ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Στρατηγική συνεργασία HAPCO – Azavista


Ο Σύνδεσμος Ελλήνων Επαγγελματιών Οργανωτών Συνεδρίων - HAPCO, με βασική προτεραιότητα την παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας στα μέλη του, προχώρησε στη σύναψη συνεργασίας με την ολλανδική εταιρεία Azavista. Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, η Azavista θα προσφέρει αποκλειστικά για τους Έλληνες Οργανωτές Συνεδρίων (PCOs) που είναι μέλη του HAPCO, πρόσβαση σε πολύτιμα δεδομένα και παγκόσμια στατιστικά στοιχεία από το χώρο του Τουρισμού, που μπορούν να συνεισφέρουν στην οικονομικά αποδοτικότερη οργάνωση των συνεδρίων και εκδηλώσεων τους.

Πιο συγκεκριμένα, η Azavista, έχει υλοποιήσει μια online πλατφόρμα ειδικά για το σχεδιασμό ομαδικών ταξιδίων, εκδηλώσεων και συνεδρίων. Ένα πραγματικά καινοτόμο χαρακτηριστικό της πλατφόρμας, μεταξύ άλλων, αποτελεί το 
Azavista Analytics. Το Azavista Analytics είναι αποτέλεσμα 2 χρόνων εντατικών ερευνών από το εξειδικευμένο τμήμα ΙΤ της εταιρείας, σε συνεργασία με ειδικούς από τον χώρο του τουρισμού και της διοργάνωσης εκδηλώσεων. Με προηγμένες τεχνολογίες, η εταιρεία επεξεργάζεται καθημερινά πάνω από 20.000.000 τιμές ξενοδοχείων σε 43 χώρες παγκοσμίως και προσφέρει πολύτιμα δεδομένα που διευκολύνουν το χρήστη στην οικονομικά αποδοτικότερη οργάνωση εκδηλώσεων, συνεδρίων και ομαδικών ταξιδίων.

Ως αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας, η Azavista θα προσφέρει ειδικά για τα μέλη PCOs του HAPCO, απεριόριστη και δωρεάν πρόσβαση στο Azavista Analytics, για έναν ολόκληρο χρόνο.

Τα οφέλη που προκύπτουν από τη χρήση του Azavista Analytics είναι πολλαπλά. Ο χρήστης μπορεί, μεταξύ άλλων, με το πάτημα ενός κουμπιού να: 
  • Διαπιστώσει ποια πόλη και ποιες ημερομηνίες είναι πιο κατάλληλες και οικονομικά συμφέρουσες για το επόμενο συνέδριό του
  • Αναλύσει και να συγκρίνει τις τιμές πολλαπλών ξενοδοχείων σε συγκεκριμένη πόλη
  • Διαπιστώσει ποια ξενοδοχεία μπορούν να αντεπεξέλθουν στις ανάγκες του συνεδρίου, τόσο από άποψη χωρητικότητας όσο και από άποψη τιμών.
Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ο HAPCO αναγνώρισε την αξία της Azavista για τα μέλη του. Το Azavista Analytics είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο, το οποίο μπορεί να βοηθήσει PCOs ανά τον κόσμο στον αποτελεσματικότερο έλεγχο του προϋπολογισμού τους και στην οικονομικά αποδοτικότερη οργάνωση των συνεδρίων τους”, δήλωσε ο JP van der Kuijl, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Azavista.