ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2018

Καμπανάκι για τους OTA - η ανάπτυξη του online travel επιβραδύνεται στην Ευρώπη






Αποτέλεσμα εικόνας για ανάπτυξη του online travel




 Η αύξηση του online τουρισμού έχει μείνει στάσιμη, γεγονός που απαιτεί μεγαλύτερη στοχοθέτηση του μεριδίου αγοράς, αν και η Ευρώπη είναι μια ώριμη αγορά, ειδικά στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και τη Σκανδιναβία.

Με αύξηση 5-6% ετησίως, η online ανάπτυξη εξακολουθεί να ξεπερνά την ανάπτυξη σε σχέση με άλλους τομείς, αλλά κατά γενική ομολογία επιβραδύνεται.

“Τα όρια μεταξύ της ψηφιακής αναζήτησης και των online και offline τουριστικών πρακτορείων γίνονται όλο και πιο ασαφή. Οι προκλήσεις τώρα είναι αρκετά διαφορετικές, ακόμη και σε σχέση με πριν από τρία ή τέσσερα χρόνια”, αναφέρει η Francesca Benati, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Amadeus για την online Δυτική Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική.


Αποτέλεσμα εικόνας για Francesca Benati,
“Η πρώτη πρόκληση είναι να κερδίσουμε και να διατηρήσουμε την πίστη των πελατών μας. Υπάρχουν πολλοί πυλώνες απόκτησης της εμπιστοσύνης, όπως η συνάφεια, η μάρκα, η εμπειρία του πελάτη και η τεχνολογία. Η εμπειρία πρέπει να είναι απρόσκοπτη και στιγμιαία, καθώς η υπομονή δεν αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα του σημερινού ταξιδιώτη.

Η δεύτερη πρόκληση είναι ο αγώνας για την ύπαρξη συνάφειας. Είναι δύσκολο να βρεθεί ένα πραγματικό στοιχείο που θα σε διαφοροποιήσει από τους μεγάλους ΟΤΑ.

Η τρίτη πρόκληση είναι να αποκτήσουμε ισοτιμία στα brand μας. Η Expedia ήταν ο πρώτος ΟΤΑ στην Ευρώπη που κατάλαβε την ανάγκη δημιουργίας προτιμήσεων του κάθε εμπορικού σήματος, για την ανάπτυξη της εμπιστοσύνης των πελατών. Τώρα, όλοι στην ευρωπαϊκή αγορά το κατανοούν αυτό και προσπαθούν να εκμεταλλευτούν το γεγονός αυτό μέσω της διαφήμισης”.

H Benati δίνει τα παραδείγματα της Ισπανίας και της Ιταλίας: “Η online αγορά στην Ισπανία επιβραδύνθηκε σε μεγάλο βαθμό λόγω της οικονομικής κρίσης του 2010-11. Η Ιταλία παραμένει σε χαμηλά επίπεδα (στην online αγορά). Υπάρχουν ακόμη 9.000 τουριστικά γραφεία στην Ιταλία και έλλειψη ενός ισχυρού ΟΤΑ. Πολύς κόσμος δε διαθέτει ακόμη πιστωτικές κάρτες, ειδικά νοτιότερα της Ρώμης. Επίσης, η Ιταλία είναι μία κατά πολύ κατακερματισμένη αγορά. Η χώρα διαθέτει 40.000 ξενοδοχειακές μονάδες, το 97% εκ των οποίων είναι οικογενειακές επιχειρήσεις”.

Και προσθέτει: “Υπάρχει κατακερματισμός του περιεχομένου, ειδικά μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών. Είναι δύσκολο γιατί η αγορά αλλάζει γρήγορα, είναι πολύπλοκη και υπάρχουν συνεχώς νέοι παίκτες”.

Όσον αφορά την αγορά του mobile travel, οι κινητές συσκευές ‘ανοιξαν’ ένα νέο κεφάλαιο λέει η Benati, αναφέροντας ότι η συγκεκριμένη αγορά αποτελεί πλέον το 25% των συναλλαγών online travel στην Ευρώπη, με φθηνά αεροπορικά / σιδηροδρομικά εισιτήρια και διαμονή.