Περισσότερα ταξίδια ανά έτος και μεγαλύτερες δαπάνες πραγματοποιούν οι ασιάτες τουρίστες στα ταξίδια τους, όμως τα θέματα ασφαλείας συνεχίζουν να τους απασχολούν. Αυτά είναι τα βασικά συμπεράσματα από τη μελέτη για τις ταξιδιωτικές τάσεις του 2017 από την εταιρεία Travelzoo, η οποία αποκάλυψε ότι οι ασιατικές τουρίστες σχεδιάζουν να δαπανήσουν περισσότερο χρόνο και χρήμα στο εξωτερικό αυτό το έτος, αλλά μόνο σε ασφαλείς προορισμούς.
Ερωτώμενοι για τα σχέδια των ταξιδίων τους το 2017, το 70% των κινέζων ερωτηθέντων δηλώνουν ότι θα ταξιδέψουν στο εξωτερικό δύο ή περισσότερες φορές – μια αύξηση σχεδόν κατά 10% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Και σχεδόν το 30% των ερωτηθέντων στο Χονγκ Κονγκ σχεδιάζουν να ταξιδέψουν τέσσερις φορές ή περισσότερο το 2017, γεγονός που αποτελεί αύξηση της τάξης του 5%.
Ωστόσο τα θέματα ασφαλείας αποτελούν βασική ανησυχία για τους ασιάτες ταξιδιώτες. Για πρώτη φορά, κανένας προορισμός της Δυτικής Ευρώπης δεν συγκαταλέχθηκε στις πέντε πρώτες επιλογές από την ασιατική ταξιδιωτική αγορά. Αντ “αυτού, επελέγησαν η Αυστραλία και η Ιαπωνία, κυρίως για το λόγο ότι είναι πιο «ασφαλείς» προορισμοί.
«Οι ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια από τρομοκρατικές επιθέσεις βαραίνουν σε μεγάλο βαθμό τη λήψη αποφάσεων για ταξίδια από τους τουρίστες της Ασίας», δήλωσε η Βίβιαν Χονγκ, πρόεδρος της Travelzoo Ασίας-Ειρηνικού. «Σχεδόν το 80% από αυτούς ταξιδεύουν με την οικογένεια, έτσι ώστε να είναι πολύ προσεκτικοί σχετικά με τα μέτρα ασφαλείας»
Παρά όμως τις ανησυχίες αυτές, η «όρεξη» των Ασιατών ταξίδια δεν παρουσιάζει κανένα σημάδι εξασθένησης. Στους τελευταίους 12 μήνες, ο αριθμός των Κινέζων τουριστών που είναι πρόθυμοι να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα για τα ταξίδια έχει επίσης αυξηθεί σχεδόν κατά 10%, και ποσοστό 11% των περισσότερων ερωτηθέντων θα δαπανήσει περισσότερα από CNY600 ανά διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο. Ο αριθμός των Κινέζων που προτιμούν οικονομικά ξενοδοχεία μειώθηκε σχεδόν κατά 5%, ενώ ο αριθμός εκείνων που προτιμούν high-end παγκόσμια ξενοδοχειακά συγκροτήματα σχεδόν τριπλασιάστηκε.
Παράλληλα η Κίνα είναι μάρτυρας της γενιάς των Millennials, η οποία γίνεται η κυρίαρχη δύναμη και οδηγεί το ταξιδιωτικό κύμα. Οι περισσότεροι από αυτούς είναι παντρεμένοι και έχουν παιδιά τώρα. Αγαπούν να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα από το διαθέσιμο εισοδήμά τους σε μια ηλιόλουστη παραλία για διακοπές με την οικογένειά τους.