Συνολικό ταξιδιωτικό έσοδο το οποίο αγγίζει τα 2 δισ. ευρώ επιτυγχάνεται από την πώληση προϊόντων All Inclusive υπηρεσιών στον ελληνικό τουρισμό, σύμφωνα με την μελέτη που υλοποίησε το SETE Intelligence. Το καλοκαίρι του 2014 λειτουργούσαν με σύστημα All Inclusive περίπου 210 μονάδες 4 & 5 αστέρων, με 54.705 δωμάτια. Tα ξενοδοχεία αυτά αντιπροσωπεύουν το 2,2% του συνόλου των ξενοδοχειακών μονάδων της χώρας και το 13,6% της συνολικής δυναμικότητας σε δωμάτια.
Το προϊόν All Inclusive αποτελεί παγκόσμια τάση που καλύπτει την ανάγκη των τουριστών να ελέγξουν το κόστος των διακοπών τους. Ως εκ τούτου, προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικός ο ελληνικός τουρισμός είναι απαραίτητο να περιλαμβάνει και το All Inclusive στο χαρτοφυλάκιό του.
Με στόχο να ενισχυθεί η κοινωνική αποτελεσματικότητα του προϊόντος αυτού, αλλά και για να γίνει διεθνώς πιο ανταγωνιστικό, είναι απαραίτητο να σχεδιαστούν προδιαγραφές συνεργασίας με παραγωγούς τοπικών προϊόντων και ένταξης υπηρεσιών φαγητού/ποτού εκτός ξενοδοχείου στο προσφερόμενο πακέτο υπηρεσιών.