ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 18 Μαρτίου 2017

Το αεροδρομιακό μάρκετινγκ μέσα από μια…νουβέλα Ermis Awards για τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

cid:image004.png@01D29D96.D4C485B0

Με διπλή βράβευση στο θεσμό ErmisAwardsτιμήθηκε το αεροδρόμιο για το


“Lost & Found. An Aθenian story”.

Μια πραγματική νουβέλα μυστηρίου, ένα βιβλίο με τον τίτλο "Lost&Found", που δημιουργήθηκε για το αεροδρόμιο και «ταξίδεψε» σε διεθνή συνέδρια, ήταν ο δημιουργικός και πρωτότυπος τρόπος που επέλεξε ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών για να εκπέμψει τα μηνύματά του προς τις αεροπορικές εταιρείες το 2016.

Στα ετήσια Ermis Awards, τον κορυφαίο θεσμό βράβευσης της δημιουργικότητας στο Marketingκαι στην Επικοινωνία στην Ελλάδα που διοργανώνεται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος,η ιδιαιτερότητα της Β2Β καμπάνιας του αεροδρομίου της Αθήνας με τίτλο "Aviation marketingdelivered in a novelway", τιμήθηκε με

  • Χρυσό βραβείο στην ενότητα Branded Entertainment & Content στην κατηγορία Use or Integration of Printed Content
  • Ασημένιο βραβείο στην ενότητα Direct στην κατηγορία Καμπάνιες Direct Marketing / BusinesstoBusiness

Η καμπάνια "Aviationmarketingdeliveredinanovelway" υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία J. WalterThompsonAthens.

Για τη βράβευση του Lost&Found και της καμπάνιας του ΔΑΑ, η διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κ. Ιωάννα Παπαδοπούλου, δήλωσε: «Για το 2016, επιλέξαμε την τέχνη της αφήγησης. Τα μηνύματά μας προς τους συνεργάτες μας μεταφέρονται με ένα βιβλίο. Η διπλή βράβευση της καμπάνιας με χρυσό και ασημένιο Ερμή, τιμά την επιλογή μας για καινοτομία, πρωτοπορία και δημιουργικότητα στο αεροδρομιακό marketing.


Μέσα από τη νουβέλα μας,Lost&Found. An Aθenian story”, εκφράζεται ο διαρκής στόχος του αεροδρομίου για την ενίσχυση των αεροπορικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην αγορά μας, αλλά και για την ενίσχυση και την προώθηση του προορισμού Αθήνα. Το"Lost&Found" παρουσιάστηκε σε διεθνή συνέδρια, ξεχωρίζοντας για την πρωτοποριακή προσέγγισηmarketing που ακολουθήσαμε. Μας χαροποιεί ιδιαίτερα η αναγνώριση της προσπάθειάς μας για την ανάδειξη της καινοτομίας ως στρατηγικής εταιρικής επιλογής και, ουσιαστικά, ως τρόπου σκέψης που παράγει πρωτοποριακές ιδέες και ενσωματώνει δημιουργικά τα παραδοσιακά μέσα και εργαλεία marketing και επικοινωνίας.»