Σάββατο, 28 Απριλίου 2018

Εξι συμβουλές για ασυναγώνιστη φιλοξενία




Αποτέλεσμα εικόνας για Εξι tips για ασυναγώνιστη φιλοξενία


Σε έναν κόσμο όπου η τεχνολογία αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, η συνδεσιμότητα και η εξατομίκευση έχουν γίνει δύο βασικοί παράγοντες που διαδραματίζουν θεμελιώδη ρόλο στην εξασφάλιση της εξέλιξης μιας επιχείρησης.
«Η εμπειρία του πελάτη είναι το πιο σημαντικό στοιχείο, σε συνδυασμό με τις γνώσεις και την εκπαίδευση του προσωπικού για να δημιουργήσει κάποιος επιχειρηματίας ένα ασυναγώνιστο brand«, τονίζει η Ronel Bezuidenhout, διευθύνων σύμβουλος και διευθύντρια του Capital Hotel School, ενός από τα κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα για φιλοξενία και επαγγελματική μαγειρική.
Σύμφωνα με την ειδικό υπάρχουν 6 βασικές αρχές που πρέπει να τηρηθούν για να χαρίσουμε μια αποκλειστική εμπειρία στον πελάτη:
  • Εκπαίδευση στο να σκεφτόμαστε τις επιθυμίες του πελάτη.
  • Εφαρμογή γνώσεων στο χώρο της εργασίας.
  • Εύρεση Λύσεων σε καθημερινές εργασίες και προκλήσεις.
  • Υπηρεσίες με στόχο την ικανοποίηση του πελάτη. Ένας επισκέπτης δεν θα θυμάται ποτέ την υπηρεσία (το καθήκον), αλλά μάλλον πώς τον κάνατε να αισθάνεται (το χαμόγελο και η φροντίδα – το αίσθημα του «ανήκω»)
  • Εξατομίκευση της εμπειρίας του προσωπικού.
  • Συμμετοχή του πελάτη, μέσω ξεχωριστών προσφορών.
Η κ. Bezuidenhout πιστεύει ότι παρά την τεχνολογική πρόοδο οι επισκέπτες θα συνεχίσουν να επιθυμούν μια αληθινή, έντιμη και γνήσια συναναστροφή με το προσωπικό.
"Αν και δεν μπορούμε να αγνοήσουμε το γεγονός ότι τα πάντα γύρω μας συνδέονται είτε με ένα smartphone είτε με ένα tablet, ο κλάδος της φιλοξενίας πρέπει να εξασφαλίσει ότι κάθε σημείο επαφής με τον επισκέπτη είναι μια ευκαιρία για να του προσφερθεί εξαιρετική εξυπηρέτηση και μια αξέχαστη εμπειρία, επισημαίνει. Για τη δημιουργία ενός ξεχωριστού εμπορικού σήματος είναι αναγκαία η αλληλεπίδραση σε πραγματικό χρόνο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου