ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Κυριακή 25 Ιουνίου 2017

Απροετοίμαστα τα ξενοδοχεία σε θέματα ασφάλειας πληρωμών

Αποτέλεσμα εικόνας για Απροετοίμαστα τα ξενοδοχεία σε θέματα ασφάλειας πληρωμών

Όταν πρόκειται για πληρωμές και παραβιάσεις δεδομένων, ο ξενοδοχειακός κλάδος γενικά εμφανίζεται τρομερά απροετοίμαστος. Ξενοδοχεία αποκάλυψαν στο περιοδικό “Hospitality Technology” ότι η ασφάλεια των πληρωμών και των δεδομένων τους είναι από τους στόχους τους όσον αφορά θέματα τεχνολογίας για το 2017 και το μόνο που χρειάζεται να κάνει κάποιος είναι να διαβάσει τα πρωτοσέλιδα για να καταλάβει το γιατί. Η βιομηχανία φιλοξενίας είναι μια από τις αγαπημένες των χάκερ, καθώς οι πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι τα ξενοδοχεία είναι το πλέον τεχνολογικά παραβιαζόμενο είδος επιχείρησης.

“Οι χάκερ αγαπούν την ξενοδοχία”, δήλωσε ο John Bell, ιδρυτής της συμβουλευτικής ασφαλιστικής εταιρείας Ajontech, LLC, σε πρόσφατη συνέντευξή του. Η δήλωση αυτή επιβεβαιώνεται από την έρευνα Data Breach Investigations Report της Verizon για το 2016, η οποία αναφέρει ότι “σχεδόν τα 3/4 (το 74%) όλων των απειλών για την ασφάλεια στη βιομηχανία φιλοξενίας αφορούσαν παρεμβολές σε POS. Επίσης οι απειλές αυτές ευθύνονται για το 95% των παραβιάσεων σε ξενοδοχεία, στις οποίες τα δεδομένα επιβεβαιώθηκαν ότι εκλάπησαν”.

Δυστυχώς, όμως, όταν ρωτήθηκαν τι κάνουν οι εταιρείες τους για την προστασία των δεδομένων πληρωμής, τα αποτελέσματα είναι ανησυχητικά. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ίδιας έρευνας, το 74% των ξενοδοχείων δε διαθέτουν προστασία από παραβιάσεις και λιγότερο από το μισά χρησιμοποιούν πλήρη κρυπτογράφηση για τα δεδομένα των κατόχων καρτών (49%).

Οι τουριστικοί πράκτορες έχουν καθυστερήσει να κάνουν τη μετάβαση σε συστήματα EMV, καθώς πολλοί ξενοδόχοι επικαλούνται το κόστος της αναβάθμισης του εξοπλισμού αυτού ως απαγορευτικό. Λιγότεροι από τους μισούς (44%) αναβάθμισαν τα τερματικά συστήματα αποδοχής καρτών με τσιπαρισμένες κάρτες EMV. Μόνο το 56% των ξενοδοχείων ελέγχει τακτικά τα συστήματα και τις διαδικασίες. Συνολικά, τα στοιχεία αυτά είναι εκπληκτικά απογοητευτικά, σε ό,τι αφορά σε θέματα ασφάλειας και κινδύνου.

Όταν τους ζητήθηκε να κατονομάσουν ένα βασικό στρατηγικό στόχο σε σχέση με την τεχνολογία για το 2017, το 40% των επιχειρηματιών στην ξενοδοχία δήλωσε ότι θέλουν να ενισχύσουν την ασφάλεια των πληρωμών και των δεδομένων, η οποία κατέλαβε τη δεύτερη θέση πίσω από την ενίσχυση της αφοσίωσης στους “ψηφιακούς” πελάτες. Η βελτίωση της ασφάλειας έπεσε από την πρώτη θέση στην κατάταξη, ενώ καταλάμβανε το 62% στην αντίστοιχη μελέτη του 2016.