Στο Συνέδριοτου CFA Society της Βουλγαρίας ο Νότης Μηταράκης |
Ο Βουλευτής Χίου της Νέας Δημοκρατίας, κ. Νότης Μηταράκης συμμετείχε στο συνέδριο του CFA Society (Ένωση Χρηματοοικονομικών Αναλυτών) στη Σόφια με θέμα "VIth Central and Eastern European Regional Investment Conference".
Ο κ. Μηταράκης έκανε ομιλία με θέμα τις "Προκλήσεις για την ανάπτυξη στην Ευρώπη" συμμετέχοντας στο Panel Discussion 1: Vision and Strategies for National and Regional Growth, με συντονιστή τον κ. Nikolay Vassilev, CFA, πρώην αναπληρωτή Πρωθυπουργό της Βουλγαρίας και ομιλητές τους Anton Rop, πρώην Πρωθυπουργό και υπουργό Οικονομικών της Σλοβενίας και αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, Simeon Djankov, πρώην αναπληρωτή Πρωθυπουργό και υπουργό Οικονομικών της Βουλγαρίας, Lajos Bokros, πρώην υπουργό Οικονομικών της Ουγγαρίας, καθηγητή στο CEU και Μάριο Δημητριάδη, CFA, υπουργό Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων της Κύπρου.
Συζήτηση στη Βουλή για το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
Στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής συζητήθηκε το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με τίτλο «Δια βίου εκπαίδευση προσωπικού Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ενίσχυση της κοινωνικής συμμετοχής στην ακτοπλοΐα, θέματα πολιτικού προσωπικού, συμπλήρωση διατάξεων για τα λιμενικά έργα και άλλες διατάξεις».
Ο ΥΝΑΝΠ Παναγιώτης Κουρουμπλής ξεκίνησε την ομιλία του τονίζοντας ότι αυτό το σχέδιο νόμου το ξεκίνησε ο προκάτοχός του, Θοδωρής Δρίτσας. Τόνισε επίσης, ότι πριν φτάσει το νομοσχέδιο στη Βουλή, προηγήθηκε δημιουργικός και γόνιμος διάλογος με όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς. Ο κ. Κουρουμπλής εξέφρασε την άποψη ότι ορισμένα κόμματα βιάστηκαν, στο βωμό της αντιπολιτευτικής τους διάθεσης, να πάρουν θέσεις, οι οποίες θα τα αφήσουν εκτεθειμένα όταν οι ίδιοι φορείς θα έρθουν στη Βουλή, για καταθέσουν πάλι τις απόψεις τους.
Σε λειτουργία το ραδιοβοήθημα στο αεροδρόμιο της Λήμνου
Τέλος φαίνεται πως μπήκε στις ακυρώσεις πτήσεων που το τελευταίο διάστημα είχαν καταγραφεί στο αεροδρόμιο της Λήμνου προκαλώντας ταλαιπωρία στους επιβάτες κυρίως της πτήσης από Αθήνα προς Λήμνο και επιστροφή. Οι λόγοι των ακυρώσεων ήταν οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες, που επικρατούσαν στο νησί το χρονικό διάστημα κατά το οποίο ήταν αυτές προγραμματισμένες, καθώς και η μη λειτουργία ενός εκ των ραδιοβοηθημάτων του Κρατικού Αερολιμένα Λήμνου «Ήφαιστος».
Το αεροδρόμιο της Λήμνου διαθέτει τρία ραδιοβοηθήματα: α)VOR LMO, β)DME LMO, γ)NDB LIO, καθένα από τα οποία βοηθά με διαφορετικό τρόπο στην πραγματοποίηση μιας πτήσης. Εξ αυτών λειτουργούσαν κανονικά τα δυο, ενώ το VOR LMO ήταν εκτός λειτουργίας από 28 Ιουνίου 2017 λόγω βλάβης.
Η ανταπόκριση των τεχνικών κλιμακίων της υπηρεσίας, τόσο των τοπικών όσο και των πιο εξειδικευμένων από Αθήνα υπήρξε άμεση και συνεχής. Από την ημερομηνία εκείνη έγιναν γίνει επανειλημμένες προσπάθειες αποκατάστασης, οι οποίες ήταν ανεπιτυχείς λόγω της έκτασης της βλάβης.
