ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Κυριακή 21 Ιουλίου 2019

ΞΕΕ- ReviewPro: Η πρώτη εικόνα για την διαδικτυακή φήμη των 10.000 ελληνικών ξενοδοχείων






Αποτέλεσμα εικόνας για ΞΕΕ- ReviewPro: Η πρώτη εικόνα για την διαδικτυακή φήμη των 10.000 ελληνικών ξενοδοχείων


Μέχρι τον επόμενο μήνα θα ολοκληρωθεί το έργο για την διαδικτυακή φήμη και των 10.000 ελληνικών ξενοδοχείων, που πραγματοπιείται σε συνεργασία του ΞΕΕ  με το ReviewPro.

 Ήδη, όπως αναφέρει το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο, σε 4.200 ξενοδοχεία παρέχονται δύο μηνιαίες αναφορές που θα τους δώσουν μια γενική εικόνα της διαδικτυακής τους φήμης.Στην εποχή των bigdata, η πρόσβαση στην πληροφορία είναι το πρώτο βήμα!, τονίζει το ΞΕΕ.

Η συνεργασία του ΞΕΕ με το ReviewPro αφορά την αξιολόγηση και αξιοποίηση της φήμης των 10.000 ελληνικών ξενοδοχείων και κάμπινγκ, που είναι μέλη του ΞΕΕ, όπως αυτή διαμορφώνεται από τα σχόλια των πελατών.

 Στόχος είναι να αυξηθεί η ικανοποίηση των επισκεπτών στα ελληνικά ξενοδοχεία βελτιώνοντας την εμπειρία τους.

Η ReviewPro θα προσφέρει μηνιαίες εκθέσεις στα 10.000 ξενοδοχεία που θα λαμβάνουν μια γενική εικόνα της φήμης τους στο διαδίκτυο, προκειμένου να τα βοηθούν να εντοπίζουν ευκαιρίες βελτίωσης της ικανοποίησης των επισκεπτών τους.Μέσα από τη νέα συνεργασία τα ξενοδοχεία θα μπορέσουν να λαμβάνουν πολύτιμα δεδομένα ώστε να κατανοούν τις ανάγκες των επισκεπτών τους, δήλωσε ο πρόεδρος του ΞΕΕ, κ. Αλέξανδρος Βασιλικός. Όπως τόνισε, τα δεδομένα αυτά θα είναι χρήσιμα ιδιαίτερα στα μικρά ξενοδοχεία, τα οποία αποτελούν μεγάλο μέρος της ελληνικής ξενοδοχειακής βιομηχανίας.

Η φήμη στο διαδίκτυο συνεχίζει να αποτελεί τον πιο αποδοτικό και αντικειμενικό τρόπο να μετρήσει κανείς πόσο καλά αποδίδει ένα ξενοδοχείο στις προσδοκίες των επισκεπτών του, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ReviewPro, RJ Friedlander.

Η ReviewPro θα συμβάλλει επίσης στη διεξαγωτή εκτενούς ανάλυσης προορισμού, με συγκρίσεις ξενοδοχείων, περιοχών και σεζόν ώστε να εντοπίζονται οι μακροπρόθεσμες τάσεις στην ελληνική τουριστική βιομηχανία. Μάλιστα, το Δεκέμβριο θα πραγματοποιηθεί τελετή βράβευσης για τα ξενοδοχεία που θα ξεπεράσουν τις προσδοκίες των επισκεπτών τους, βάσει δεδομένων της ReviewPro.