Mέχρι τα τέλη του έτους αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η επεξεργασία του νέου τουριστικού λογότυπου της Βόρειας Μακεδονίας, το οποίο θα χρησιμοποιείται στις νέες διαφημιστικές εκστρατείες που ήδη προετοιμάζονται εντατικά, με εφαρμογή του νέου συνταγματικού ονόματος.
Σύμφωνα με τον Διευθυντή της Υπηρεσίας για την στήριξη και προώθηση του τουρισμού κ. Λιούπτσο Γιάνεφσκι, τα παλαιά φυλλάδια, τα οποία χρησιμοποιούνταν για την παρουσίαση της χώρας στις τουριστικές εκθέσεις, θα διατίθενται πλέον, μέχρι εξαντλήσεως τους, μόνο στο εσωτερικό. Από το δεύτερο εξάμηνο, ουσιαστικά από την τουριστική έκθεση στο Λονδίνο, σχεδιάζεται να ξεκινήσει αλλαγή μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία αντικατάστασης του υλικού.
Προετοιμάζονται νέα φυλλάδια, νέο διαφημιστικό υλικό και νέα διαφημιστικά σποτ. Οι ξενοδόχοι αναφέρουν ότι η αλλαγή της επωνυμίας συνεπάγεται και επιπλέον κόστος. Ωστόσο, εκτιμούν ότι θα αποτελέσει παράλληλα μια ευκαιρία ανανέωσης η οποία θα έχει επιπρόσθετα οφέλη. Μέχρι στιγμής η εκστρατεία για την Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας, ως τουριστικό προορισμό, διεξάγεται σε 13 χώρες.