H βρετανική καταναλωτική οργάνωση Which? καλεί τους ταξιδιώτες να επιλέξουν την εταιρία Jet2 αντί των British Airways και Ryanair έπειτα από το υψηλό σκορ που συγκέντρωσε η πρώτη στην ετήσια ταξιδιωτική έρευνα καταναλωτών της οργάνωσης σε αντίθεση με τις άλλες δύο.
Η British Airways αξιολογήθηκε ως μία από τις καλύτερες αεροπορικές εταιρίες του Ην. Βασιλείου προ τετραετίας όμως σήμερα, σύμφωνα με τους Βρετανούς ταξιδιώτες, είναι στις χειρότερες, όπως έδειξε η έρευνα (διεξήχθη ανάμεσα σε 6.500 ταξιδιώτες για τις εμπειρίες τους από τις πτήσεις το τελευταίο 12μηνο).
Τα βασικά παράπονά τους ήταν η ποιότητα φαγητού και ποτού, η άνεση των θέσεων και το value for money στα κοντινά και μακρινά δρομολόγια.
Η εταιρία αναδείχθηκε τρίτη από το… τέλος στις πτήσεις κοντινών αποστάσεων και δεύτερη χειρότερη στις μακρινές αποστάσεις. Ορισμένοι επιβάτες μάλιστα δήλωσαν ότι δεν θα πετούσαν ξανά με την British Airways.Η British Airways, σχολιάζοντας τα ευρήματα δήλωσε ότι σύμφωνα με τα δικά της δεδομένα η ικανοποίηση πελατών παρουσιάζει αύξηση.
Η εταιρία αναφέρει ότι έχει προβεί σε επενδύσεις ύψους 6,5 δις. Λιρών για την αγορά νέων αεροσκαφών, νέου φαγητού, νέων αιθουσών αναμονής και νέας τεχνολογίας.
Αντίθετα, οι ταξιδιώτες επαίνεσαν την Jet2, η οποία συγκέντρωσε σκορ 79% και πεντάστερη αξιολόγηση όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών. Οι ταξιδιώτες την περιέγραψαν χρησιμοποιώντας χαρακτηρισμούς όπως «φιλική» και «αποτελεσματική».
Επιπλέον η Virgin Atlantic πέτυχε σκορ 72% και η EasyJet 65% και τετράστερη αξιολόγηση για το value for money.
Η Ryanair ψηφίστηκε ως ο χειρότερος αερομεταφορέας με σκορ μόλις 44%. Συγκέντρωσε το χαμηλότερο σκορ του ενός αστεριού σε όλες τις κατηγορίες αξιολόγησης όπως η επιβίβαση, η εξυπηρέτηση πελατών και η εμπειρία καμπίνας, εκτός από το value for money όπου είχε 2 αστέρια.
Στις χειρότερες αεροπορικές εταιρίες κοντινών αποστάσεων συγκαταλέγονται επίσης οι Vueling Airlines (54%) και Wizz Air (56%), με αξιολόγηση 2 αστέρων καθεμία για την επιβίβαση, την άνεση των θέσεων και το φαγητό και το ποτό παρότι η Wizz κατάφερε να κερδίσει 3 αστέρια για το value for money.
H American Airlines αναδείχθηκε ως ο χειρότερος αερομεταφορέας μακρινών αποστάσεων με σκορ 48%.
Η Singapore Airlines έχει σκορ 5 ή 4 αστέρων για κάθε κατηγορία, όντας καλύτερη στη διασκέδαση εν ώρα πτήσης και την εξυπηρέτηση πελατών, με σκορ 88%. Επίσης, θετικές κριτικές απέσπασε και η Emirates με σκορ 76%.