ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2019

Ρωσικός τουρισμός: Τι δείχνουν οι προκρατήσεις για Ελλάδα





Αποτέλεσμα εικόνας για Ρωσικός τουρισμός:



Ανεβαίνει ο πυρετός κρατήσεων στη ρωσική αγορά για ταξίδια το καλοκαίρι, καθώς όπως φαίνεται από την εικόνα προκρατήσεων που μεταδίδει η ταξιδιωτική πλατφόρμα Travelata.ru, στα μέσα Ιανουαρίου οι Ρώσοι πραγματοποίησαν κατά 48% περισσότερες κρατήσεις συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2018.

Σύμφωνα με στοιχεία της πλατφόρμας, η Ελλάδα είναι ο τέταρτος πιο περιζήτητος προορισμός μέχρι αυτή τη στιγμή, με μερίδιο 4% στο σύνολο των κρατήσεων, ενώ η Τουρκία παραμένει αναμφισβήτητα πρωταγωνιστής καθώς συγκεντρώνει τα δύο τρίτα του συνόλου των προκρατήσεων.

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Τυνησία (μερίδιο 9%) και την τρίτη η Κύπρος (8%). Μετά την Ελλάδα, πιο περιζήτητοι προορισμοί για τους Ρώσους είναι η Ρωσία και η Ισπανία (από 3% μεριδίου για καθεμία).

Οι Ρώσοι προτιμούν κατά κύριο λόγο 5άστερα ξενοδοχεία, με αύξηση 8% ανά άτομο σε σχέση με πέρυσι αντιπροσωπεύοντας το 38% των κρατήσεων. Ακολουθούν τα 4άστερα ξενοδοχεία με μείωση 1% στις προτιμήσεις σε σχέση με πέρυσι και μερίδιο στο 36%. 

Ξενοδοχεία τριών αστέρων επέλεξε το 18% των Ρώσων πελατών της πλατφόρμας, 7% λιγότεροι από πέρυσι.

Την ίδια ώρα, η μέση δαπάνη ανά τουρίστα αυξήθηκε σε ποσοστό άνω του 30% σε σχέση με πέρυσι.Η μέση δαπάνη των Ρώσων για διεθνή ταξίδια, σύμφωνα με την πλατφόρμα, αυξήθηκε από 88.000 ρούβλια σε 103.000 ρούβλια.

 Το μέσο όρο ανέβασε αρκετά η Τουρκία, όπου το μέσο κόστος αυξήθηκε φέτος κατά 30%, από 87.000 ρούβλια σε 102.000 ρούβλια.

Οι Ρώσοι αναζητούν επιλογές all in, το 57% των κρατήσεων για διακοπές περιλαμβάνει φαγητό στο πρότυπο all inclusive, έναντι 48% πέρυσι. Στη δεύτερη θέση έρχονται οι διακοπές «ultra all inclusive» με μερίδιο 22% έναντι 20% πέρυσι.