ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 5 Ιουλίου 2025

Κινεζική αποστολή προβάλει τη Χίο και την Αττική ως γαμήλιους προορισμούς

 Με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας της Ελλάδας στην αναπτυσσόμενη κινεζική αγορά γαμήλιου και γαστρονομικού τουρισμού, υλοποιήθηκε από τις 21 έως τις 29 Ιουνίου 2025 ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) υψηλόβαθμης κινεζικής αποστολής σε Χίο, Σαλαμίνα, Πειραιά, Αθήνα και Αττική. Η δράση οργανώθηκε με πρωτοβουλία της Λέσχης Αρχιμαγείρων Αττικής “Ακρόπολις” και την επιμέλεια της κας Μαρίας Ζησούλη, με την υποστήριξη των δήμων Αθηναίων, Πειραιώς, Χίου και Σαλαμίνας.

Η αποστολή στη Χιο και την Αττική αποτελείτο από 16 εκπροσώπους της κινεζικής βιομηχανίας γάμου και τουρισμού, συμπεριλαμβανομένων προέδρων ενώσεων από επαρχίες όπως Sichuan, Hunan, Hubei, Jiangsu και Yunnan. Συμμετείχαν επίσης στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων, φωτογράφοι, βιντεογράφοι, makeup artists και τέσσερα ζευγάρια, τα οποία συμμετείχαν σε τελετές γάμου και φωτογραφήσεις σε παραδοσιακές τοποθεσίες.

Οι δράσεις επικεντρώθηκαν σε αυθεντικές εμπειρίες με υψηλή αισθητική και πολιτιστική αξία. Στη Χίο, οι γαμήλιες τελετές πραγματοποιήθηκαν στα Μεστά και το Πυργί, ενώ στη Σαλαμίνα στον ιστορικό Κάμπο. Φωτογραφήσεις έγιναν σε εμβληματικά σημεία της Αθήνας, του Πειραιά και της ευρύτερης Αττικής. Παράλληλα, οι επισκέπτες ξεναγήθηκαν σε τοπικά αγροκτήματα, οινοποιεία και μονάδες παραγωγής, αναδεικνύοντας την ελληνική γαστρονομία.

Σημαντική ήταν η B2B διάσταση της επίσκεψης. Πραγματοποιήθηκαν επαφές με τοπικούς επιχειρηματίες, καθώς και συναντήσεις με τους δημάρχους Χίου και Σαλαμίνας, με στόχο την υπογραφή Συμφώνων Φιλικής Συνεργασίας με κινεζικές ενώσεις. Η αποστολή θα ολοκληρωθεί με ημερήσια κρουαζιέρα σε Ύδρα, Πόρο και Αίγινα.

Για τους επαγγελματίες του τουρισμού, η συγκεκριμένη ενέργεια συνιστά πρότυπο στρατηγικής διείσδυσης σε αγορές υψηλής αξίας. Τα αναμενόμενα οφέλη περιλαμβάνουν διεθνή προβολή προορισμών, ενίσχυση της σύνδεσης του τουρισμού με την τοπική παραγωγή, και ανάπτυξη νέων συνεργασιών με την ασιατική αγορά. Επιπλέον, το παραγόμενο οπτικοακουστικό υλικό θα αποτελέσει εργαλείο προώθησης της Ελλάδας σε εκθέσεις και ψηφιακά κανάλια στην Κίνα.