ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2018

Η TripAdvisor στοχεύει να μετατραπεί σε Κοινωνικό Δίκτυο για ταξίδια





Αποτέλεσμα εικόνας για Η TripAdvisor στοχεύει να μετατραπεί σε Κοινωνικό Δίκτυο για ταξίδια

Η TripAdvisor σχεδιάζει μια σημαντική αναβάθμισή της τόσο στην ιστοσελίδα όσο και στην εφαρμογή για κινητά, που θα δώσει έμφαση στον προγραμματισμό και την κράτηση ενός ταξιδιού με επιρροές όπως αυτές από Social Media.

Η αναβάθμιση στην ιστοσελίδα και στην εφαρμογή βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη και ο διευθύνων σύμβουλος του TripAdvisor Steve Kaufer δήλωσε ότι θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους.



Η εμφάνιση της νέας ιστοσελίδας αντικατοπτρίζει άλλους γνωστούς ιστότοπους μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ένα ταξιδιωτικό feed (ενημέρωση), το οποίο η TripAdvisor ανέφερε ότι ήταν το πρώτο του είδους, θα εξυπηρετεί γεωγραφικές πληροφορίες σχετικές με τον προορισμό που αναζητείται κάθε φορά. Για παράδειγμα, κάποιος που σχεδιάζει ένα ταξίδι στο Παρίσι θα μπορούσε να δει στο feed του, ένα άρθρο ενός κριτικού φαγητών για το καλύτερο εστιατόριο στην πόλη, έναν ταξιδιωτικό οδηγό με τα πράγματα που πρέπει οπωσδήποτε να κάνει εκεί, καθώς και κριτική ενός φίλου για ένα νέο ξενοδοχείο κοντά στον πύργο του Άιφελ.

Το feed δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να αποθηκεύουν αναρτήσεις σε ένα ταξιδιωτικό αρχείο, το οποίο στη συνέχεια μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως οδηγός για τον προγραμματισμό πριν και κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού. Το ταξίδι μπορεί να είναι ιδιωτικό ή μπορεί να κοινοποιηθεί για να εμπνεύσει και άλλους ταξιδιώτες.

Οι ταξιδιώτες μπορούν να ακολουθήσουν και να συνδεθούν με φίλους, εταιρείες, influencers και εκδότες. Η TripAdvisor δήλωσε ότι έχει υπογράψει συνεργασίες με πάνω από 500 influencers Κοινωνικών Δικτύων, εταιρείες, δημιουργούς περιεχομένου και άλλους συνεργάτες. Οι χρήστες θα μπορούν να ακολουθήσουν εταιρείες, όπως το Conde Nast Traveler, το National Geographic και το Travel Channel, καθώς και bloggers, όπως ο The Points Guy.




Πηγή:http://traveldailynews.gr