ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2019

Η καινοτομία στα ταξίδια και ποιοι την προτιμούν


Αποτέλεσμα εικόνας για Η καινοτομία στα ταξίδια
Την καινοτομία στις ταξιδιωτικές προσφορές εξετάζουν οι Αμερικανοί τουρίστες, όπως αποκαλύπτει έρευνα της AIG.
To 73% των Αμερικανών ενδιαφέρεται για την καινοτομία στην αγορά ταξιδιωτικών προϊόντων, υπηρεσιών ή εμπειριών.
  • Tο 79% των δήλωσε ότι είναι «ευχάριστα έκπληκτο» είτε «αρκετά έκπληκτο» όταν ακούει ότι κάτι έχει αλλάξει ή πρόκειται να αλλάξει.
Αποτέλεσμα εικόνας για Η καινοτομία στα ταξίδια







Millennials vs Παραδοσιακών ταξιδιωτών

  • Οι millennials (ηλικίας 23-38 ετών) είναι τρεις φορές πιο πιθανό (15% έναντι 5%) από τους παραδοσιακούς ταξιδιώτες (ηλικίας 74 ετών και άνω) να “περιμένουν ανυπόμονα” μια καινοτομία σε μια ταξιδιωτική υπηρεσία.
  • Αντιστρόφως, οι παραδοσιακοί ταξιδιώτες ανησυχούν τρεις φορές περισσότερο από τους Millennials όταν μαθαίνουν για καινοτομίες στα ταξίδια.

Η μεγαλύτερη καινοτομία στα ταξίδια

  • Όσον αφορά στην πιο καινοτόμο ταξιδιωτική εξέλιξη τον περασμένο αιώνα, το 79% των καταναλωτών ανέφερε την πρώτη πτήση των αδελφών Wright.
  • Το ντεμπούτο των συστημάτων GPS πλοήγησης αυτοκινήτων ήρθε στη δεύτερη θέση (56%).
  • Η πρώτη εμπορική πτήση κατέλαβε την τρίτη θέση (50%).

Άλλες σημαντικές εξελίξεις στον τομέα των ταξιδιών

  • Πρώτη διατλαντική πτήση (50%)
  • Η εμφάνιση των online κρατήσεων (43%)
  • Οι τροχοφόρες βαλίτσες (33%)

Ταξιδιωτικά προϊόντα ή υπηρεσίες

Oταν εξετάζουν αν θα αγοράσουν ταξιδιωτικά προϊόντα, υπηρεσίες ή εμπειρίες, το 60% θεωρεί ότι είναι σημαντικό ο πάροχος αυτών