ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Πέμπτη 26 Μαΐου 2016

Κρουαζιέρα φοιτητικής επιχειρηματικής καινοτομίας με την υποστήριξη της Celestyal Cruises



Από τις 16 έως τις 20 Μαΐου στο Celestyal Olympia φιλοξενήθηκε η πρώτη εν πλω επιχειρηματική κρουαζιέρα. Η συνέχεια αναμένεται εξίσου ενδιαφέρουσα στη δεύτερη κρουαζιέρα από τις 17 έως τις 21 Οκτωβρίου με θέμα τον τουρισμό και την οινογαστρονομία.

Η Celestyal Cruises “αγκαλιάζει” και φέτος το CruiseINN, τοn “Mαραθώνιο” δημιουργίας startup που συνδιοργανώνει με το ThinkBiz, τον πρώτο επίσημο Φοιτητικό Σύλλογο Επιχειρηματικότητας με βάση το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, και καινοτομεί μετατρέποντάς τον με το δικό της μοναδικό τρόπο σε μια αξέχαστη εν πλω εμπειρία που γίνεται θεσμός. Σε συνέχεια μάλιστα της μεγάλης απήχησης που είχε πέρυσι, φέτος, πραγματοποιούνται δύο συνολικά κρουαζιέρες (16-20 Μαΐου και 17-21 Οκτωβρίου), δίνοντας την ευκαιρία σε διπλάσιο αριθμό συμμετεχόντων να εργαστούν δημιουργικά πάνω στις επιχειρηματικές τους ιδέες, κατά τη διάρκεια ενός μοναδικού ταξιδιού με φόντο την ομορφιά του Αιγαίου.



Η οργανωτική ομάδα του Cruise Inn, αποτελούμενη από τα μέλη του Think Biz και την Experiential Marketing Manager της Celestyal Cruises κα Δήμητρα Βλάχου.


Η φετινή καινοτομία του επιχειρηματικού διαγωνισμού έγκειται στο γεγονός ότι εστιάζει σε δύο θεματικές που συνδέονται με τομείς της ελληνικής οικονομίας και παρουσιάζουν σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, ενώ παράλληλα η Celestyal Cruises τις έχει αναγνωρίσει ως “πυλώνες” της επιχειρηματικής στρατηγικής και δράσης της: τον πολιτισμό και την οινογαστρονομία. Με αυτόν τον τρόπο, και ίδιος ο διαγωνισμός θα είναι διπλός. Μάλιστα, για πρώτη φορά, συμμετέχουν και Ευρωπαίοι φοιτητές μετατρέποντας το εγχείρημα του CruiseINN για το 2016 σε πανευρωπαϊκό θεσμό.

Ήδη ο πρώτος διαγωνισμός, που έγινε στην τετραήμερη κρουαζιέρα στις 16 Μαϊου με το Celestyal Olympia είχε πολύ μεγάλη απήχηση, ενώ εμφανίστηκε φανερά αναβαθμισμένος. Στο πλαίσιο των θεματικών κρουαζιέρων “Ιστορίες Ελληνικής Φιλοξενίας” που προσφέρει η Celestyal Cruises, οι τριάντα φοιτητές που συμμετείχαν απόλαυσαν μια θεματική κρουαζιέρα με προορισμούς τη Μύκονο, το Κουσάντασι, την Πάτμο, τη Ρόδο, το Ηράκλειο και τη Σαντορίνη και εργάστηκαν για την ανάπτυξη ιδεών που αφορούν τους τομείς του Τουρισμού / Πολιτισμού. Όλοι οι συμμετέχοντες με την καθοδήγηση έμπειρων μεντόρων που ήταν μαζί τους κατά την διάρκεια της κρουαζιέρας εργάστηκαν στο Horizons Bar του Celestyal Olympia όπου και μετατράπηκε σε χώρο παραγωγής ιδεών και εργασίας για τις ανάγκες του CruiseINN. Κατά την διάρκεια της κρουαζιέρας οι ομάδες δούλεψαν με συγκεκριμένους στόχους και παραδοτέα, τα οποία και παρουσίασαν στην τελική παρουσίαση του διαγωνισμού στη Σαντορίνη. Παράλληλα, είχαν την ευκαιρία να επικοινωνήσουν την ιδέα τους σε συνεργάτες και πιθανούς πελάτες στις στάσεις της κρουαζιέρας στα ελληνικά νησιά. 

