ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2018

Euromonitor: Ρεκόρ ανάπτυξης στον παγκόσμιο τουρισμό το 2030- Όλες οι νέες τάσεις





Αποτέλεσμα εικόνας για Ρεκόρ ανάπτυξης στον παγκόσμιο τουρισμό



Ρεκόρ ανάπτυξης αναμένεται να καταγράψει η παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία την ερχόμενη 10ετία, σύμφωνα με τις προβλέψεις της Euromonitor International, με τις διεθνείς αφίξεις να φθάνουν σε 2,4 δισ. μέχρι το 2030,αντιπροσωπεύοντας 2,6 δισ. δολάρια ταξιδιωτικών εισπράξεων.

Η Κίνα, η Γαλλία και οι ΗΠΑ θα είναι οι χώρες που θα ευνοηθούν περισσότερο από τις διεθνείς τουριστικές αφίξεις, επισημαίνουν τα στοιχεία της έρευνας Megatrends Shaping the Future of Travel, η οποία θα παρουσιασθεί στην έκθεση WTM του Λονδίνου στις 6 Νοεμβρίου.

Η διευθύντρια ταξιδιωτικής βιομηχανίας της Euromonitor International, Nadejda Popova, σχολιάζει: «Η αύξηση των εισοδημάτων των μεσαίων τάξεων σε όλο τον κόσμο οδηγεί σε αυξημένη καταναλωτική εμπιστοσύνη σε παγκόσμια βάση. Οι καταναλωτές νεαρής ηλικίας και οι κάτοικοι αστικών κέντρων αναζητούν νέες ταξιδιωτικές εμπειρίες, διαμορφώνοντας τις τάσεις στον τουρισμό και τα ταξίδια παράλληλα με πιο στοχευμένες υπηρεσίες και προϊόντα από ποτέ».

Συνοψίζοντας τα βασικότερα σημεία της έρευνας, προκύπτουν τα ακόλουθα...

-Οι παγκόσμιες αφίξεις θα παρουσιάσουν αύξηση 5% το 2018 έναντι του 2017, φθάνοντας τα 1,4 δισ. ταξίδια, χάρη στις καλύτερες οικονομικές προβλέψεις για μεγάλες οικονομίες όπως οι ΗΠΑ, η Ιαπωνία και η Ευρωζώνη.

-Οι αερομεταφορείς χαμηλού κόστους αναμένεται να καταγράψουν αύξηση 6% της επιβατικής κίνησης για την περίοδο 2018-2023.

-Μέχρι το 2023, οι ταξιδιωτικοί διαμεσολαβητές αναμένεται να ξεπεράσουν σε τζίρο τα 2 τρισ. δολάρια χάρη στις ευκολίες της ψηφιακής τεχνολογίας και της στροφής στις πωλήσεις από κινητά τηλέφωνα, αντιπροσωπεύοντας το 70% των πωλήσεων τουριστικών γραφείων το 2017.

Η οικονομία διαμοιρασμού και η ψηφιοποίηση φέρνουν στο προσκήνιο νέα επιχειρηματικά μοντέλα με τους καταναλωτές να γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί, επισημαίνει η κ. Popova.

 Τα ξεκούραστα ταξίδια είναι κρίσιμο στοιχείο του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, από τη φάση της έμπνευσης για ταξίδια και ακολούθως στις φάσεις αναζήτησης, κράτησης και υπηρεσιών προορισμού. 

Επιπλέον, η τεχνητή νοημοσύνη, τα big data και το cloud συμβάλλουν στην ανάπτυξη προσωποποιημένων και ξεκούραστων ταξιδιωτικών εμπειριών, τονίζει.