ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 13 Απριλίου 2019

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Χίου







Αποτέλεσμα εικόνας για Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Χίου

Ο Δήμος Χίου προχωρά στην υλοποίηση του προγράμματος τουριστικής προβολής για το 2019.

Για τη διαμόρφωση του εν λόγω προγράμματος, ελήφθη υπόψη ότι ο κλάδος του τουρισμού στη Χίο, έχει δυναμικότητα 5.500 κλινών και η βασική αγορά προέλευσης επισκεπτών τα τελευταία χρόνια είναι η Τουρκία με 58.601 επισκέπτες το 2018, πολλοί από τους οποίους επισκέφθηκαν το νησί για μονοήμερο ταξίδι, ενώ οι ροές επισκεπτών από τις ευρωπαϊκές και άλλες αγορές δεν είναι δυνατό να μετρηθούν με ακρίβεια διότι μεσολαβεί αλλαγή μεταφορικού μέσου στην Αθήνα.

Ο Δήμος Χίου προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες τουριστικής ανάπτυξης, βασίζει το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του στους εξής άξονες:

- Διαμόρφωση της ταυτότητας και βελτίωση της αναγνωρισιμότητας της Χίου σαν τουριστικός προορισμός. Η βάση για οποιαδήποτε ενέργεια, είναι η χάραξη στρατηγικής και η διαμόρφωση τελικά της επιθυμητής εικόνας/ταυτότητας για τον τουριστικό προορισμό “Χίος” που θα υπηρετεί τη στρατηγική αυτή και θα διαφοροποιείται από τους ανταγωνιστικούς προορισμούς.

-Βελτίωση του τουριστικού προϊόντος και της εμπειρίας του επισκέπτη. Αφορά ενέργειες που υλοποιούνται σε όλη την έκταση του νησιού και έχουν σαν αντικείμενο την οπτικοποίηση και εφαρμογή της ταυτότητας στο φυσικό χώρο, τη βελτίωση των υποδομών και την παροχή έγκυρης πληροφόρησης τη στιγμή που τη χρειάζεται ο επισκέπτης κάτι που εκτιμάται ότι αυξάνει την ικανοποίηση των επισκεπτών από τον προορισμό με τρόπο μετρήσιμο.

-Ενέργειες προώθησης και προβολής που στοχεύουν σε συγκεκριμένες τουριστικές αγορές και ομάδες δυνητικών “πελατών” του προορισμού. Πρόκειται για ένα πλέγμα ενεργειών προώθησης και προβολής με συγκεκριμένους στόχους και έντονη χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών. 

Η σημερινή τεχνολογία παρέχει τη δυνατότητα να αξιολογούνται οι ενέργειες προβολής, να μετριέται η αποδοτικότητα τους, ενώ αυτές είναι σε εξέλιξη και να προσαρμόζονται ώστε να βελτιστοποιείται η απόδοση των χρημάτων που επενδύονται σε σχέση με τον αριθμό των επισκεπτών που προσελκύονται.

Για την επίτευξη των ανωτέρω, ο Δήμος Χίου θα προβάλει την κρουαζιέρα, τις δραστηριότητες, τις εκδηλώσεις και τον μαθητικό τουρισμό, σε Ελλάδα, Κύπρο, Τουρκία, Σλοβενία, Πολωνία, Ιταλία, Βέλγιο, Γερμανία, Αυστρία και Ολλανδία. Περαιτέρω, θα διοργανώσει αθλητικές εκδηλώσεις όπως  το Chios Open Water Swimming, ο Ημιμαραθώνιος Χίου αλλά και γιορτές όπως τη γιορτή Μαστίχας.

Τέλος, θα λάβουν χώρα συνεργασίες με άλλες χώρες όπως είναι η Τουρκία, ώστε να αναπτυχθεί ένα τουριστικό προϊόν το οποίο θα περιλαμβάνει δυο χώρες, δυο ηπείρους. Το στοιχείο αυτό θεωρείται ιδιαίτερα ελκυστικό για επισκέπτες που προέρχονται από μακρινούς προορισμούς.