ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017

Ρώσοι t.o’s : Πολύ καλή η εφετινή σαιζόν για την Ελλάδα, τα top ξενοδοχεία για τους Ρώσους, προκρατήσεις για το 2018!!!




Αποτέλεσμα εικόνας για Ρώσοι t.o’s : Πολύ καλή η φετινή σεζόν για την Ελλάδα, τα top ξενοδοχεία για τους Ρώσους, προκρατήσεις για το 2018!!!


Η Ελλάδα αποτέλεσε έναν από τους κορυφαίους προορισμούς για τους Ρώσους για το καλοκαίρι του 2017. Μετά το τέλος της σεζόν, το έγκυρο Russian Travel Digest, ζήτησε από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες της Ρωσίας να σχολιάσουν τα αποτελέσματα της εφετινής τουριστικής περιόδου, όσον αφορά τα ταξίδια των Ρώσων στην Ελλάδα.
«Η καλύτερη σεζόν εδώ και αρκετά χρόνια»
xaritidisΣε δηλώσεις του ο κ. Δημήτρης Χαριπίδης, διευθύνων σύμβουλος του Tez Tour στην Ελλάδα, ανέφερε: «η φετινή καλοκαιρινή περίοδος ήταν δύσκολη, όμως επιτυχημένη. Παρόλο που η αύξηση της ρωσικής κίνησης δεν ήταν αισθητή σε όλους τους προορισμούς – η Ρόδος παρουσίασε σημαντική μείωση – ο Tez Tour είδε τον αριθμό Ρώσων τουριστών να αυξάνονται. Όταν οι ανταγωνιστές προσάρμοσαν τις τιμές τους, τότε ξεκίνησαν και οι πωλήσεις προς Ρόδο».
sletat.ruSletat.ru
Ο Konstantin Gorin, εμπορικός διευθυντής της Ambotis Holidays, έχει την ίδια άποψη: «Μπορούμε να πούμε ότι ήταν η καλύτερη σεζόν εδώ και πολλά χρόνια. Θα μπορούσε να είναι ακόμα καλύτερη, αν δεν παρουσιαζόταν μείωση στη ζήτηση κατά τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο. Η Κρήτη ήταν ο πιο δύσκολος προορισμός για πώληση λόγω της υψηλής ανταγωνιστικότητάς της. Η Ambotis Holidays είχε καλύτερες πωλήσεις στη Χαλκιδική, μιας και είναι ο κύριος προορισμός της εταιρείας μας».
masmanidis_mouzenidisΟ Αλέξανδρος Τσαντεκίδης, γενικός διευθυντής του Ομίλου Μουζενίδη δήλωσε: «Τόσο για τη Ρωσική αγορά, όσο και για εμάς ως Mouzenidis Travel, ήταν μια επιτυχημένη σεζόν με την Ελλάδα να σημειώνει αύξηση περίπου 20%. Στα τέλη Οκτωβρίου η εταιρεία μας παρουσιάζει αύξηση κατά 30%, παρόλο που περιμέναμε ποσοστά 50%, αλλά η «επιστροφή» της Τουρκίας στο παιχνίδι της ζήτησης άλλαξε την κατάσταση. Η Κρήτη και η Χαλκιδική ήταν παραδοσιακά οι πιο δημοφιλείς προορισμοί, παρόλο που και οι υπόλοιποι (Ρόδος, Πελοπόννησος, Ζάκυνθος, Θάσος κλπ.) είχαν επίσης καλές πωλήσεις».
Όπως δήλωσε ο κ. Δημήτρης Χαριτίδης, «παραδοσιακά η πιο δύσκολη περίοδος είναι ο Ιούλιος και το πρώτο μισό του Αυγούστου».
Η κα. Nadezhda Tarbaeva από το Panteon: «Εάν οι πωλήσεις ταξιδιών στην Ελλάδα από τον Μάιο έως τον Ιούλιο ήταν σταθερά καλές, τότε τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο – παραδοσιακά οι πιο δημοφιλείς μήνες διακοπών στην Ελλάδα – η κατάσταση με τις κρατήσεις έγινε πιο δύσκολη, οι περισσότερες κρατήσεις έγιναν από πελάτες του εξωτερικού. Έτσι, οι περισσότερες από τις ειδικές προσφορές χρησιμοποιήθηκαν ιδιαίτερα σε αυτούς τους μήνες».
