ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016

Δυναμική επανεμφάνιση των διαφημιστικών ταξιδιωτικών φυλλαδίων

Αποτέλεσμα εικόνας για επανεμφάνιση των διαφημιστικών ταξιδιωτικών φυλλαδίων
Δυναμικό come back φαίνεται πως κάνει το παραδοσιακό φυλλάδιο διακοπών, ως μέρος της διαδικασίας κράτησης διακοπών καθώς το 1/3 των παραθεριστών υποστηρίζουν ότι η επιλογή του προορισμού τους για διακοπές βασίστηκε στα διαφημιστικά φυλλάδια, σύμφωνα με την έκθεση World Travel Market Industry 2016.
Η έκθεση, στην οποία ερωτήθηκαν 1.000 άτομα που παραθέριζαν το 2016, αποκαλύπτει ότι το 34% των ατόμων που έκαναν κράτηση για διακοπές το προηγούμενο έτος χρησιμοποίησαν το φυλλάδιο ως μέρος της διαδικασίας επιλογής προορισμού ενώ συγκριτικά στοιχεία από το 2015 και το 2014 αποδεικνύουν ότι το παραδοσιακό φυλλάδιο έχει αρχίσει να «αναγεννιέται».
Το ποσοστό είναι πάνω από το διπλάσιο από ότι ήταν το 2015, όταν το 14% είπαν ότι είχαν κάνει χρήση φυλλαδίου και  πέντε φορές υψηλότερο από ό, τι το 2014, όταν το 6% δήλωσαν ότι είχαν χρησιμοποιήσει ένα φυλλάδιο.
Ορισμένοι tour operators δεν είναι έτοιμοι να ξεφορτωθούν το φυλλάδιο ακόμα και είναι στην πραγματικότητα έτοιμοι να εκδώσουν ολοκαίνουργια φυλλάδια για το νέο προϊόν τους, όπως η Travel 2, η οποία θα αναδείξει το πρώτο αυτόνομο φυλλάδιο κρουαζιέρας αργότερα μέσα στο έτος.
Ο Senior Director της WTM του Λονδίνου κ. Simon Press, δήλωσε για την τάση επανεμφάνισης των διαφημιστικών φυλλαδίων διακοπών: «Το φυλλάδιο αποτελούσε μέρος της διαδικασίας κράτησης διακοπών για δεκαετίες – όσοι από εμάς θυμόμαστε τις ημέρες πριν από το Διαδίκτυο αναπολούμε με νοσταλγία το χρόνο που ξοδεύαμε στο προσεκτικό ξεφύλλισμά του θαυμάζοντας τις εικόνες από τα ξενοδοχεία και αναζητώντας τις τέλειες διακοπές.

«Αυτή είναι η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που η έρευνά μας αναφέρει μια αύξηση στον αριθμό των ανθρώπων που χρησιμοποιούν τα φυλλάδια. Στην ψηφιακή εποχή, ανάμεσα στις πιο «εκλεπτυσμένες» διαδραστικές ψηφιακές εμπειρίες, είναι εκπληκτικό το γεγονός ότι ένας στους τρεις χρησιμοποίησαν ένα φυλλάδιο φέτος για να επιλέξουν για τις διακοπές τους.»