ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 14 Ιουλίου 2018

Οι τεχνολογικές τάσεις που αναδιαμορφώνουν τον τομέα φιλοξενίας





Ριζικά έχει καταφέρει να αλλάξει η χρήση τεχνολογικών μέσων τον τομέα φιλοξενίας, αφού πλέον οι ξενοδόχοι καταφέρνουν να αλληλεπιδρούν αμεσότερα με τους καταναλωτές και το αντίστροφο.
  • Διαδικτυακές κρατήσεις
Οι κρατήσεις μέσω διαδικτύου έχουν γίνει πιο εύκολες από ποτέ λύνοντας τα χέρια των ταξιδιωτικών πρακτόρων αλλά και των επίδοξων πελατών, αφού δεν είναι αναγκαία πια η φυσική παρουσία.
  • Τεχνητή Νοημοσύνη (AI)
Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει τη διαχείριση των εσόδων να βελτιώσει την εμπειρία των χρηστών και ταυτόχρονα να αυξήσει την παραγωγικότητα και τις μετατροπές εσόδων για ξενοδοχεία.
Η λειτουργικότητα τεχνολογιών όπως τα bots έχει ήδη δοκιμαστεί σε διάφορες πτυχές της βιομηχανίας φιλοξενίας, συμπεριλαμβανομένων των ρομπότ, του χρόνου απόκρισης των πελατών και της ανάλυσης δεδομένων.
  • Σύνδεση ασύρματου δικτύου Wi-Fi
Πρόκειται για μια από τις πιο περιζήτητες υπηρεσίες που αναζητούν οι επισκέπτες ήδη πριν την κράτηση μιας και θέλουν να παραμείνουν συνδεδεμένοι με τις οικογένειές τους, τους φίλους και τον κόσμο γενικότερα στα social media προκειμένου να μοιραστούν τις εμπειρίες τους.Επομένως, η καλή σύνδεση ασύρματου δικτύου Wi-Fi αποτελεί προαπαιτούμενο στον τομέα φιλοξενίας.
  • Εικονική πραγματικότητα (VR)
Ορισμένες αεροπορικές εταιρείες να προσφέρουν εικονικά ταξίδια μέσω τον ιστοσελίδων τους για να δείξουν στους πελάτες τους τις καμπίνες εκ των προτέρων, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων εισιτηρίων.
Τον ίδιο συμβαίνει και στον τομέα φιλοξενίας με την παρουσίαση των δωματίων πριν ο πελάτης καταφθάσει στο θέρετρο.
  • Ίντερνετ των πραγμάτων (IoT)
Οι σημερινοί ταξιδιώτες αναζητούν ξενοδοχεία και συγκρίνοντας τις τιμές, κατόπιν κράτησης και πληρωμής από την άνεση του σπιτιού τους. Η χρήση εφαρμογών και αυτοματοποιημένων συστημάτων έχει δώσει μεγαλύτερη ανεξαρτησία και ευελιξία τόσο στους επισκέπτες όσο και στους ξενοδόχους μειώνοντας έτσι τον χρόνο αναμονής κατά το check-in και το check-out.
  • Διαφήμιση μέσω βίντεο
Είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία μάρκετινγκ στη φιλοξενία, με το 55% των ανθρώπων να παρακολουθούν βίντεο καθημερινά και το 78% κάθε εβδομάδα, είναι δημοφιλής τρόπος ανάμεσα στους ξενοδόχους σε μια προσπάθεια να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες και να διατηρήσουν το ενδιαφέρον των υπαρχόντων.
tourismtoday.gr