ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 24 Μαρτίου 2018

Η KLM εγκαινιάζει το δικό της podcast με μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες



Αποτέλεσμα εικόνας για Η KLM εγκαινιάζει το δικό της podcast με μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες



Η KLM εγκαινίασε το “The Journey”, ένα podcast στην αγγλική γλώσσα στο οποίο επιβάτες μιλούν για ένα ταξίδι που έχει αλλάξει τη ζωή τους. Η KLM είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία που χρησιμοποιεί podcast για να παρουσιάσει τη δύναμη του ταξιδιού. Κάθε επεισόδιο εστιάζει σε ένα μόνο ταξίδι. Το podcast μεταφέρει τους ακροατές σε διάφορα μέρη του κόσμου, από τα χιονοδρομικά της Αλάσκας μέχρι τους πολυσύχναστους δρόμους του Νέου Δελχί.

Η Natasha van Roode, επικεφαλής Marketing & Επικοινωνίας της KLM δήλωσε: “Αυτό το podcast προσθέτει μια διαφορετική διάσταση στα ήδη υπάρχοντα κανάλια επικοινωνίας μας. Το podcast είναι ένα εξαιρετικό μέσο για το brand μας, καθώς κρατά τους ακροατές σε ενδιαφέρον για την κάθε ιστορία για 30 έως 40 λεπτά”.



Πώς λειτουργεί
Οι ακροατές μπορούν να κάνουν εγγραφή στα podcast χωρίς κόστος μέσω του podcast.klm.com, όπου θα βρουν και πληροφορίες  σχετικά με τα διάφορα επεισόδια. Επιπλέον, το “The Journey” θα είναι διαθέσιμο μέσω όλων των μεγάλων πλατφορμών podcast, συμπεριλαμβανομένων των Podcasts της Apple, του Spotify και του Google Play. Οι επιβάτες της KLM μπορούν επίσης να ακούσουν τα podcasts μέσα από τις επιλογές Inflight Entertainment που προσφέρονται κατά τη διάρκεια των πτήσεων μεγάλων αποστάσεων.

Η KLM εξακολουθεί να αναζητά την ξεχωριστή ιστορία ταξιδιού για το τελευταίο επεισόδιο του “The Journey”. Μέσω του podcast.klm.com, ζητείται από τους ακροατές να μοιραστούν τις προσωπικές τους ταξιδιωτικές ιστορίες. Η KLM αναπτύσσει συνεχώς καινοτόμες μορφές επικοινωνίας. Τα podcasts αυξάνονται στη δημοτικότητα σε όλο τον κόσμο και η KLM τα βλέπει ως έναν εξαιρετικό τρόπο για επικοινωνία και επαφή με τους επιβάτες της.