Ιδιαίτερα δημοφιλής είναι ο γαμήλιος τουρισμός στην Ιταλία. Ειδικότερα, πάνω από 8.700 εκδηλώσεις το 2018 στην Ιταλία με εκτιμώμενο κύκλο εργασιών 500 εκατ. ευρώ.
Αυτό προέκυψε από έρευνα που πραγματοποίησε το Γραφείο Τουρισμού στη Φλωρεντία.
Το 2018 οι αλλοδαποί γάμοι στην Ιταλία οδήγησαν σε 436.000 αφίξεις και πάνω από 1.5 εκατ. αφίξεις.
Σε σύγκριση με το 2017, πρόκειται για αύξηση 6,8% και 7,4% αντίστοιχα.
Σε σύγκριση με το 2017, πρόκειται για αύξηση 6,8% και 7,4% αντίστοιχα.
Ο μέσος αριθμός επισκεπτών ανά γάμο ήταν 49,6 και το μέσο κόστος ήταν 56,890 ευρώ.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι οι γάμοι ομοφυλοφίλων έχουν επίσης αυξηθεί σε δημοτικότητα.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι οι γάμοι ομοφυλοφίλων έχουν επίσης αυξηθεί σε δημοτικότητα.
Ποιοι τουρίστες επιλέγουν την Ιταλία για γάμους
- Οι τουρίστες από το Ηνωμένο Βασίλειο ήταν πρώτοι σε γάμους με ποσοστό 28,1%.
- Ακολούθησαν οι ΗΠΑ (21,9%), η Αυστραλία (9,4%), η Γερμανία (5,5%) και ο Καναδάς (4,5%).
Ωστόσο, υπήρξαν και γάμοι άλλων εθνικοτήτων με μικρότερη συχνότητα αλλά μεγαλύτερο οικονομικό αντίκτυπο.
Πρόκειται για τις Σκανδιναβικές χώρες, την Ινδονησία ή τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Πρόκειται για τις Σκανδιναβικές χώρες, την Ινδονησία ή τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Η προτιμώμενη περιοχή από αλλοδαπούς για γάμους ήταν η Τοσκάνη (30,9%).
Ακολούθησε η Λομβαρδία, η Καμπανία, το Βένετο και το Λάτσιο. Η Πούλια και η Σικελία σημείωσαν επίσης έντονη ανάπτυξη.
Ακολούθησε η Λομβαρδία, η Καμπανία, το Βένετο και το Λάτσιο. Η Πούλια και η Σικελία σημείωσαν επίσης έντονη ανάπτυξη.
Γάμοι σε πολυτελή ξενοδοχεία
Πολυτελή ξενοδοχεία (31,9%) ήταν οι πιο δημοφιλείς χώροι τέλεσης γάμων.
Ακολούθησαν οι βίλες, τα αγροκτήματα διακοπών, τα κάστρα και τα εστιατόρια.
Ακολούθησαν οι βίλες, τα αγροκτήματα διακοπών, τα κάστρα και τα εστιατόρια.
Σε online φαινόμενο εξελίσσεται ο γαμήλιος τουρισμός, τόσο για τους operators όσο και για τους πελάτες.
Oι μηχανές αναζήτησης (23%) αποδείχτηκαν το κορυφαίο κανάλι απόκτησης επαφών, ενώ για τους σχεδιαστές του γάμου τα social media (24,8%).
Oι μηχανές αναζήτησης (23%) αποδείχτηκαν το κορυφαίο κανάλι απόκτησης επαφών, ενώ για τους σχεδιαστές του γάμου τα social media (24,8%).
Στην Ιταλία, περισσότεροι από 60.000 επαγγελματίες εργάζονται στη βιομηχανία γάμου. Ανάμεσά τους, υπάρχουν αρκετοί προγραμματιστές γάμων, για τους οποίους τα προγράμματα κατάρτισης είναι όλο και πιο επείγοντα.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 29,7% των συμμετεχόντων παρακολούθησε ειδικά μαθήματα κατάρτισης για τον κλάδο το 2018. Τέλος, τουλάχιστον το 60,7% θα ενδιαφερόταν να συμμετάσχει στο μέλλον.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 29,7% των συμμετεχόντων παρακολούθησε ειδικά μαθήματα κατάρτισης για τον κλάδο το 2018. Τέλος, τουλάχιστον το 60,7% θα ενδιαφερόταν να συμμετάσχει στο μέλλον.