ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2020

Expedia: Ποιες υπηρεσίες δελεάζουν τους ταξιδιώτες για κράτηση




Αποτέλεσμα εικόνας για Expedia: Ποιες υπηρεσίες δελεάζουν τους ταξιδιώτες για κράτηση

Στις προσφορές και την εξυπηρέτηση των πελατών τους πρέπει να αφοσιωθούν περισσότερο οι πάροχοι ταξιδιωτικών υπηρεσιών, όπως προκύπτει από καταναλωτική έρευνα που πραγματοποίησε η Expedia Partner Solutions.

Η έρευνα Global Traveler Expectations, η οποία διεξήχθη σε δείγμα 25.000 ταξιδιωτών, έδειξε ότι το 28% επιθυμεί μεγαλύτερη έμφαση στις προσφορές και το 26% στην εξυπηρέτηση πελατών.

 Ακολουθεί η προσφορά ταξιδιωτικών επιλογών προσαρμοσμένων στις ανάγκες τους (14%).

Όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών, η έρευνα αποκάλυψε ότι η δυνατότητα επίλυσης προβλημάτων κατά τη διάρκεια του ταξιδιού είναι απόλυτη προτεραιότητα για τους ταξιδιώτες (36%) και ακολουθεί η ταχύτητα απάντησης στις ερωτήσεις τους (το ένα τρίτο των ταξιδιωτών) και η δυνατότητα αλλαγής κράτησης από τους ίδιους (30%).

Οι συχνοί ταξιδιώτες όμως που ταξιδεύουν τουλάχιστον 10 φορές το χρόνο, δίνουν προτεραιότητα στην ταχύτητα απάντησης (40%).

Το 35% δήλωσε ότι η ευκολία επικοινωνίας και η εξυπηρέτηση πελατών που ανταποκρίνεται στα ερωτήματά τους είναι το σημαντικότερο στοιχείο που οδηγεί σε θετική εμπειρία κράτησης.

 Ακολουθεί  η ευκολία πλοήγησης στις ιστοσελίδες και η ποιότητα περιεχομένου σε κάθε κατάλυμα (από 34% για καθένα).

Σε γενικές γραμμές, η έρευνα έδειξε ότι η εύκολη πλοήγηση είναι ένας από τους κορυφαίους παράγοντες που οδηγούν σε θετική εμπειρία κράτησης, με το οποίο συμφωνούν το 35% των ταξιδιωτών από την Αφρική, το 30% από τη Μ. Ανατολή, το 27% από την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.