Όπως όμως πληροφορούμαστε από έγκυρες πηγές, εχθές το ραδιοβοήθημα αποκαταστάθηκε και μάλιστα πραγματοποιήθηκαν και οι απαραίτητες δοκιμές οι οποίες και στέφτηκαν με επιτυχία.
Δεν θα διακοπεί η λειτουργία του αεροδρομίου τις νυκτερινές ώρες
Δεν εφαρμόστηκε τελικά στη Ρόδο η αναστολή της 24ωρης λειτουργίας του αεροδρομίου, κατά τη χειμερινή περίοδο. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας διαβούλευσης μεταξύ της Fraport, της ΥΠΑ και της Εθνικής Αρχής Συντονισμού Πτήσεων (ΕΑΣΠ/Hellenic Slot Coordination Authority) αποφασίστηκε να μην εφαρμοστεί το μέτρο αυτό στη Ρόδο, όπως και στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης.
Στόχος της αναστολής της 24ωρης λειτουργίας θα ήταν η εξοικονόμηση πόρων και ενέργειας κατά τις ώρες που δεν εκτελούνται ούτως ή άλλως πτήσεις από και προς το αεροδρόμιο της Ρόδου.
Συγκεκριμένα σχεδιαζόταν το ΔΙΑΓΟΡΑΣ να παραμένει κλειστό από τις 23.30 έως και τις 4.30 την περίοδο από 29 Οκτωβρίου 2017 έως και 24 Μαρτίου 2018. Πηγές της Fraport έκαναν λόγο για μία γραφειοκρατικού χαρακτήρα διαδικασία, που είναι συνηθισμένη σε πολλά αεροδρόμια ανά τον κόσμο. Αυτό το μέτρο δεν θα επηρέαζε σε καμία περίπτωση το πτητικό έργο. Στην περίπτωση που προέκυπτε ανάγκη να εκτελούνται πτήσεις κατά τις ώρες που θα παρέμενε κλειστό το αεροδρόμιο, θα προσαρμοζόταν ανάλογα το ωράριο λειτουργίας. Τελικά όπως φαίνεται, δεν κρίθηκε απαραίτητη η αναστολή της 24ωρης λειτουργίας του ΔΙΑΓΟΡΑΣ.
Ξεκινούν τα έργα
Στο μεταξύ, ξεκινούν τα έργα για την ανακαίνιση του αεροδρομίου. Ήδη στο εσωτερικό του αεροδρομίου και εξωτερικά, έχουν κλείσει κάποιοι χώροι και έχει τοποθετηθεί σχετική σήμανση.
Η HomeAway ενσωματώνεται στην πλατφόρμα της trivago
Η trivago N.V. ανακοινώνει την τεχνική ενσωμάτωση της διαθεσιμότητας καταλυμάτων προς ενοικίαση της HomeAway στην πλατφόρμα αναζήτησης ξενοδοχείων της. Η trivago έχει αρχίσει να τεστάρει τις καταχωρήσεις σε αγορές-κλειδιά και σκοπεύει να προσφέρει σταδιακά μεγαλύτερη διαθεσιμότητα μέσα στο 2018. Παρέχοντας στους χρήστες περισσότερες επιλογές και μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία αναζήτησης, η trivago έχει στόχο να βοηθήσει τους ταξιδιώτες να βρουν το ιδανικό μέρος για τη διαμονή τους.
Η trivago, η οποία συγκρίνει προσφορές από περισσότερες από 400 ιστοσελίδες κρατήσεων, συνεχίζει να υποστηρίζει ένα προϊόν παγκόσμιας αναζήτησης και επιθυμεί να επιλύσει τις προκλήσεις της εμπειρίας των χρηστών μέσω της εξατομικευμένης εμπειρίας.
Η trivago, η οποία συγκρίνει προσφορές από περισσότερες από 400 ιστοσελίδες κρατήσεων, συνεχίζει να υποστηρίζει ένα προϊόν παγκόσμιας αναζήτησης και επιθυμεί να επιλύσει τις προκλήσεις της εμπειρίας των χρηστών μέσω της εξατομικευμένης εμπειρίας.