ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 8 Αυγούστου 2020

Να λυθεί άμεσα το πρόβλημα της ακτοπλοϊκής μετακίνησης των επισκεπτών στα νησιά ζητά το ΚΙΝ.ΑΛ.

 



Γιώργος Φραγγίδης: «Να λυθεί άμεσα το πρόβλημα της ακτοπλοϊκής ...

Σε δήλωσή του ο κ. Γιώργος Φραγγίδης, υπεύθυνος Κοινοβουλευτικού Τομέα Τουρισμού του Κινήματος Αλλαγής ανέφερε: “Τη στιγμή που όλοι οι επαγγελματίες του τουρισμού έχουν εναποθέσει τις όποιες ελπίδες τους για επιβίωση στο μήνα Αύγουστο, τον κορυφαίο μήνα της τουριστικής σεζόν, η παρακώλυση της ακτοπλοϊκής μετακίνησης των ταξιδιωτών έρχεται να απομειώσει τις προσδοκίες τους.

Οι χαμηλές πληρότητες που επιβάλλονται από τα υγειονομικά πρωτόκολλα στα πλοία (60% για αυτά που δεν διαθέτουν καμπίνες και 65% για αυτά με καμπίνες), λειτουργούν ανασταλτικά για τον τουρισμό, παρά το γεγονός ότι είναι επιβεβλημένες. Έλληνες και ξένοι τουρίστες αδυνατούν να βρουν διαθέσιμα ακτοπλοϊκά εισιτήρια για όλο τον Αύγουστο, ενώ τα αεροπορικά εισιτήρια για τους νησιωτικούς προορισμούς είναι οικονομικά απρόσιτα για την πλειονότητα των επισκεπτών. Αποτελεί ειρωνεία ότι οι ξένοι επισκέπτες καταφέρνουν να εισέλθουν στη χώρα μας ξεπερνώντας όλα τα εμπόδια και βρίσκονται τελικά εγκλωβισμένοι στο εσωτερικό, αδυνατώντας να μετακινηθούν προς τα νησιά.

Το κράτος επιδοτεί τις πλοιοκτήτριες εταιρείες για το 35-40% των θέσεων που παραμένουν κενές, αλλά μόνο για όσα πλοία τους ήταν ήδη σε λειτουργία όταν ξεκίνησε η εφαρμογή του μέτρου. Ως αποτέλεσμα, οι πλοιοκτήτες προτιμούν να κρατούν δεμένα τα υπόλοιπα πλοία τους, για τα οποία ακόμα κι αν τα έβαζαν σε δρομολόγιο δε θα έπαιρναν την επιδότηση χαμηλής πληρότητας.

Επειδή η όλη κατάσταση εξελίσσεται σε φιάσκο και εμπαιγμό εις βάρος του τουριστικού κλάδου που έχει πληγεί βάναυσα από την πανδημία, θα πρέπει να δοθεί άμεσα μια λύση από την κυβέρνηση, για να σωθεί οτιδήποτε, αν σώζεται, τη φετινή σεζόν”.

Ν. Σαντορινιός: ‘Επικίνδυνη για τη δημόσια υγεία η αύξηση της πληρότητας’
“Η πρόσφατη ανακοίνωση της αύξησης της πληρότητας στα πλοία έρχεται σε ευθεία αντίθεση με την πραγματικότητα της αύξησης των κρουσμάτων και αποτελεί μια επικίνδυνη για την δημόσια υγεία απόφαση”, δήλωσε ο τομεάρχης Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Νεκτάριος Σαντορινιός.

Κάνει λόγο για επιλογή μετατόπισης της υποχρέωσης προστασίας από τον ιό στους επιβάτες και για “προσβλητικές” σκηνές για τη χώρα πάνω στα πλοία, που “καταδεικνύουν απόλυτα την ανικανότητα της κυβέρνησης και την παντελή έλλειψη σχεδίου του υπουργείου Ναυτιλίας στον τομέα της ακτοπλοΐας και της διασύνδεσης των νησιών”.

Ο κ. Σαντορινιός αναφέρει ότι η κυβέρνηση “πέρα από κάθε λογική και ενάντια στα αναγκαία μέτρα προστασίας” αύξησε την πληρότητα των πλοίων σε 80-85%, αντί να εφαρμόσει ένα σχέδιο -όπως από την αρχή ζητούσε ο ΣΥΡΙΖΑ από το υπουργείο-για την αύξηση των δρομολογίων ανά προορισμό, ώστε να αντιμετωπιστεί με επάρκεια η αυξημένη ζήτηση προς τους νησιωτικούς προορισμούς, με σεβασμό στη Δημόσια Υγεία. Δια του αρμόδιου τομεάρχη, ο ΣΥΡΙΖΑ καλεί την κυβέρνηση “έστω και τώρα να προχωρήσει με άμεσες διαδικασίες στην αύξηση των πλοίων εξυπηρέτησης των γραμμών με επιδοτήσεις και να επαναφέρει το ποσοστό πληρότητας στο 60-65%”. “Αυτές τις ώρες, η κοινωνία, η ακτοπλοΐα και οι επισκέπτες που εμπιστεύονται τη χώρα μας, απαιτούν σοβαρότητα και υπευθυνότητα”, τονίζει ο κ. Σαντορινιός.