ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 13 Απριλίου 2019

Τουρισμός: Πόσο επηρεάζουν τις κρατήσεις διακοπών τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης









Αποτέλεσμα εικόνας για Τουρισμός: Πόσο επηρεάζουν τις κρατήσεις διακοπών τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης


Μεγάλο ρόλο στις ταξιδιωτικές συνήθειες των ανθρώπων φαίνεται πως παίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, από την επιλογή του ιδανικού προορισμού μέχρι την επεξεργασία των φωτογραφιών από τις διακοπές.

Όπως αποκαλύπτει έρευνα της πλατφόρμας αεροπορικών και ξενοδοχειακών κρατήσεων eDreams, με παρουσία σε 33 χώρες, σε δείγμα 8.000 ατόμων που ταξιδεύουν αεροπορικώς από τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ισπανία, το Ην. Βασίλειο, την Πορτογαλία, την Ιταλία και τις ΗΠΑ, το 52% των αμερικανών ταξιδιωτών κάνουν κράτηση διακοπών βάσει του εάν ο προορισμός προσφέρεται για φωτογραφίες που προκαλούν εντύπωση στο Instagram.

Τα αντίστοιχα ποσοστά για τους Ισπανούς και τους Ιταλούς είναι ακόμη υψηλότερα, στο 55% και 58% αντίστοιχα.Αντίθετα, μόλις το 14% των Βρετανών νοιάζεται για την ανταπόκριση που θα έχει μια φωτογραφία από τον προορισμό στα social media.

To 51% των αμερικανών ταξιδιωτών παραδέχεται ότι επεξεργάζεται τις φωτογραφίες διακοπών πριν τις κοινοποιήσει στα social media. Οι Γάλλοι και οι Ιταλοί ταξιδιώτες έρχονται στη δεύτερη και τρίτη θέση με ποσοστά 49% και 47% αντίστοιχα, όμως μόλις ένας στους πέντε Βρετανούς κάνουν το ίδιο.

To 52% των αμερικανών πιστεύουν ότι όσοι κοινοποιούν φωτογραφίες κατά τη διάρκεια των διακοπών περνούν υπέροχα, σε αντίθεση με το 40% των Βρετανών που πιστεύουν το αντίθετο και θεωρούν την κοινοποίηση φωτογραφιών στο ταξίδι επίδειξη. 

Μόνο ένας στους 10 Αμερικανούς παραδέχεται ότι έχει κάνει κράτηση διακοπών σε προορισμό που εμφανίστηκε στο λογαριασμό social media κάποιου άλλου, με αντίστοιχο ποσοστό και για τους Ιταλούς (11%). Ακόμη χαμηλότερα είναι τα ποσοστά επηρεασμού από τα social media των Βρετανών (5%), των Ισπανών (6%) και των Πορτογάλων (8%).