ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2018

Αυτοκίνητα – “θρύλοι” στους δρόμους των Χανίων






Για μια ακόμη χρονιά, ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Παλαιών Αυτοκινήτων Κρήτης (Σ.Ι.Π.Α.Κ.), διοργάνωσε με επιτυχία στα Χανιά το Ιστορικό Ράλι Κρήτης.
Συνολικά, 17 αυτοκίνητα, τα περισσότερα “θρύλοι” προηγούμενων δεκαετιών, έλαβαν στις 9.30 χθες το πρωί εκκίνηση από την πλατεία Δικαστηρίων, ακολουθώντας στη συνέχεια μια διαδρομή που περνούσε από τον τουριστικό άξονα του Νομού, με κατάληξη την Κάντανο.
IMG_5067«Το πιο παλιό μοντέλο που συμμετέχει φέτος στον αγώνα είναι ένα Jeep Willys του 1951 και ακολουθούν άλλα μοντέλα από τις δεκαετίες του 1960, του ‘70 και του ‘80», τόνισε σε δηλώσεις του ο πρόεδρος του Σ.Ι.Π.Α.Κ., Βαγγέλης Κακούρης, μην μπορώντας να κρύψει την ικανοποίηση που αισθάνεται για το γεγονός ότι φέτος “έκλεισαν” 15 χρόνια από την πρώτη φορά που ξεκίνησε αυτός ο πρωτότυπος αγώνας. «Ο κάθε ιδιοκτήτης κλασικού οχήματος έχει μεράκι και αγάπη και η ευχαρίστησή του είναι να το οδηγεί όταν υπάρχουν εκδηλώσεις όπως αυτός ο αγώνας», συμπλήρωσε ο κ. Κακούρης.
Αποτέλεσμα εικόνας για Αυτοκίνητα – “θρύλοι” στους δρόμους των Χανίων
Στον αγώνα πήραν μέρος αυτοκίνητα που έχουν “γράψει” τη δική τους ιστορία στους δρόμους, όπως μια 8κύλινδρη BMW του 1958, η οποία ανήκει στον κ. Νίκο Χαβρεδάκη. «Τότε ήταν ένα από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα του κόσμου, ήταν το πρώτο που έφτιαξε η BMW μετά τον πόλεμο. Είναι 2.650 κυβικά, ένα αρκετά γρήγορο αυτοκίνητο», επισημαίνει ο κ. Χαβρεδάκης, προσθέτοντας ότι, «το να συντηρείς ένα παλιό αυτοκίνητο ή να το ξαναφτιάξεις από την αρχή είναι πάρα πολύ δύσκολο λόγω του ότι και τα έξοδα είναι πολλά, αλλά είναι και δύσκολο να βρεις τα κομμάτια. Το καλό πλέον για την καινούργια γενιά είναι ότι υπάρχει το ίντερνετ, στο οποίο κάποιος πουλάει ένα παλιό ανταλλακτικό και σε κάποιον πλειστηριασμό μπορείς να το πάρεις. Βέβαια, κάποιες εταιρίες είναι “τυχερές”, γιατί τους υποστηρίζει η “μαμά” εταιρία, όπως είναι η Ford και η Mercedes, που έχουν πολύ καλά ανταλλακτικά και είναι εύκολο να τα βρεις. Υπάρχουν όμως άλλες εταιρίες που όσο ωραίο κι αν είναι ένα μοντέλο, δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις ανταλλακτικό, οπότε καταλήγει για πέταμα… Το όμορφο είναι ότι οδηγώντας ένα τέτοιο αυτοκίνητο βλέπεις την τεχνολογία που είχαν οι προηγούμενες γενιές, το σκεπτικό τους, νιώθεις ένα δέος, γιατί πλέον έχουν αλλάξει όλα στην οδήγηση σε σχέση με τότε», καταλήγει ο κ. Χαβρεδάκης.
Να σημειωθεί ότι ο φετινός αγώνας είχε την υποστήριξη του Δήμου Χανίων, τον οποίο τα μέλη του Σ.Ι.Π.Α.Κ. ευχαριστούν