ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2017

Οι νέες αεροπορικές συνδέσεις για την Κω την βάζουν δυναμικά στον τουριστικό χάρτη


Ιδιαίτερα θετικά είναι τα μηνύματα για τον τουρισμό της Κω τη νέα σεζόν. Η Κως επιστρέφει στον τουριστικό χάρτη, με αυξήσεις που πλησιάζουν σε ποσοστό 200% και 300%, ενώ Tour Operators κάνουν λόγο για μεγάλη αύξηση του τουρισμού ακόμη και σε σχέση με το 2014 !
Όπως τόνισε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Ηλίας Σηφάκης σε πρόσφατη κοινή συνέντευξη τύπου με την Ένωση Ξενοδόχων Κω, η τουριστική περίοδος το 2016 ξεκίνησε με -60% και κατέληξε στο τέλος της σεζόν με -11%.

Το ειδικό σχέδιο για την προβολή της Κω που είχε εκπονήσει το 2015 το Υπουργείο Τουρισμού σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτ.Αιγαίου και το τοπικό Επιμελητήριο, προέβλεπε την ένταξη Κω στον κεντρικό σχεδιασμό μάρκετινγκ και προώθησης του Υπουργείου και του ΕΟΤ στις αγορές της Ευρώπης και στη Ρωσία.
Η Κως στηρίχθηκε επικοινωνιακά κόντρα στην στρεβλή εικόνα που μετέδιδαν τα ξένα μέσα για την κατάσταση στο νησί λόγω του προσφυγικού, μέσω της καμπάνιας του ΕΟΤ στις παγκόσμιες online ταξιδιωτικές πλατφόρμες και τα δορυφορικά τηλεοπτικά δίκτυα, καθώς και της ειδικότερης καμπάνιας last-minute για την ενίσχυση των κρατήσεων τελευταίας στιγμής, ενώ από πέρυσι έχει προνομιακή συμμετοχή στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις όπου συμμετέχει ο ΕΟΤ με περίπτερο και ενισχυμένη προώθηση και προβολή μέσω της ιστοσελίδας visitgreece.gr και των επικοινωνιακών εργαλείων του Υπουργείου και του ΕΟΤ.
Ενώ, σύμφωνα με το action plan του Υπουργείου για πρώτη φορά προωθείται και σε θεματικούς τομείς όπως ο συνεδριακός τουρισμός, ο θαλάσσιος τουρισμός, ο αθλητικός προπονητικός και η γαστρονομία.
Επιπλέον, δόθηκε έμφαση στις επαφές του Υπουργείου με τους μεγάλους tour operators για την ενίσχυση των προγραμμάτων τους το 2017 στην Κω με νέες αεροπορικές συνδέσεις και νέα τουριστικά πακέτα.
Ήδη σύμφωνα με την TUI η προσφορά για την Κω έχει διευρυνθεί κατά 40% και το πρόγραμμά της έχει επεκταθεί ως και το τέλος του φθινοπώρου, με τις κρατήσεις συνολικά από Γερμανία να είναι αυξημένες κατά 182%! Αξίζει να σημειωθεί ότι η επιμήκυνση το 2016 έσωσε την χρονιά με την αύξηση των επισκεπτών να αγγίζει τον Οκτώβριο το 20%.

Χαρακτηριστικά η πρόεδρος των ξενοδόχων της Κω, κα Σβύνου, σε παλιότερη δήλωσή της είχε πει ότι η Κως κατάφερε να ανατρέψει τα αρχικά δεδομένα και να αποτελέσει από μόνη της ένα εξαιρετικά επιτυχημένο «case study».