ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 29 Ιουνίου 2019

Ανάδειξη της Ελλάδας ως τόπος μοναδικών, αυθεντικών τουριστικών εμπειριών για luxury





Αποτέλεσμα εικόνας για Ανάδειξη της Ελλάδας ως τόπος μοναδικών, αυθεντικών τουριστικών εμπειριών για luxury


Στον τουρισμό πολυτελείας ως πυλώνα ανάπτυξης και επενδύσεων στην Ελλάδα, αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Κωνσταντίνος Τσέγας στο χαιρετισμό του προς τους 300 σημαντικότερους διαμορφωτές τάσεων (influential people) του luxury travel στο Ηνωμένο Βασίλειο, που συμμετείχαν στην ημερίδα για τον τουρισμό πολυτέλειας “Aspire’s Leaders Luxury Summit”, η οποία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 24 Ιουνίου στο ξενοδοχείο Savoy του Λονδίνου.

Από την πλευρά της, η γενική γραμματέας του Υπουργείου Τουρισμού, κα Γεωργία Καραστάθη, παρουσίασε αναλυτικά το ελληνικό προϊόν σε αυτόν τον τομέα του τουρισμού και επικεντρώθηκε σε ειδικές μορφές που σχετίζονται με τον τουρισμό πολυτελείας, όπως ο γαστρονομικός τουρισμός και ο τουρισμός ευεξίας, αναδεικνύοντας την Ελλάδα ως τόπο μοναδικών, θετικών και αυθεντικών τουριστικών εμπειριών.


Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Κ. Τσέγας, κατά τη διάρκεια του χαιρετισμού του στο Aspire’s Leaders Luxury Summit του Λονδίνου.

Το “Aspire’s Leaders Luxury Summit” αποτελεί τα τελευταία χρόνια τη μεγαλύτερη συνάντηση των κορυφαίων επαγγελματιών του τομέα πολυτελών ταξιδιών στο Ηνωμένο Βασίλειο (CEOs και Managing Directors των μεγαλύτερων ΤΟs ή/και travel agents, εταιρειών κρουαζιέρας, τηλεοπτικών καναλιών και media, brands από το χώρο της μόδας, κ.ά.), παρέχοντας τη δυνατότητα ενημέρωσής τους για νέα προϊόντα, τάσεις, προορισμούς και ιδέες έμπνευσης στον τομέα αυτόν.

Η ελληνική συμμετοχή στη συγκεκριμένη εκδήλωση, που συντόνισε η Υπηρεσία ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου & Ιρλανδίας, εντάσσεται στην εθνική στρατηγική για αύξηση και αναβάθμιση των ποιοτικών χαρακτηριστικών του τουριστικού ρεύματος προς τη χώρα μας 365 ημέρες το χρόνο και αποτελεί τη συνέχεια των συστηματικών ενεργειών του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ για διαρκή παρουσία της Ελλάδας στις σημαντικότερες διεθνείς εκθέσεις και στα μεγαλύτερα ετήσια events στον συγκεκριμένο κλάδο του τουρισμού. Στο πλαίσιο αυτό, ο ΕΟΤ θα συμμετάσχει φέτος για πρώτη φορά στην Έκθεση Τουρισμού Πολυτελείας στη Σαγκάη (ILTM China), που διοργανώνεται τον ερχόμενο Νοέμβριο και είναι η μεγαλύτερη του είδους της στην ιδιαίτερα δυναμική αγορά της Κίνας, και για μία ακόμη χρονιά στη Διεθνή Έκθεση Luxury Tourism των Καννών (ILTM Cannes) τον Δεκέμβριο.

Η HotelBrain Group στο “Aspire’s Leaders Luxury Summit”
Η πλατφόρμα διαχείρισης και εκμετάλλευσης ξενοδοχείων στην Ελλάδα HotelBrain Group ήταν ο μοναδικός ελληνικός φορέας που συμμετείχε στην ημερίδα, να παρουσιάσει το εταιρικό της προφίλ και να εκφράσει τη δική της θέση πάνω στο θέμα της ημερίδας.


Ο πρόεδρος της Molton Brown, Mark Johnson (αριστερά) και ο αντιπρόεδρος του Ομίλου HotelBrain, κ. Κωνσταντίνος Ζήκος.

Ο κ. Κωνσταντίνος Ζήκος, αντιπρόεδρος του Ομίλου HotelBrain, αναπτύσσοντας τις απόψεις της εταιρείας είπε μεταξύ άλλων: “Στόχος μας δεν είναι μόνο η υψηλή ποιότητα παροχών και εγκαταστάσεων του ίδιου του ξενοδοχείου. Αντιμετωπίζουμε τον κάθε πελάτη μας ως μοναδικό, προσπαθώντας να προσαρμόζουμε τις υπηρεσίες μας στις ιδιαίτερες ανάγκες του. Η μοναδική εμπειρία που θα βιώσει κοντά μας είναι η στόχευσή μας και κατά τη γνώμη μας εκεί έγκειται και η αξία της πολυτέλειας”.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν και μίλησαν κορυφαίοι επαγγελματίες στο χώρο του τουρισμού πολυτελείας όπως οι K. Rajakarier, CEO Minor HotelsR. Vos, CEO Belmond HotelsKerry Golds, Managing Director Abercrombie & KentP. Cross, Experience Director John LewisC. Combrink, Vice President Silversea CruisesMarc Johnson, President Molton Brown και στελέχη εταιρειών από Jet2holidays, Kuoni, Google, ANA, Mail Metro Media κ.ά.


Στη φωτογραφία, η γενική γραμματέας του Υπουργείου Τουρισμού, κα Γ. Καραστάθη, παρουσιάζει το ελληνικό προϊόν στον τουρισμό πολυτελείας.

Πηγή:traveldailynews.gr