Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, με στρατηγικές κινήσεις προβολής, βάζει τη Θεσσαλονίκη στα inflight magazines και στα social media της ολλανδικής αεροπορικής εταιρείας Transavia.
Η Θεσσαλονίκη παρουσιάζεται πλέον, σε παραπάνω από 200.000 επιβάτες της αεροπορικής εταιρίας Transavia μέχρι και τον Απρίλιο του 2020 σε όλες τις προγραμματισμένες πτήσεις, αλλά και τις πτήσεις τύπου τσάρτερ προς 88 προορισμούς.
Η γαστρονομία της πόλης της Θεσσαλονίκης, γίνεται πλέον γνωστή στους επιβάτες που ταξιδεύουν με την συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία και ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης θεωρεί ότι κερδίζει ακόμα ένα στοίχημα ισχυροποίησης της παρουσίας της πόλης στις διεθνείς πτήσεις.