Όλο και μεγαλύτερο ρόλο διαδραματίζουν τα ψηφιακά εργαλεία για τους σύγχρονους ταξιδιώτες, πριν αλλά και καθ'όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.
Αυτό επιβεβαιώνει η έρευνα Digital Traveler της Travelport, η οποία αναδεικνύει την ανάγκη της παγκόσμιας βιομηχανίας ταξιδίων και φιλοξενίας – αξίας 7,6 τρισ. δολαρίων – να προσαρμόζεται συνεχώς στις νέες απαιτήσεις των «ψηφιακών ταξιδιωτών», προσφέροντας σχετικές υπηρεσίες.
Σύμφωνα με τα ευρήματα, κατά τον προγραμματισμό ταξιδίου…
-το 81% των ταξιδιωτών χρησιμοποιεί κριτικές άλλων ταξιδιωτών κατά την αναζήτηση
-το 47% χρησιμοποιεί φωνητική αναζήτηση με εφαρμογές όπως οι Amazon Echo και Google Home στην αναζήτηση
-το 25% των ατόμων άνω των 55 ετών, χρησιμοποιεί έξυπνα κινητά τηλέφωνα για την αναζήτηση.
Κατά τη διαδικασία κράτησης ταξιδιού…
-το 33% των ταξιδιωτών κάνει κράτηση μέσω κινητού
-το 61% αποφεύγει τα ξενοδοχεία με χρέωση WiFi
Κατά τη διάρκεια του ταξιδίου…
-το 70% των ταξιδιωτών πιστεύουν ότι οι ψηφιακές κάρτες επιβίβασης διευκολύνουν πολύ τα ταξίδια
-το 60% νιώθει ότι η καλή ψηφιακή εμπειρία είναι σημαντικό κριτήριο για την επιλογή αερομεταφορέα
-το 44% βασίζεται στο κινητό τηλέφωνο όταν έχει φθάσει στον προορισμό.
Όταν φθάσουν στον προορισμό…
-Οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν κατά μέσο όρο 16 διαφορετικές κατηγορίες εφαρμογών
-το 75% συντάσσουν κριτικές στο διαδίκτυο.
Καταγράφεται μια σχέση αγάπης-μίσους με τις ψηφιακές συσκευές, με το 60% να αναφέρει ότι θα αισθανόταν χαμένος/-η χωρίς κινητό τηλέφωνο και το 43% ότι στις διακοπές θα διακόψει την επαφή με τον ψηφιακό κόσμο.
Η έρευνα παρουσιάζει ακόμα την πρώτη παγκόσμια κατάταξη του «ψηφιακού ταξιδιώτη». Σε αυτήν, η Ινδία βρίσκεται στην πρώτη θέση καθώς οι ταξιδιώτες της έχουν τη μεγαλύτερη εξοικείωση με την τεχνολογία.
Δείτε ολόκληρη την κατάταξη για το 2017…
Ινδία
Κίνα
Ινδονησία
Βραζιλία
Σαουδική Αραβία
Μεξικό
Νότια Αφρική
Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Κολομβία
Ιταλία
Ηνωμένες Πολιτείες
Ισπανία
Γαλλία
Ρωσία
Καναδάς
Αυστραλία
Ηνωμένο Βασίλειο
Ιαπωνία
Γερμανία