ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2016

Κέρδη 1,154 δισ. δολ. διεθνώς θα φέρει ο τουρισμός πολυτελείας έως το 2022

Αποτέλεσμα εικόνας για ο τουρισμός πολυτελείας

Η παγκόσμια αγορά πολυτελούς ταξιδιού αναμένεται να αποφέρει κέρδη 1,154 δισ. δολ. μέχρι το 2022, με μέση ετήσια αύξηση 6,4% την περίοδο 2016-2022, σύμφωνα με νέα έκθεση που δημοσιεύθηκε από την Allied Market Research.
Το 2015, η Βόρεια Αμερική και η Ευρώπη αντιπροσώπευσαν περίπου το 66% των συνολικών εσόδων της αγοράς.Η ολοένα και εντονότερη τάση των ανθρώπων να αναζητούν μοναδικές και εξωτικές εμπειρίες διακοπών, αυξήθηκε στα μεσαία και τα ανώτερα κοινωνικά στρώματα και η αυξανόμενη επίδραση των Social Media στην τουριστική βιομηχανία ήταν ο βασικός παράγοντας που οδήγησε την ανάπτυξη της αγοράς. Η άνοδος νέων προορισμών, σε συνδυασμό με την άνοδο των υπηρεσιών στην τουριστική βιομηχανία, αναμένεται να αυξήσουν περαιτέρω τη ζήτηση για πολυτελή ταξίδια, σε παγκόσμιο επίπεδο.
Οι τομείς τουρισμού περιπέτειας και σαφάρι αντιπροσώπευσαν περίπου το 44% των συνολικών εσόδων της αγοράς στα ταξίδια αναψυχής για το 2015 και έχουν χαρακτηριστεί ως η πιο δημοφιλής επιλογή διακοπών για τους νέους και τους μεσήλικες. Επιπλέον, οι περιηγήσεις με θέμα τη γαστρονομία και τα ψώνια θα σημειώσουν την ταχύτερη ανάπτυξη, σημειώνοντας μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης 7,8% κατά τη διάρκεια της εξεταζόμενης περιόδου. Ένας αυξανόμενος αριθμός των ταξιδιωτών πολυτελείας επιδίδεται σε αυτές τις εκδρομές, καθώς τους επιτρέπουν να γνωρίσουν τα καλύτερα τοπικά προϊόντα εδέσματα, καθώς και να αγοράσουν μερικά από τα πιο εκλεκτά χειροτεχνήματα. Αυτά τα ταξίδια γίνονται όλο και πιο δημοφιλή μεταξύ των ταξιδιωτών όλων των ηλικιακών ομάδων, ιδιαίτερα όμως στους Millennials (21-30 ετών).
Το 2015, περίπου το 70% των Millennials έκαναν ένα ταξίδι με γαστρονομικό ενδιαφέρον.Οι Baby Boomers αναμένεται να έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο στη συνολική αγορά πολυτελών ταξιδιών ανά ηλικιακή ομάδα, καθώς έχουν χαρακτηριστεί ως οι ταξιδιώτες που κάνουν τα περισσότερα έξοδα. Περίπου το 68% του διαθέσιμου εισοδήματος των ΗΠΑ ελέγχεται από τους Baby boomers και εκτιμάται ότι θα “κληρονομήσουν” 15 τρισ. δολ. την επόμενη 20ετία. Ωστόσο, έχει διαπιστωθεί ότι μόνο το 5-10% του μάρκετινγκ απευθύνεται σε αυτούς τους ταξιδιώτες. Μεταξύ των υπόλοιπων ηλικιακών ομάδων, το τμήμα των Millennials θα παρουσιάσει την υψηλότερη ανάπτυξη κατά τη διάρκεια της εξεταζόμενης περιόδου.
Αποτέλεσμα εικόνας για ο τουρισμός πολυτελείας
Η υψηλή αγοραστική δύναμη και η αναζήτηση για την αποκλειστικότητα με υψηλή άνεση και εγκαταστάσεις πρώτης ποιότητας είναι οι κύριοι παράγοντες που ευνοούν τη ζήτηση για πολυτελή ταξίδια. Σημειώνεται ότι οι ταξιδιώτες πολυτελείας κάνουν τουλάχιστον 3-4 ταξίδια τον χρόνο. Μεταξύ τριών τύπων ταξιδιωτών, το τμήμα της απόλυτης πολυτέλειας προβλέπεται να αυξηθεί με μέσο ετήσιο ρυθμό 6,5% κατά τη διάρκεια 2016-2022.Σε περιφερειακό επίπεδο, η αγορά της Ασίας – Ειρηνικού θα παρουσιάσει την ταχύτερη ανάπτυξη, λόγω της αύξησης του αριθμού των ομάδων μεσαίου εισοδήματος. Εντός της αγοράς αυτής, η Ινδία εκτιμάται ότι θα σημειώσει μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης 12,3% το διάστημα 2016-2022.
Η Ευρώπη και η Καραϊβική θα συνεχίσουν να είναι οι πλέον προτιμώμενοι προορισμοί.
Οι πιο δημοφιλείς ταξιδιωτικοί προορισμοί στην Ευρώπη είναι η Γερμανία και η Ιταλία. Το Παρίσι παρ‘όλα αυτά συνεχίζει να είναι παγκόσμιος μητροπολιτικός προορισμός, με σχεδόν 18,8 εκατ. διεθνείς αφίξεις ετησίως. Στην περιοχή της Λατινικής Αμερικής, η Βραζιλία συνεχίζει να παρουσιάζει μια πολλά υποσχόμενη δυναμική και αναμένεται να γίνει μια από τις παγκόσμιες πέντε κορυφαίες οικονομίες έως τα μέσα του 21ου αιώνα. Οι τουριστικές αφίξεις στη Λατινική Αμερική έχουν σημειώσει αύξηση 50% κατά την τελευταία δεκαετία.
Σε γενικές γραμμές, τα βασικά ευρήματα της αγοράς Luxury Travel σύμφωνα με την έρευνα είναι: Το 2015 τα τμήματα τουρισμού περιπέτειας και σαφάρι ηγήθηκαν των συνολικών εσόδων για πολυτελή ταξίδια και προβλέπεται να αυξηθούν με μέσο ετήσιο ρυθμό 5,8% τα επόμενα χρόνια. Η περιπέτεια και το σαφάρι είναι το πιο περιζήτητο είδος, με τους ταξιδιώτες από την Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική, και τη Βόρεια Αμερική να ευθύνονται για το 78% των διεθνών αναχωρήσεων για αυτό το τμήμα της αγοράς το 2015.
Οι Millennials αναμένεται να αυξηθούν με μέσο ετήσιο ρυθμό 8,1%, λόγω της αυξανόμενης δημοτικότητας των ταξιδιών αυτών σε αυτήν τη γενιά και του γεγονότος ότι ταξιδεύουν πιο συχνά από ό,τι οι άλλες γενιές. Η κατηγορία του απόλυτα πολυτελούς ταξιδιώτη αναμένεται να δημιουργήσει τα μεγαλύτερα έσοδα στην αγορά. Η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού υπολογίζεται να σημειώσει σημαντική ανάπτυξη κατά τη διάρκεια της περιόδου 2016-2022, με την Κίνα να είναι στο κέντρο του ενδιαφέροντος.