ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 23 Μαρτίου 2019

Phocuswright: Πώς κάνουν κράτηση δραστηριοτήτων οι Αμερικανοί ταξιδιώτες






Αποτέλεσμα εικόνας για Πώς κάνουν κράτηση δραστηριοτήτων οι Αμερικανοί ταξιδιώτες

Οι κρατήσεις για σημαντικό μερίδιο ταξιδιωτικών δραστηριοτήτων παραδοσιακά πραγματοποιούνται εκτός διαδικτύου και στον προορισμό, ωστόσο οι κρατήσεις εκ των προτέρων αυξάνονται όσο όλο και περισσότερες δραστηριότητες προσφέρονται διαδικτυακά, καθιστώντας πιο εύκολο τον προγραμματισμό τους από νωρίς.

Επίσης, πολλοί ταξιδιώτες που κάνουν τέτοιες κρατήσεις εκ των προτέρων, προτιμούν να έχουν προγραμματίσει το σύνολο του ταξιδιού πριν αναχωρήσουν για αυτό.

Αποτέλεσμα εικόνας για Πώς κάνουν κράτηση δραστηριοτήτων οι Αμερικανοί ταξιδιώτες

Ο κυριότερος λόγος για τον οποίο πραγματοποιούνται κρατήσεων πριν την αναχώρηση για το ταξίδι είναι επειδή ο ταξιδιώτης επιδίωξε να κάνει κράτηση όλων των δραστηριοτήτων των διακοπών του εκ των προτέρων.

Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα έρευνας της Phocuswright για τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ όσον αφορά τις εμπειρίες στα ταξίδια.

Οι εκδηλώσεις με εισιτήριο και οι πολιτιστικές δραστηριότητες τείνουν να προσελκύουν περισσότερες κρατήσεις εκ των προτέρων καθώς τυπικά συνδέονται με περιορισμένο αριθμό χωρητικότητας και προτιμώμενων ημερομηνιών




Σημαντικές δραστηριότητες στα ταξίδια αγοράζονται πριν την κράτηση για αεροπορικό εισιτήριο ή ξενοδοχείο.

 Το 37% από όσους παρακολούθησαν μια αθλητική διοργάνωση και το 32% όσων επισκέφθηκαν θεματικό πάρκο, είχαν κάνει κράτηση πριν τη μετάβασή τους στον προορισμό ή πριν την κράτηση σε κατάλυμα.

Ωστόσο παραμένει ένα ποσοστό ταξιδιωτών με προτίμηση στις δραστηριότητες διακοπών το οποίο συνεχίζει να προτιμά κρατήσεις δραστηριοτήτων στον προορισμό, και αυτοί οι ταξιδιώτες συχνά αγοράζουν τέτοιες υπηρεσίες την τελευταία στιγμή. 

Πάνω από 3 στις 4 δραστηριότητες για τις οποίες έγινε κράτηση στον προορισμό, πραγματοποιήθηκαν την ίδια ή μια ημέρα πριν από τη δραστηριότητα.

 Ο κυριότερος λόγος για αυτήν την τάση είναι ότι οι ταξιδιώτες δεν έχουν προγραμματίσει πλήρως το ταξίδι.Συνολικά, οι ταξιδιώτες τείνουν να μην κάνουν κράτηση εκ των προτέρων επειδή δεν έχουν κάνει έγκαιρο προγραμματισμό ή επειδή δεν το σκέφτηκαν. 

Ατραξιόν όπως θεματικά πάρκα και ζωολογικοί κήποι τείνουν να δέχονται κρατήσεις τελευταίας στιγμής επειδή οι ταξιδιώτες πιστεύουν ότι είναι πιο εύκολο να κάνουν κράτηση στον προορισμό, ενώ τα μουσεία και άλλες εκδηλώσεις τέχνης δέχονται κρατήσεις στον προορισμό επειδή οι ταξιδιώτες δεν επιθυμούσαν να δεσμευθούν σε συγκεκριμένους χρόνους επίσκεψης.