Το Tez Tour σημείωσε ότι ο αριθμός των ατόμων ανά ταξίδι δεν έχει αλλάξει πολύ, αλλά η μέση διάρκεια ενός ταξιδιού ελαφρώς μειώθηκε. Το Mouzenidis Travel έκανε ακριβώς την ίδια παρατήρηση, προσθέτοντας ότι, όπως και πέρυσι, πωλήθηκαν κυρίως ταξίδια «δέκα ημερών» (9-13 νύχτες). Όμως, αν το 2016 οι κρατήσεις περιελάμβαναν 11-12 νύχτες, το 2017 κλείνονταν για 8-9 ημέρες. Το Ambotis Holidays παρατήρησε ίδιο αριθμό ατόμων στα ταξίδια, αλλά – αντίθετα με τους υπόλοιπους –  ανέφερε ελαφριά αύξηση της διάρκειας του ταξιδιού.
Το Panteon ενημέρωσε ότι η μέση διάρκεια ενός ταξιδιού φέτος κινήθηκε στο επίπεδο του 2014 (10-14 ημέρες), αλλά ο αριθμός των ατόμων αυξήθηκε, ειδικά σε οικογενειακά ξενοδοχεία. Το Anex Tour είπε επίσης ότι η μέση διάρκεια ενός ταξιδιού δεν άλλαξε, απλώς η πιο κοινή κράτηση αφορούσε 7-8 νύχτες.
«Οι «πρώιμες» κρατήσεις, έκαναν επιτυχημένη την σαιζόν 2017″
Ο Konstantin Gorin μίλησε για πολύ καλά αποτελέσματα των «πρώιμων» κρατήσεων (early bookings) φέτος. Σε διάφορους ελληνικούς προορισμούς, το 25% έως 45% της χωρητικότητας πωλήθηκε με πρώιμες κρατήσεις. Οι περισσότεροι τουρίστες έκαναν από νωρίς κράτηση σε ξενοδοχεία υψηλής και μεσαίας κατηγορίας.
Ο Αλέξανδρος Τσαντεκίδης πρόσθεσε ότι «είναι προφανές ότι κάθε χρόνο οι Ρώσοι κάνουν κρατήσεις νωρίτερα και έτσι αρχίζουν να πλησιάζουν τα ευρωπαϊκά πρότυπα. Έτσι, το φθινόπωρο του 2016, όταν ξεκίνησαν οι πρώιμες κρατήσεις, οι περισσότερες έγιναν τις πρώτες ημέρες του Δεκεμβρίου. Οι περισσότεροι τουρίστες κλείνουν ακριβά καταλύματα αντί για ξενοδοχεία 3-4 αστέρων». Σύμφωνα με τον Αλέξανδρο Τσαντεκίδη, η εταιρεία Μουζενίδης πούλησε με τις πρώιμες κρατήσεις πάνω από το 35% του προγράμματος πτήσεων που διαθέτει.
«Τα τελευταία τρία χρόνια, η Ελλάδα έχει τεράστια ζήτηση από τη Ρωσία, έτσι οι τιμές των ξενοδοχείων αυξήθηκαν. Οι πωλήσεις των πρώιμων κρατήσεων ήταν πολύ καλές, αλλά μετά το τέλος των προσφορών και παράλληλα με την αποδυνάμωση του ρουβλίου, μειώθηκε η ζήτηση», επεσήμανε ο Δημήτρης Χαριτίδης.
Η Nadezhda Tarbaeva από το Panteon παρατήρησε επίσης καλά αποτελέσματα των πρώιμων κρατήσεων (40% περισσότερο από το 2016), πράγμα που έκανε την αρχή για μια επιτυχημένη σεζόν. Οι περισσότεροι τουρίστες έκαναν νωρίς κράτηση μέσω της Panteon σε τύπους διαμονής υψηλής ποιότητας, όπως βίλες, οικογενειακές σουίτες με πισίνες, μπανγκαλόου πολυτελείας κ.λπ. Οι περισσότερες από τις πρώιμες κρατήσεις έγιναν για τον Ιούλιο και τον Αύγουστο.
Το Anex Tour ανέφερε επίσης ότι οι πρώιμες κρατήσεις ήταν πιο έντονες
Καλύτερες πωλήσεις για ξενοδοχεία 5 αστέρων
money-tourism copyrightmoney-tourism photo
Σύμφωνα με τον Δημήτρη Χαριτίδη, το Tez Tour είχε πολύ καλές πωλήσεις σε ξενοδοχεία 5 αστέρων, όπως τα Aldemar, τα Grecotel, τα Aquila και άλλα. Η Nadezhda Tarbaeva από την Panteon ανέφερε επίσης καλύτερες πωλήσεις για ξενοδοχεία 4-5 αστέρων, ειδικά για τα Grecotel.
Το Anex Tour ονόμασε μεταξύ των καλύτερων ξενοδοχεία όπως: στη Ρόδο – Electra Palace, Sun Palace, Golden Odyssey, Sunny Days, Angela Suites και Lobby, October Downtown Rooms – στην Κρήτη – Hersonissos Palace, Eri Beach and Villas, Hersonissos Hotel, Marilena, Atali Village, Ilios Hotel, Dimitra Hotel and Appartments.
