ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2025

Πώς ταξιδεύουν οι Ινδοί στη χώρα τους | Ποια ξενοδοχεία τους προσελκύουν

 


Οι Ινδοί ταξιδιώτες της Gen Z και οι Millennials είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για αυθεντικές και luxury εμπειρίες, στις αποδράσεις στη χώρα τους.

Αυτό προκύπτει από πρόσφατη έρευνα του Noormahal Palace Hotel σε νέους από Δελχί, Βομβάη, Τζαϊπούρ, Καρνάλ και Καλκούτα.

  • Τα ευρήματα δείχνουν μια μετατόπιση της ζήτησης για φιλοξενία προς ουσιαστικές και αφηγηματικές διακοπές.
  • Προτιμούν την πολυτέλεια και τις premium διακοπές σε σχέση με τις συμβατικές, με έμφαση στην αυθεντική πολιτιστική εμβάθυνση και τη σύνδεση με την ιστορία του τόπου τους.
  • Το 53% ηλικίας 18-34 ετών επέλεξε τον τελευταίο χρόνο, διακοπές σε εμβληματικά καταλύματα πολιτιστικής κληρονομιάς, έναντι άλλων.

Ευρύτερος μετασχηματισμός στον τομέα της φιλοξενίας

Τα αποτελέσματα υπογραμμίζουν έναν ευρύτερο μετασχηματισμό στον τομέα της φιλοξενίας της Ινδίας.

Τα πολυτελή ακίνητα κληρονομιάς τοποθετούνται ολοένα και περισσότερο ως προορισμοί που προσφέρουν περισσότερα από απλή διαμονή.

Αντιπροσωπεύουν ευκαιρίες για πολιτιστική εμβάθυνση, ουσιαστική αφήγηση ιστοριών και μοναδικές εμπειρίες που τους συνδέουν με τις πλούσιες παραδόσεις της χώρας.

  • Οι Ινδοί αναζητούν τοποθεσίες, διαμονές και ξενοδοχεία στη χώρα τους, που προσφέρουν μοναδικές στιγμές.
  • Για το 19% η αφήγηση της πολιτιστικής κληρονομιάς ενός καταλύματος είναι ένας κρίσιμος παράγοντας κατά την επιλογή προορισμών για διακοπές.
  • Η μοναδική ιστορία, την αρχιτεκτονική και η εξατομικευμένη εξυπηρέτηση είναι οι κύριοι λόγοι για την επιλογής τους.

Τα ξενοδοχεία που προσφέρουν τον σωστό συνδυασμό αυτών των υπηρεσιών αποτελούν την κορυφαία προτεραιότητα των Ινδών.

Ο ρόλος του Instagram

Επιπλέον, για το 28% έχουν σημασία οι εμπειρίες που μπορούν να ανεβούν στο Instagram ή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αξιοποιούν αυτές τις πλατφόρμες για να μοιράζονται τις ταξιδιωτικές τους ιστορίες και να επηρεάζουν τους άλλους.

Πηγη: tourism today.gr