ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 23 Μαρτίου 2019

Τουριστικοί πρακτόρες MICE από την Ινδία επισκέφθηκαν Αθήνα και Θεσσαλονίκη









Έξι κορυφαίοι τουριστικοί πράκτορες της Ινδίας που εξειδικεύονται σε MICE ταξίδια, επισκέφτηκαν την προηγούμενη εβδομάδα την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο του ταξιδιού εξοικείωσης που διοργάνωσε το τουριστικό γραφείο ASIT, μέλος του Ομίλου Anatolia Hospitality Group, σε συνεργασία με την Qatar Airways.



Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους επισκέφθηκαν τα ιστορικά και πολιτιστικά μνημεία, καθώς και τις ξενοδοχειακές και συνεδριακές μονάδες των δύο πόλεων. Τους δόθηκε η δυνατότητα να γευτούν την παραδοσιακή ελληνική κουζίνα και είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε οργανωμένες τουριστικές δραστηριότητες.

Τους Ινδούς ΤΟs υποδέχτηκε στην Αθήνα και συνόδευσε καθ’όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους ο γενικός διευθυντής της Anatolia Hospitality, κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης και συνεργάτες του γραφείου.



Στο πλαίσιο της επίσκεψης τους στην πόλη της Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκε παρουσίαση του προορισμού σε συνεργασία με το Τhessaloniki Convention Bureau (TCB), οπού τους έγινε ενημέρωση για τα πλεονεκτήματα της περιοχής και τους προσφέρθηκε πληροφοριακό υλικό και αναμνηστικά δώρα.

Μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψής τους, oι τουριστικοί πράκτορες δήλωσαν εξαιρετικά ικανοποιημένοι από τη διοργάνωση και τα αποτελέσματα του fam trip, ενώ ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι έμειναν από την Θεσσαλονίκη, που χαρακτήρισαν ως έναν εξαιρετικό προορισμό για διοργάνωση ταξιδιών MICE.



Η ASIT θα ήθελε να ευχαριστήσει θερμά το ξενοδοχείο Athenaeum Intercontinental στην Αθήνα για την φιλοξενία των τουριστικών πρακτόρων, καθώς και τα εστιατόρια “Indian Chef”, “Jaipur Palace”, “Καλοκαιρινό” και “Zãfiro Cafe Bar”. Eπίσης, ευχαριστεί πολύ την εταιρεία Athens Segway Tours για την εμπειρία περιήγησης στο κέντρο της Αθήνας, το coffee-bar-restaurant “Allegro” του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης για τη φιλοξενία του, όπως και το café bar “Ypsilon”. Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην Aegean Airlines, για την προσφορά των εισιτηρίων του εσωτερικού.


Πηγή:traveldailynews.gr/