Το Top-5 των πιο δημοφιλών ξενοδοχείων 5 αστέρων All Inclusive πάνω στην παραλία σύμφωνα με το Sletat.ru είναι: Dodeka Sea Resort, Hersonissos Palace, Aegean Breeze Resort, Sentido Mikri Poli (Κως) και CHC Athina Palace Resort and Spa.
Το Top-5 των πιο δημοφιλών ξενοδοχείων 5 αστέρων Half Board πάνω στην παραλία σύμφωνα με το Sletat.ru είναι: Alexandros Palace, Cronwell Resort Sermilia, Grecotel Creta Palace, Olympic Palace και Aldemar Knossos Royal Family Resort.
Το Top-5 των πιο δημοφιλών ξενοδοχείων 4 αστέρων All Inclusive πάνω στην παραλία σύμφωνα με το Sletat.ru είναι: Eri Beach & Village, Evripides Village, Mistral Mare, Horizon Beach Hotel (Κρήτη) και Elmi Suites.
Sletat.ru
Sletat.ru,Sletat.ru
Sletat.ruSletat.ru
Sletat.ru,Sletat.ru
Αποτελέσματα σε αριθμούς
Ο Δημήτρης Χαρίτιδης «μοιράστηκε» τα προκαταρκτικά αποτελέσματα της καλοκαιρινής σεζόν 2017 για το Tez Tour, που έχουν ως εξής: Κρήτη – 72.000 τουρίστες, Ρόδος – 21.000 τουρίστες, Πελοπόννησος – 12.000 τουρίστες, Κέρκυρα και Χαλκιδική – 5.000 τουρίστες. Σε γενικές γραμμές, το Tez Tour «έστειλε» 115.000 τουρίστες στην Ελλάδα από τη Ρωσία, σημειώνοντας 15% αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Ο όμιλος Μουζενίδη «έφερε» περίπου 220.000 – 230000 τουρίστες στην Ελλάδα, όπως ενημέρωσε ο Αλέξανδρος Τσαντεκίδης, ενώ το Anex Tour ανέφερε ότι είχε τα ίδια μεγέθη με πέρυσι.
Οι πρώιμες κρατήσεις για το 2018 δεν αφορούν μόνο πολυτελή ξενοδοχεία
Οι περισσότεροι Ρώσοι ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν ήδη πρώιμες κρατήσεις για το 2018. Το Tez Tour δημοσίευσε τιμές για την επόμενη σεζόν με αεροπορικά εισιτήρια από την Aegean Airlines και σύντομα θα προσθέσει πακέτα και σε πτήσεις charter. Όπως και πέρυσι, θα ξεκινήσουν το πρόγραμμά τους στα τέλη Απριλίου. Αναφέρει δε στην παρούσα χρονική φάση περίπου 2-3 ​​πωλήσεις ανά ημέρα για την Ελλάδα το 2018.
Με το πρόγραμμά του για Θεσσαλονίκη να «τρέχει» όλο το χρόνο, το Mouzenidis Travel σχεδιάζει να ξεκινήσει το πρόγραμμα πτήσεων προς την Ελλάδα από τα τέλη Απριλίου. Ο ταξιδιωτικός πράκτορας έχει ήδη δημοσιεύσει τις τιμές για πρώιμες κρατήσεις και αναμένει οι πωλήσεις να ξεκινήσουν από τα μέσα Νοεμβρίου.
Το Ambotis Holidays σχεδιάζει να ξεκινήσει τα προγράμματα από τις διακοπές του Μαΐου. Έχουν επίσης πρώιμες κρατήσεις κυρίως για ξενοδοχεία 3 αστέρων, κάτι μάλλον ασυνήθιστο. Αλλά η εταιρεία δεν το βλέπει ως νέα τάση και γενικά αναμένει τα ίδια αποτελέσματα με αυτό το έτος με πιθανή ελαφριά μείωση.
Ακόμα, μικρότεροι ταξιδιωτικοί οργανισμοί έχουν δημοσιεύσει τιμές για το καλοκαίρι του 2018 προς την Ελλάδα. Το Acti Tour είχε την πρώτη κράτηση στα τέλη Οκτωβρίου και σχεδιάζει να ξεκινήσει το πρόγραμμά της στα τέλη Απριλίου με εγγυητικές πτήσεις από την Aegean Airlines. Το Panteon σχεδιάζει να πετάξει με τις αερογραμμές της Aeroflot προς Κρήτη από τα τέλη Απριλίου και να ξεκινήσει πτήσεις προς Ρόδο, Κέρκυρα και Πελοπόννησο από την 1η Ιουνίου. Οι πρώιμες κρατήσεις αφορούν κυρίως ξενοδοχεία deluxe και group για παιδιά.

money-tourism.gr/