Νικήτριες αναδείχτηκαν οι ομάδες Ryde, Customer Hero και Vessel Hero. Η Celestyal Cruises απένειμε χρηματικό έπαθλο ύψους 3.500 ευρώ στους πρώτους νικητές, ενώ οι ομάδες θα υποστηριχθούν από υπηρεσίες ωρίμανσης και επιχειρηματικής ανάπτυξης των ιδεών τους από συνεργάτες της οργάνωσης.


Η “Customer Hero”, μία από τις νικήτριες ομάδες με την Experiential Marketing Manager της Celestyal Cruises, κα Δήμητρα Βλάχου.


Αξίζει να σημειωθεί πως η Celestyal Cruises, “αγκάλιασε” την ιδέα της ομάδας “Customer Hero”, και δώρισε στους συμμετέχοντές της από μία τριήμερη κρουαζιέρα δώρο, ενώ ήδη προωθείται η υλοποίηση της στα κρουαζιερόπλοιά της εταιρείας. Η demo πλατφόρμα που παρουσίασε η “Customer Hero”, θα συνεργαστεί με το on board site που η Celestyal Cruises έχει λανσάρει στα κρουαζιερόπλοιά της και θα μπορεί να παρέχει αυτοματοποιημένα και σε πραγματικό χρόνο tailor-made απαντήσεις σε συνήθη ερωτήματα των επιβατών της.

Η επόμενη τετραήμερη επιχειρηματική κρουαζιέρα θα πραγματοποιηθεί από τις 17 Οκτωβρίου έως τις 21 Οκτωβρίου και σε αυτήν οι συμμετέχοντες θα εστιάσουν στους τομείς Τροφίμων/ Ποτών/ Οινογαστρονομίας. Έτσι, εναρμονίζεται άρτια με την θεματική περίοδο εκδηλώσεων, τις “Ιστορίες Ελληνικής Οινογαστρονομίας” που οργανώνει η Celestyal Cruises από το Σεπτέμβριο έως το Νοέμβριο, εν πλω.

O κ. Κυριάκος Αναστασιάδης, διευθύνων σύμβουλος της Celestyal Cruises, δήλωσε σχετικά: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά φιλοξενούμε ως εταιρεία αυτή την εξαιρετική επιχειρηματική πρωτοβουλία που δίνει ώθηση σε νέους που έχουν όρεξη, κέφι και δημιουργικές επιχειρηματικές ιδέες, ιδιαίτερα σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία που βιώνουμε. Ευελπιστούμε ότι η εμπειρία στις κρουαζιέρες μας να τους δώσουν πραγματικά το έναυσμα για μία επιτυχημένη σταδιοδρομία!”

Η Celestyal Cruises, η μοναδική εταιρεία κρουαζιέρας με έδρα την Ελλάδα, στηρίζει συστηματικά πρωτοβουλίες που στοχεύουν στην ανάπτυξη και προώθηση του τουρισμού, ενός εκ των σημαντικότερων πυλώνων της εθνικής οικονομίας. Παράλληλα, επιδιώκει να στηρίζει έμπρακτα τη νεολαία και τις τοπικές κοινωνίες, διευρύνοντας συνεχώς το πρόγραμμα κοινωνικής της ευθύνης που ήδη υλοποιεί τόσο με Υποτροφίες όσο και με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τους νέους απομακρυσμένων νησιών με τον τίτλο “Επιστήμη, Τέχνη και Μαθηματικά”, σε συνεργασία με το Μουσείο Ηρακλειδών.