Η έρευνα Resonance World’s Best City Brands Report δημιουργήθηκε για να ποσοτικοποιήσει και να αξιολογήσει τη σχετική ποιότητα ενός τόπου, τη φήμη και την ανταγωνιστική ταυτότητα διεθνών πόλεων με μητροπολιτικό πληθυσμό 2 εκατομμυρίων ή περισσότερο και πρωτεύουσες με μητροπολιτικό πληθυσμό ενός εκατομμυρίου ή και περισσότερο.
Η έκθεση βοηθά τις πόλεις ανά τον κόσμο να κατανοήσουν τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία τους μέσα από το φακό των ανθρώπων που έχουν μεγαλύτερη σημασία -τους επισκέπτες και τους κατοίκους. Για κάθε πόλη, η κατάταξη λαμβάνει υπόψη της τόσο στατιστικές επιδόσεις και τις ποιοτικές αξιολογήσεις από τους ντόπιους και τους επισκέπτες στα Social Media, μέσω σχολίων, εικόνων και σχολίων που μοιράζονται από τους χρήστες.
Η κατάταξη βασίστηκε σε 6 κατηγορίες (δείκτες) βαθμολόγησης:
Μέρος: Η ποιότητα του φυσικού και τεχνητού περιβάλλοντος της πόλης
Προϊόν: Οι δομές, η ελκυστικότητα και οι υποδομές της πόλης
Προγραμματισμός: Οι τέχνες, η κουλτούρα και η διασκέδαση στην πόλη
Άνθρωποι: Μετανάστευση και διαφοροποίηση μιας πόλης
Ευημερία: Απασχόληση, κατά κεφαλήν εισόδημα και κεντρικά γραφεία επιχειρήσεων
Προώθηση: Ποσότητα άρθρων, αναφορών και προτάσεων στο διαδίκτυο
Η Ελλάδα είναι 48η στη γενική κατάταξη και επιμέρους (σε κάθε έναν από τους 6 πυλώνες) εμφανίζεται:
26η στον δείκτη “μέρος”
48η στον δείκτη “προϊόν”
42η στον δείκτη “προγραμματισμός”
34η στον δείκτη “άνθρωποι”
159η στον δείκτη “ευημερία”
48η στον δείκτη “προώθηση
Το Top10 των πόλεων με το καλύτερο brand είναι:
1. Λονδίνο
2. Σιγκαπούρη
3. Νέα Υόρκη
4. Παρίσι
5. Σίδνεϊ
6. Άμστερνταμ
7. Λος Άντζελες
8. Τόκιο
9. Σαν Φρανσίσκο
10. Τορόντο