![ÎÏοÏÎλεÏμα εικÏÎ½Î±Ï Î³Î¹Î± ΠεÏιÏÏÏÏεÏÎµÏ ÎµÎ¼ÏειÏÎ¯ÎµÏ Î±Î½Î±Î¶Î·ÏοÏν οι ÏοÏ
ÏίÏÏεÏ](https://istigmes.gr/wp-content/uploads/2019/01/5CF7B59C-8E60-4177-B1FD-2B9A98007301.jpeg)
Μοναδικές βιωματικές εμπειρίες στα ταξίδια τους αναζητούν οι ταξιδιώτες του 2019 αφήνοντας πίσω τους, τους πολυσύχναστους προορισμούς.
Πηγαίνουν τις μέρες που οι άνθρωποι σχεδιάζουν τις διακοπές τους στα πιο δημοφιλή μέρη για να δουν, επισκέπτονται τα σπίτια των ντόπιων, βοηθούν τις μειονεκτούσες κοινότητες και δοκιμάζουν τις δραστηριότητες που αγαπούν οι ντόπιοι.
Θέλουν να επισκεφθούν τα σπίτια των ντόπιων να βοηθούν κοινότητες και να δοκιμάζουν δραστηριότητες που τους προτείνουν οι ντόπιοι. Όπως αναφέρει σε ανάλυση της η TrekkSoft για τις ταξιδιωτικές τάσεις του 2019, πλέον οι τουρίστες θέλουν να ζήσουν το ταξίδι τους και γυρίζουν την πλάτη τους στα υλικά αγαθά.
Υπάρχει μια σαφής βιωματική τάση που αναδύεται φέτος, καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν κάτι διαφορετικό.
Από την πλευρά του οι ταξιδιωτικοί πράκτορες λαμβάνουν τώρα αιτήματα για μοναδικές εμπειρίες από ταξιδιώτες που θέλουν να κάνουν κάτι μοναδικό στη ζωή τους. Η τάση αυτή είναι πιο συνηθισμένη στους millennials, οι οποίοι θέλουν να εξερευνήσουν τον κόσμο και να μοιραστούν τις ιστορίες τους με άλλους.
Οι ταξιδιώτες θέλουν κάτι περισσότερο από το να δουν μόνο τα εικονικά αξιοθέατα μιας πόλης. Ο καθένας που επισκέπτεται το Παρίσι βλέπει τον Πύργο του Άιφελ και το Λούβρο, αλλά υπάρχουν πολλές όψεις στο Παρίσι που οι άνθρωποι μπορούν να βιώσουν ακόμα.