν σημασία για εκείνους και οι άνω των 55 να μπορούν να ταξιδέψουν χωρίς εμπόδια.
Η εγγύτητα με τη φύση και την ύπαιθρο είναι το τρίτο σημαντικότερο στοιχείο που αναζητούν οι άνθρωποι άνω των 55 ετών.
Τα ταξίδια με αγαπημένα πρόσωπα είναι το πρώτο πράγμα που όλες οι αγορές τείνουν να υπόσχονται ότι θα κάνουν με διαφορετικό τρόπο το 2021, με εξαίρεση το Ην. Βασίλειο και την Ταϊβάν, όπου οι ερωτηθέντες προτιμούν την περιπέτεια και τα αυθόρμητα ταξίδια, ενώ οι Ιάπωνες αγαπούν τα ταξίδια με αργούς ρυθμούς.
Οι Βιετναμέζοι, οι Νοτιοκορεάτες, οι Φιλιππινέζοι, οι Ταϊλανδοί και οι Ινδονήσιοι τείνουν να προτιμούν αειφόρα ταξίδια, κάνοντας πιο φιλικές στο περιβάλλον ταξιδιωτικές επιλογές, όντας το δεύτερο μεγαλύτερο μέλημά τους για το 2021.
Οι Ινδονήσιοι (16%), οι Ταϊλανδοί (14%) και οι Ιάπωνες (13%) προτιμούν να στηρίξουν λιγότερο τουριστικούς προορισμούς τη νέα χρονιά.