ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 27 Ιουνίου 2020

Ελληνικά νησιά αποκλείονται από τις μειωμένες πτήσεις των αεροπορικών εταιρειών




Ελληνικά νησιά αποκλείονται από τις μειωμένες πτήσεις των ...

Καθώς η Ελλάδα ετοιμάζεται να καλωσορίσει τους τουρίστες μετά από προσωρινό lockdown, ορισμένα νησιά θα μπορούσαν να αποκλειστούν από τα δρομολόγια πτήσεων καθώς οι αεροπορικές εταιρείες λειτουργούν με μειωμένες πτήσεις. Η έλλειψη προσβασιμότητας σε ορισμένα νησιά θα είναι επιζήμια για τις τοπικές επιχειρήσεις στον κλάδο λιανικής, τουρισμού και φιλοξενίας, χωρίς να εξαιρέσουμε και τη επιβάρυνση από το προηγούμενο τρίμηνο κλείσιμο της τουριστικής βιομηχανίας, αναφπέρει η εταιρεία δεδομένων και ανάλυσης GlobalData.

Η Rheanna Norris, αναπλ. αναλύτρια στην GlobalData, σχολιάζει: “Μεγάλες ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες, όπως η easyJet και η Ryanair ανακοίνωσαν τα πρόσφατα σχέδιά τους για επανέναρξη του προγράμματος πτήσεων- αλλά μόνο με λιγότερες από το μισό. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα ορισμένοι προορισμοί να μείνουν απέξω, ώστε να επικεντρωθούν σε δημοφιλή, κερδοφόρα δρομολόγια”.

Ο εισερχόμενος τουρισμός είναι ένας ζωτικός πυλώνας για την ελληνική οικονομία, καθώς πολλά από τα νησιά βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στους επισκέπτες όλο το χρόνο, ειδικά τους επόμενους καλοκαιρινούς μήνες. Το 2018, η Ελλάδα καλωσόρισε 6,2 εκατ. επισκέπτες από τις κύριες αγορές της - Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο-, δείχνοντας πώς οι ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες είναι σημαντικές για την επιτυχία της Ελλάδας και των νησιών της ως προορισμών.

“Μερικά ελληνικά νησιά έχουν περάσει από το πρόβλημα του ‘υπερτουρισμού’ στο πρόβλημα του καθόλου τουρισμού. Ενώ στο παρελθόν η φύση και η ηρεμία ορισμένων ελληνικών νησιών καταστράφηκαν από τους τουρίστες, τώρα παραείναι ήσυχα, χωρίς επισκέπτες να παρέχουν κανένα εισόδημα για τους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων. Αν και οι λιγότεροι τουρίστες είναι κάτι επιθυμητό, αυτό τώρα δεν αποτελεί βιώσιμη επιλογή για τη ευμάρεια των νησιών ως τουριστικών προορισμών”, συνεχίζει η Rheanna Norris.

Ενώ οι πτήσεις προς την πρωτεύουσα και τα δημοφιλή ελληνικά νησιά έχουν ξαναρχίσει, νησιά που είναι γνωστά για την απομακρυσμένη και ήρεμη φύση τους δεν έχουν συνδέσεις - ή σε ορισμένες περιπτώσεις έχουν, αλλά σε μειωμένη συχνότητα. Αυτό μειώνει την πρόσβαση σε αυτά. και οι ακτοπλοϊκές συνδέσεις επηρεάζονται επίσης από τον COVID-19, με τη χωρητικότητα να είναι υποχρεωρικά στο 50%, με θερμικό έλεγχο και πιστοποιητικό υγείας για ταξίδι με πλοίο.

Και η Norris καταλήγει: “Παράλληλα, οι κρουαζιέρες δεν πραγματοποιούν ταξίδια και δε σταματούν σε κανένα ελληνικό νησί, εκμηδενίζοντας τόσο τους επισκέπτες που αποβιβάζονταν κατά τη διάρκεια της ημέρας σε αυτά όσο και τις ροές εσόδων σε ήδη πληττόμενες αγορές. Οι κρουαζιέρες δίνουν επίσης ώθηση σε επαναλαμβανόμενα ταξίδια, τα οποία θα διασφάλιζαν μια συνεχή ροή εσόδων στα νησιά, κάτι τίθεται σε κίνδυνο, εάν η πρόσβαση σε αυτά είναι περιορισμένη”.

https://traveldailynews.gr/