ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015

"Κράτησε τους ουρανούς ανοιχτούς" είπε ο Διευθυντής της Etihad Airways


Η πρόταση της Etihad Airways προς την κυβέρνηση των ΗΠΑ:

Σκιαγραφεί τα οφέλη που προσφέρει η πολιτική των ΗΠΑ Ανοικτοί Ουρανοί και ανταγωνισμού για την προσφορά στους καταναλωτές, στους Αμερικανούς εργαζόμενους, και στο αμερικανικό εμπόριο και τουρισμό
Διαψεύδει κατηγορηματικά τους ισχυρισμούς που διατυπώνονται από τους Τρεις Μεγάλους αερομεταφορείς των ΗΠΑ
Αποδεικνύει ότι τα ίδια κεφάλαια και δάνεια από το μέτοχο της Etihad δεν είναι οι επιδοτήσεις στο πλαίσιο των ισχυόντων κανόνων
Δείχνει ότι η Etihad δεν έχει προκαλέσει καμία ζημία στους Τρεις Μεγάλους αερομεταφορείς ενώ η Etihad έχει δείξει πως έχουν επωφεληθεί από τις δραστηριότητές της
Η Etihad Airways, ο εθνικός αερομεταφορέας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, ζήτησε από την κυβέρνηση των ΗΠΑ να «κρατήσει τον ουρανό ανοικτό», σε μια επίσημη απάντηση στην κοινή εκστρατεία από την Delta Air Lines, United Airlines και American Airlines για να εμποδίσoυν τον ανταγωνισμό και να υποσκελίσουν τα οφέλη των Ανοικτών Ουρανών.
Η απάντηση της Etihad Airways, η οποία έχει ήδη υποβληθεί στο Υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ, στο Υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ και στο Υπουργείο Εμπορίου των ΗΠΑ, τονίζει τα πολλά οφέλη που παρέχονται από τους Ανοικτούς Ουρανούς στους καταναλωτές, στους Αμερικάνους εργαζομένους, σε φορείς των ΗΠΑ καθώς και στο εμπόριο και στον τουρισμό.


Διαψεύδει κατηγορηματικά τους ισχυρισμούς που διατυπώνονται από τις Τρεις Μεγάλες αεροπορικές σχετικά με τα οικονομικά της Etihad Airways, δίνοντας μια σαφή και πειστική εξήγηση ότι η χρηματοδότηση του μετοχικού κεφαλαίου και μετοχικών δανείων που παρέχονται από την κυβέρνηση του Άμπου Ντάμπι, μέσω της επένδυσης σε ένα επιτυχημένο επιχειρηματικό μοντέλο, συμμορφώνονται πλήρως με την συμφωνία ΗΠΑ-ΗΑΕ και όλων των άλλων εφαρμόσιμων κανόνων.


Η πρόταση δείχνει επίσης ότι οι Τρεις Μεγάλες αεροπορικές έχουν κερδίσει περισσότερα από $70 δισεκατομμύρια σε οφέλη από την κυβέρνηση των ΗΠΑ, καθώς και μέσω νομικών διαδικασιών, όπως το πτωχευτικό κεφάλαιο 11, κατά τη διάρκεια των τελευταίων 15 χρόνων.


Σε επιστολή που υποστηρίζει την επίσημη απάντηση της αεροπορικής εταιρείας, ο James Hogan, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Etihad Airways, δήλωσε: «Η Etihad Airways δεν επιδίωξε αυτόν τον αγώνα,εμείς επικεντρωνόμαστε στην κερδοφορία μέσω της παροχής παγκοσμίου κλάσης, καινοτόμων, υψηλής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών σε συμφέρουσες τιμές στους πελάτες μας».
Η Etihad Airways έχει υποστηρίξει ότι οι αξιώσεις των Τριών Μεγάλων αερομεταφορέων, καθώς και οιισχυρισμοί και τα αιτήματα για αποζημίωση δεν υποστηρίζονται από γεγονότα, λογική, δικαιοσύνη, ή Συνθήκη, και ότι:
(1) Η συμπεριφορά της Etihad, και της κυβέρνησης των ΗΑΕ , είναι απόλυτα συνεπής με τη συμφωνία ΗΠΑ-ΗΑΕ περί αεροπορικών υπηρεσιών, των εφαρμοζόμενων νόμων των Ηνωμένων Πολιτειών καθώς και των αντίστοιχων υποχρεώσεων της Συνθήκης αναφορικά με την κυβέρνηση
(2) Η κρατική ιδιοκτησία δεν είναι ένα ζήτημα στο πλαίσιο της συμφωνίας ΗΠΑ-ΗΑΕ για τις αερομεταφορές
(3) Τα ίδια κεφάλαια και μετοχικα δάνεια δεν αποτελούν επιδοτήσεις
(4) Η Etihad ανταγωνίζεται έντονα για όλους τους επιβάτες, δεν χρεώνει τεχνητά χαμηλές τιμές.
(5) Η Etihad δεν προσφεύγει κατά των Τριών Μεγάλων αερομεταφορέων, και στην πραγματικότητα τους παρέχει σημαντικά εμπορικά οφέλη, από την άποψη της σύνδεσης των επιβατών στα δίκτυά τους (κατ'εκτίμηση 300.000 το 2015)
(6) Η Etihad ήταν επιτυχής στις αγορές στις οποίες οι Τρεις Μεγάλοι αερομεταφορείς συνειδητά επέλεξαν να μην ανταγωνίζονται, και στην πραγματικότητα παρέχει στους Τρεις Μεγάλους μια δίοδο (μέσω πτήσεων κοινού κωδικού και συμφωνιών) να προσφέρουν στους επιβάτες διαδρομές που επιλέγουν να μην πετάξουν οι ίδιοι
(7) Η Etihad αντιμετωπίζει παγκοσμίως τους υπαλλήλους της, οι οποίοι προέρχονται από περισσότερες από 140 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών, δίκαια και με σεβασμό.


