ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

ΕΕ: Υποχρεωτική η φροντίδα των επιβατών μετά από ματαιώσεις πτήσεων


Την υποχρέωση παροχής φροντίδας προς τους επιβάτες αεροπορικών εταιρειών σε περιπτώσεις ματαίωσης πτήσεων λόγω έκτακτων περιστάσεων (όπως ήταν η έκρηξη του ηφαιστείου της Ισλανδίας), υπογράμμισε σε απόφασή του το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Απαντώντας σε προσφυγή μιας επιβάτιδας κατά της RYANAIR, σύμφωνα με την οποία η εταιρεία (μολονότι ακύρωσε τις πτήσεις Πορτογαλία-Ιρλανδία για 5 μέρες) δεν εξυπηρέτησε τους επιβάτες της, έκρινε ότι η αεροπορική εταιρεία πρέπει να καταβάλει στην προσφεύγουσα 1130 ευρω για τα έξοδα της έκτακτης διαμονής της στην Πορτογαλία.
Στην απόφαση του ευρωπαϊκού Δικαστηρίου επισημαίνεται, ότι σε έκτακτες περιστάσεις (σε αυτές δηλαδή που είναι αναπόφευκτες, ανεξαρτήτως της λήψης των αναγκαίων μέτρων) ο αερομεταφορέας δεν υποχρεούται να καταβάλει αποζημίωση, υποχρεούται όμως να προσφέρει δωρεάν αναψυκτικά, γεύματα και ενδεχομένως διανυκτέρευση, με μεταφορά από/προς το κατάλυμα.


imerisia