H μηχανή αναζήτησης ξενοδοχειακών τιμών trivago προχώρησε στην εξαγορά της πλατφόρμας τεχνητής νοημοσύνης tripl, διευρύνοντας τις υπηρεσίες της με τη συμβολή νέων τεχνολογιών.
H tripl, μηχανή τεχνητής νοημοσύνης στο χώρο των ταξιδίων από το Αμβούργο, αναδείχθηκε ως νικητής στο διαγωνισμό Start-Up της ΙΤΒ, Start-Ups Battle, το 2016.
Μετά την ενσωμάτωσή της στην trivago, το προϊόν της πλατφόρμας αναμένεται να εμπλουτισθεί με πιο προσωποποιημένη τεχνολογία που θα κάνει χρήση Μεγάλων Δεδομένων και θα έχει πελατοκεντρική προσέγγιση.
Η tripl ιδρύθηκε το 2015 και ανέπτυξε έναν αλγόριθμο βάσει του οποίου προτείνονται ταξίδια που ταιριάζουν με το προφίλ του χρήστη στα social media και που προκύπτουν έπειτα από σύγκριση με δεδομένα εφαρμογών χρηστών με παρόμοια ενδιαφέροντα.
Η tripl θα μιμείται δηλαδή τον τρόπο με τον οποίο ένας τουριστικός πράκτορας θα έκανε προστάσεις εμπειριών σε ξενοδοχεία που ταιριάζουν στον πελάτη και το συνδυάζει με την ευκολία των διαδικτυακών υπηρεσιών.