ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Πέμπτη 11 Μαΐου 2017

Η αύξηση εισοδήματος κινητήρια δύναμη για περισσότερα ταξίδια από τους Κινέζους τουρίστες

Αποτέλεσμα εικόνας για περισσότερα ταξίδια από τους Κινέζους τουρίστες
Οι κινέζοι ταξιδιώτες διαθέτουν πλέον τα οικονομικά μέσα και την επιθυμία να ταξιδέψουν και μεγάλη πλειοψηφία εξ’αυτών αναμένεται να το κάνει αυτό πιο συχνά στο μέλλον.
Αυτά είναι τα βασικά ευρήματα μιας νέας έκθεσης της εταιρείας Saber, η οποία ανακάλυψε ότι το 90% των κινέζων ταξιδιωτών ελπίζουν τώρα να ταξιδεύουν πιο συχνά από ό,τι πριν από πέντε χρόνια. Εκτός από τα υψηλότερα εισοδήματα που διαθέτουν πλέον, η πρόσβαση στην τεχνολογία και στις ταξιδιωτικές πληροφορίες οδηγούν την ανάπτυξη της κινεζικής ταξιδιωτικής βιομηχανίας.
Σε προηγούμενες μελέτες που διεξήχθησαν πριν από τρία έως πέντε χρόνια, το 60% των ερωτηθέντων διαμαρτυρήθηκαν για την έλλειψη ταξιδιωτικών πληροφοριών που τους διέθεταν. Τώρα, σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες (46%) πιστεύουν ότι έχουν πάρα πολλές ταξιδιωτικές επιλογές και πηγές πληροφοριών για τους προορισμούς που επιθυμούν να επισκεφθούν.
Ωστόσο, η αυξημένη πρόσβαση στην πληροφορία παρέχει τη δύναμη στους κινέζους ταξιδιώτες, σύμφωνα πάντα με την έκθεση, να απομακρυνθούν από τα ομαδικά ταξίδια και να προσανατολιστούν προς την ανεξάρτητη εξερεύνηση.
Εξετάζοντας τους παράγοντες που παρακινούν τη σημερινή νέα γενιά κινέζων ταξιδιωτών, η έκθεση βρήκε δύο «γενικές στάσεις» που επικρατούν στα ταξίδια. Σχεδόν το ήμισυ (49%) των ερωτηθέντων της μελέτης δήλωσε ότι θεωρούν το ταξίδι ως μέσο προσωπικής βελτίωσης, ενώ παρόμοιο ποσοστό (51%) δήλωσε ότι τα ταξίδια έχουν γίνει μια νέα μορφή κοινωνικού νομίσματος.
Τα βασικά κίνητρα για τους Κινέζους ταξιδιώτες, ωστόσο, είναι παρόμοια με τους άλλους παγκόσμιους τουρίστες:
  • να χαλαρώσουν (25%),
  • να ξοδέψουν χρόνο με φίλους ή οικογένεια (22%) και
  • να κατανοήσουν καλύτερα τις ξένες κουλτούρες (17%).
«Καθώς η Κίνα συνεχίζει να εδραιώνει τη θέση της ως η μεγαλύτερη ταξιδιωτική αγορά στον κόσμο, είναι ιδιαίτερα σημαντικό οι πάροχοι ταξιδιωτικών υπηρεσιών και οι επιχειρήσεις να κατανοήσουν βαθύτερα τις εξελισσόμενες προτιμήσεις των κινέζων ταξιδιώτη για να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις ανάγκες τους», δήλωσε ο Alan Chen, Περιφερειακός διευθυντής της Βόρειας Ασίας.