Σύμφωνα έκθεση που κατέθεσαν οι υπουργοί Συγκοινωνιών, Εμπορίου και Εργασίας, αισιόδοξες είναι οι προβλέψεις για το το μέλλον των Κυπριακών Αερογραμμών προαλείφεται δυσοίωνο.
Και
όπως γράφει η εφημερίδα «Αλήθεια», η
κυβέρνηση προσανατολίζεται στο να
αντικαταστήσει όλα τα μέλη, με νέα άτομα
που θα προχωρήσουν στη λήψη ριζοσπαστικών
μέτρων.
Οι
πιλότοι από την πλευρά τους , σύμφωνα
με σχετική ανακοίνωση της συντεχνίας
τους (ΠΑΣΥΠΙ), εναποθέτουν τις ελπίδες
τους στην κυβέρνηση, αφού θεωρούν ότι
η διοίκηση και η διεύθυνση της εταιρείας,
δεν μπορούν πλέον να εφαρμόσουν το
πρόγραμμα εξυγίανσης.
Σε
μια άλλη εξέλιξη η εφημερίδα «Φιλελεύθερος»,
αναφέρει ότι στη συνεδρία του υπουργικού
συμβουλίου κατατέθηκε πολυσέλιδη έκθεση
που αφορά το μέλλον των Κυπριακών
Αερογραμμών από τους, Υπουργούς
Συγκοινωνιών, Εμπορίου και Εργασίας.
Τα
τρία εφιαλτικά σενάρια που βρίσκονται
στο τραπέζι για το μέλλον των Κ.Α.,
προβλέπουν:
1)
Άμεσο τερματισμό της λειτουργίας των
Κ.Α.
2)
Προγραμματισμένος τερµατισµός της
λειτουργίας των Κ.Α. μετά την καλοκαιρινή
περίοδο.
3)
Συνέχιση της λειτουργίας των Κ.Α. με 560
απολύσεις και δραστικές μειώσεις μισθών,
μέχρι νεωτέρας.
Το
τελευταίο σενάριο προκρίνεται από το
Διοικητικό Συμβούλιο των Κυπριακών
Αερογραμμών, με τη διατήρηση 6 αεροσκαφών συν ενός ως εφεδρικού.
Για
την υλοποίηση του όμως επιβάλλεται
στήριξη από το Κράτος με ποσό €83,2
εκατομμυρίων για τα επόμενα τρία χρόνια,
κάτι που φαίνεται αδύνατο με τις παρούσες
συνθήκες.Αλλωστε υπάρχει κα η τρόικα που θα αντιδράσει.
Το
βέβαιο πάντως είναι ότι μία αρνητική
εξέλιξη στη λειτουργία των
Κυπριακών Αερογραμμών
θα επηρεάσει και την εξαγορά της
Ολυμπιακής από την Aegean