ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2019

Τουρκικός τουρισμός: Πώς οι ξενοδόχοι στη Μούγλα αντιμετωπίζουν τις ψευδείς απαιτήσεις των Βρετανών






Αποτέλεσμα εικόνας για ψευδείς απαιτήσεις των Βρετανών



Με οργανωμένο τρόπο αποφάσισαν να αντιμετωπίσουν οι ξενοδόχοι της επαρχίας Μούγλα της Τουρκίας τις αξιώσεις αποζημίωσης Βρετανών τουριστών στην περιοχή για δήθεν ασθένειες, που τους προέκυψαν κατά τη διάρκεια της διαμονής τους στα ξενοδοχεία.Ήδη οι οι διευθυντές των ξενοδοχείων στη Μούγλα συγκεντρώνουν αποδεικτικά στοιχεία για τις αξιώσεις ψευδών ασθενειών των Βρετανών, τα οποία καταθέτουν στα βρετανικά δικαστήρια.

 Η επαρχία Μούγλα έχει τα τουριστικά θέρετρα Μαρμαρίς, Φετίγιε και Αλικαρνασός (Μπόντρουμ), που συγκεντρώνουν περίπου 1,5 εκατομμύριο Βρετανούς τουρίστες ετησίως κατά τη θερινή περίοδο. Οι ξενοδόχοι της περιοχής είναι οργισμένοι από τις τεράστιες αξιώσεις αποζημίωσης τα τελευταία χρόνια, οι οποίες, σε ορισμένες περιπτώσεις, υπερβαίνουν το ένα εκατομμύριο λίρες.Τα περιστατικά αυτά αποτελούν ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα των ξενοδόχων στις τουρκικές ακτές του Αιγαίου, όπως δηλωσε ο Bülent Bülbüloğlu, αντιπρόεδρος της τουρκικής ομοσπονδίας ξενοδοχείων (TÜROFED) και πρόεδρος της South Aegean Touristic Hoteliers and Operators Association (GETOB).

 Τα θέρετρα στη Μούγλα είναι ιδιαίτερα δημοφιλή για τους Βρετανούς, πρόσθεσε, αλλά, δυστυχώς, ορισμένοι από τους φιλοξενούμενους μάς ζητούν αδικαιολόγητα αποζημίωση μετά την επιστροφή στο σπίτι τους καθώς συνάπτουν συμβάσεις σύμφωνα με τους κανόνες των βρετανικών νόμων για τα δικαιώματα των καταναλωτών.

Μπορεί να ζητηθεί αποζημίωση ύψους 1 εκατομμυρίου λιρών [περισσότερα από 7 εκατομμύρια τουρκικές λίρες] από ένα ξενοδόχο που έχει περίπου 1.000 κρεβάτια, τόνισε ο Bülent Bülbüloğlu, Ένας Βρετανός τουρίστας, που έμεινε σε ένα τέτοιο ξενοδοχείο, μπορεί να απαιτήσει από τα βρετανικά δικαστήρια αποζημίωση, λέγοντας ότι είχε στοματικές διαταραχές, ή γιατί υπέστη τροφική δηλητηρίαση από το φαγητό του ξενοδοχείου ή υπέστη κατάθλιψη εξαιτίας δήθεν προβλημάτων, που αντιμετώπισε στο ξενοδοχείο.

Τα ξενοδοχεία στη Μούγλα, από 3 έως 5 αστέρων, δημιούργησαν τμήματα που συγκεντρώνουν αποδεικτικά στοιχεία κατά των ψευδών αξιώσεων και για την τεκμηρίωση των συνθηκών υγιεινής, με πιστοποιητικά από πανεπιστήμια και διεθνείς φορείς για τους ελέγχους καθαριότητας στην κουζίνα και σε άλλες εγκαταστάσεις των ξενοδοχείων, για την ποιότητα των τροφίμων και των ποτών και άλλα.Όλα αυτά τα στοιχεία κατατίθενται στα βρετανικά δικαστήρια, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να αξιολογήσουν τις απαιτήσεις."Τώρα, μπορούμε να εμφανιστούμε στην αίθουσα του δικαστηρίου και να υπερασπιστούμε τον εαυτό μας. 

Οι μεγάλοι τουριστικοί πράκτορες μας ακούν προσεκτικά και εξετάζουν τα στοιχεία που τους δείχνουμε", είπε ο κ.Bülent Bülbüloğlu, αναφέροντας ότι τον περασμένο μήνα βρετανικό δικαστήριο επέβαλε πρόστιμο 30.000 λιρών σε βρετανική οικογένεια, που διεκδικούσε αποζημίωση για δήθεν τροφική δηλητηρίαση κατά τη διαμονή της σε ξενοδοχείο τεσσάρων αστέρων. 

Ο Τούρκος ξενοδόχος πήγε στο δικαστήριο για να υπερασπιστεί τον εαυτό του με τα αυθεντικά έγγραφα διέλυσε την απάτη, υπογράμμισε ο κ.Bülbüloğlu.Το φαινόμενο αυτό των διεκδικήσεων αποζημίωσης για ψευδείς ασθένειες στα ξενοδοχεία δεν αρέσει ούτε στους πιστούς Βρετανούς τουρίστες, που επισκέπτονται συχνά τη Μούγλα.

Χαρακτηριστικά η hurriyetdailynews.com, που δημοσιεύει το θέμα, φιλοξενεί δήλωση της 35χρονης Βρετανίδας αισθητικού Grace Obrien, που λέει:"Έρχομαι για διακοπές με την οικογένειά μου στη Μαρμαρίδα επί 15 χρόνια. Όλα εδώ είναι πολύ ωραία και οι άνθρωποι φιλόξενοι. Λατρεύω το Μαρμαρίς "