Η ξενοδοχειακή αλυσίδα, με 30 διαφορετικά brands στο χαρτοφυλάκιό της μετά και την απόκτηση της Starwood, χρησιμοποιεί την τεχνολογία Internet of Things (IoT) προκειμένου να δημιουργήσει ένα «δωμάτιο-εργαστήριο» στα κεντρικά της Marriott στις ΗΠΑ.
Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει στους επισκέπτες να χρησιμοποιήσουν εικονικούς βοηθούς για την ικανοποίηση αιτημάτων όπως την οργάνωση μιας κλήσης αφύπνισης, τη διεξαγωγή ενός μαθήματος γιόγκα με τη βοήθεια ενός ολόσωμου καθρέφτη, τη ρύθμιση της θερμοκρασίας στο ντους και την πραγματοποίηση επιπρόσθετων υπηρεσιών καθαριότητας. Αυτά τα αιτήματα μπορούν να υποβληθούν είτε φωνητικά είτε μέσω κειμένου.
Όπως αναφέρει η Stephanie Linnartz, παγκόσμια Εμπορική Διευθύντρια της Marriott, «Γνωρίζουμε ότι οι επισκέπτες μας περιμένουν προσωποποιημένες υπηρεσίες σχεδόν για ο,τιδήποτε στη ζωή τους και η ξενοδοχειακή εμπειρία δεν θα πρέπει να διαφέρει. Συνεργαζόμενοι με τους καλύτερους, χρησιμοποιούμε τα mobile και την τεχνολογία φωνής προκειμένου να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας τη δυνατότητα να ρυθμίσουν το δωμάτιό τους ανάλογα με τις ανάγκες τους –είτε αυτό σημαίνει να δημιουργήσουν το απόλυτο περιβάλλον χαλάρωσης είτε αυτό που αυξάνει τη δημιουργικότητα των business ταξιδιωτών».
Η τεχνολογία IoT στην Marriott μπορεί να κάνει πιο αποδοτική και αειφόρα την σχεδίαση και κατασκευή των δωματίων, μέσω της χρήσης πολλαπλών συστημάτων, συσκευών και εφαρμογών που μπορούν να επικοινωνούν μεταξύ τους.
Η Samsung χρησιμοποιεί το IoT να τη δημιουργία προϊόντων όπως «ενστικτώδη» φωτισμό και φωνητικά ενεργοποιούμενα χειριστήρια δωματίου ενώ η Legrand εξειδικεύεται σε υπηρεσίες ενέργειας, φωτισμού και δεδομένων.
\
\Ο Karim Khalifa, πρώτος αντιπρόεδρος σε θέματα παγκόσμιας σχεδίασης της Marriott, προσθέτει: «Είμαστε υπερήφανοι που καινοτομούμε σε συνεργασία με τους κορυφαίους στην αγορά εταίρους μας προκειμένου να φέρουμε την επανάσταση στην ξενοδοχειακή εμπειρία, σε συνδυασμό με τη λειτουργία του ξενοδοχείου αλλά και την κατασκευή του. Μαζί με τη Samsung και την Legrand, προχωρούμε στη δημιουργία του ξενοδοχειακού δωματίου του μέλλοντος».