ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 10 Ιουνίου 2017

Ειδήσεις Εν Συντομία

Συνάντηση Έλενα  Κουντουρά με αντιπροσωπεία του Children’s Museum of Indianapolis 

Η υπουργός τουρισμού Έλενα Κουντουρά συναντήθηκε στο Υπουργείο με αμερικανική αντιπροσωπεία του Παιδικού Μουσείου της Ινδιανάπολης των ΗΠΑ, ‘The Children’s Museum of Indianapolis’ στο πλαίσιο επίσκεψής τους στην Ελλάδα και προκαταρκτικών συναντήσεων με κυβερνητικούς παράγοντες για την προώθηση της Ελλάδας ως τιμώμενη χώρα σε έκθεση του μουσείου.    
 Πρόκειται για ένα από τα είκοσι πιο δημοφιλή και καταξιωμένα μουσεία στη Βόρεια Αμερική που ανά τετραετία φιλοξενεί εκθέσεις ξένων χωρών και προτίθεται από  το 2019 να φιλοξενήσει έκθεση για τη σύγχρονη Ελλάδα και να προβάλλει για διάστημα περίπου 4 ετών τη χώρα μας με το κεντρικό σύνθημα “Take me there: Greece”

Το #GirlsGanginMykonos project από HotelBrain και Calzedonia στην Ελλάδα

Μετά την περσινή επιτυχία του #IntimissimiLovesSantorini project, συγκεντρώνοντας περί τα 30.000.000 views σε ένα 48ωρο, η HotelBrain πρωτοστατεί και φέτος στη σύνδεση της ξενοδοχίας και της μόδας –τις 2 από τις πιο δυνατές βιομηχανίες της νέας εποχής.   Αυτή τη φορά, συνεργάζεται με την Calzedonia στο #GirlsGanginMykonos project. Στο πλαίσιο της ενέργειας αυτής, το διάσημο για το lifestyle του νησιού  των Ανέμων, καθώς και 9 συνεργαζόμενα με τη HotelBrain ξενοδοχεία υποδέχονται 13 διεθνείς bloggers, οι οποίες θα φωτογραφηθούν και θα βιντεοσκοπηθούν για τις ανάγκες της παγκόσμιας digital advertising campaign #GirlGang του ισχυρού ιταλικού fashion brand. Κάτω από την ομπρέλα του hashtag #GirlsGanginMykonos, οι εικόνες της Μυκόνου και της εμπειρίας της ελληνικής φιλοξενίας, αναμένεται να αγγίξουν τα μάτια, αλλά και την “wish I was here” επιθυμία δεκάδων εκατομμυρίων χρηστών των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης ανά τον κόσμο. 

 Τεχνητή Λίμνη Αστερίου: Νέος τουριστικός αναπτυξιακός πόλος στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 


Η πλήρης τουριστική αξιοποίηση και η δημιουργία ενός αναπτυξιακού πόλου που θα επιφέρει ακόμη μεγαλύτερα οφέλη στην τοπική κοινωνία και στην οικονομία, αποτελεί ένα ξεχωριστό και ιδιαίτερο όραμα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, όσον αφορά την ευρύτερη περιοχή του Φράγματος Πείρου – Παραπείρου, που ουσιαστικά δημιουργεί την Τεχνητή Λίμνη Αστερίου.


“Θέλουμε να αναδείξουμε το φυσικό τοπίο της παραλίμνιας περιοχή του φράγματος, να αξιοποιήσουμε το έργο αυτό, το οποίο εκτός από τα γνωστά οφέλη, όπως είναι η επίλυση του σοβαρού προβλήματος ύδρευσης της Πάτρας, της ΒΙ.ΠΕ. και των οικισμών της βορειοδυτικής Αχαΐας, μπορεί να συντελέσει επιπλέον στην ανάδειξη της ευρύτερης ενδοχώρας των Δήμων Ερυμάνθου και Δυτικής Αχαΐας και τόνωση της μειονεκτικής τοπικής οικονομίας”, υπογράμμισε ο περιφερειάρχης κ. Απόστολος Κατσιφάρας. 

Το TripAdvisor εγκαινιάζει κέντρο διαχείρισης για ξενοδόχους μέσω κινητού 

Οι ξενοδόχοι που χρησιμοποιούν την εφαρμογή για κινητά του TripAdvisor θα επωφεληθούν από τις παρακάτω λειτουργίες του Κέντρου διαχείρισης, οι οποίες είναι προσβάσιμες μέσω της καρτέλας “Me”:


  • Κριτικές: Το νέο περιβάλλον βοηθά τους χρήστες να βλέπουν γρήγορα και να απαντούν σε όλες τις κριτικές των ταξιδιωτών.
  • Φωτογραφίες: Μπορούν πλέον να προσθέσουν φωτογραφίες απευθείας από τα τηλέφωνά τους - έτσι είναι ευκολότερο να διατηρούν τις λίστες τους ανανεωμένες - και μπορούν εύκολα να αλλάξουν τη σειρά προβολής των εικόνων.
  • Ερωτήσεις πελατών: Μπορούν να απαντήσουν σε ερωτήσεις των ταξιδιωτών, ενώ είναι εν κινήσει και οι απαντήσεις θα εμφανίζονται ότι έγιναν από τον επίσημο αντιπρόσωπο του εκάστοτε ξενοδοχείου.
  • Στατιστικά στοιχεία TripAdvisor: Θα μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στο TripAdvisor Insights, τον βασικό πόρο για ενέργειες μάρκετινγκ - χωρίς να βγαίνουν από την εφαρμογή για να λάβουν την ανάλογη καθοδήγηση σχετικά με τις βέλτιστες πρακτικές στη διαχείριση μιας καταχώρισης, στην προσέλκυση και εμπλοκή δυνητικών πελατών με το “Business Advantage” και στην αύξηση των άμεσων κρατήσεων τους μέσω του TripAdvisor.


Η κυβέρνηση Trump εγκρίνει σκληρότερα μέτρα για βίζα στις ΗΠΑ
Η κυβέρνηση Trump παρουσίασε μερικά νέα μέτρα που θα ισχύουν διεθνώς για όσους ενδιαφέρονται να εκδώσουν βίζα για να επισκεφθούν τις Ηνωμένες Πολιτείες. Τα νέα αυτά μέτρα συμπεριλαμβάνουν ένα ερωτηματολόγιο, το οποίο αφορά, μεταξύ άλλων, και στους λογαριασμούς στα Social Media του εκάστοτε ενδιαφερόμενου για τα πέντε τελευταία χρόνια, καθώς επίσης και ένα βιογραφικές πληροφορίες για τα τελευταία 15 τουλάχιστον χρόνια.