Ο κ Hogan δήλωσε: «Για τους παραπάνω λόγους, δηλώσαμε ότι η εκστρατεία των Τριών Μεγάλων αερομεταφορέων κατά την Etihad Airways θα πρέπει να σταματήσει αμέσως και ότι δεν υπάρχει καμία βάση διαβούλευσης από κυβέρνηση σε κυβέρνηση μεταξύ της Συμφωνίας ΗΑΕ ΗΠΑ των αεροπορικών αερομεταφορέων».
Η πρόταση της Etihad Airways περιλαμβάνει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την αεροπορική εταιρεία, την οικονομική στρατηγική της και τις επιδόσεις της.
Η αεροπορική εταιρεία ιδρύθηκε το Νοέμβριο του 2003, δεκαετίες αργότερα από την ίδρυση των βασικών διεθνών ανταγωνιστών της, από την κυβέρνηση του Άμπου Ντάμπι, την πρωτεύουσα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
Σήμερα, η Etihad Airways είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένη, με πλήρεις διεθνείς υπηρεσίες, η οποία μεταφέρει περίπου 15 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως και εξυπηρετεί, ή σκοπεύει να εξυπηρετήσει, πάνω από 110 προορισμούς. Η αεροπορική εταιρεία έχει σήμερα σχεδόν 120 αεροσκάφη και πάνω από 260 πτήσεις την ημέρα από τον κόμβο της στο Διεθνές Αεροδρόμιο του Άμπου Ντάμπι.Η Etihad Airways αναγκάστηκε να επενδύσει σε μεγάλο βαθμό ώστε να ανταγωνιστεί αποτελεσματικά τους εδραιωμένους ανταγωνιστές της. Αναγνωρίζοντας το τεράστιο κόστος της εισαγωγής μια νέας εταιρείας στον τομέα των αερομεταφορών, η κυβέρνηση του Άμπου Ντάμπι επένδυσε στην Etihad Airways, παρέχοντας κεφάλαια και μετοχικά δάνεια.
Από το 2003, η κυβέρνηση έχει επενδύσει $ 14.3 δισεκατομμύρια στην Etihad Airways. Από το ποσό αυτό, $ 9.1 δισεκατομμύρια δολάρια δόθηκαν σε χρηματοδότηση ιδίων κεφαλαίων και περαιτέρω $ 5.2 δισεκατομμύρια δόθηκαν στα μετοχικά δάνεια. Οι δεσμεύσεις αυτές έγιναν με βάση το ότι η εταιρεία θα λειτουργεί εμπορικά, προσφέροντας μια μακροπρόθεσμη απόδοση κεφαλαίων, εξοφλώντας μετοχικά δάνεια και επιτυνγχάνοντας βιώσιμη κερδοφορία.
Η Etihad Airways, δεν λαμβάνει επιδοτήσεις της κυβέρνησης ή κρατικών εγγυήσεων και, σε αντίθεση με τους ισχυρισμούς ορισμένων ανταγωνιστών, δεν λαμβάνει δωρεάν ή με έκπτωση τις υπηρεσίες καυσίμου ή το αεροδρόμιο στο Άμπου Ντάμπι, τπου αποτελεί την έδρα του και παγκόσμιο κόμβο.
Από το 2003, η Etihad Airways έχει επιτύχει αύξηση άνω των $11 δισεκατομμυρίων σε μακροπρόθεσμη χρηματοδότηση μέσω των παγκόσμιων χρηματοπιστωτικών αγορών, συμπεριλαμβανομένων των $ 3.7 δισεκατομμυρίων δολαρίων που αντλήθηκαν το 2014. Περίπου $ 5 δισεκατομμύρια δολάρια των δανείων της εταιρείας έχουν επιστραφεί από το 2003, συμπεριλαμβανομένων $ 800 εκατομμυρίων δολαρίων το 2014 .
Η αεροπορική εταιρεία έχει δημιουργήσει ισχυρές σχέσεις με περισσότερους από 80 εταίρους σε παγκόσμιο επίπεδο χρηματοδότησης και εκμισθωτές αεροσκαφών, 26 από τις οποίες βρίσκονται ή εδρεύουν στις ΗΠΑ. Η Etihad Airways είναι ιδιαίτερα επικεντρομένη στην εμπορική αποστολή της. Αν και είναι μόλις 11 ετών, η αεροπορική εταιρεία έχει εμφανίσει στους ισολογισμούς της καθαρά κέρδη από το 2011. Η Etihad Airways είναι σύμφωνη με τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης (ΔΠΧΠ) και ελέγχεται από την KPMG.
Σημειώνοντας σχετικά με την υποβολή, ο James Hogan, δήλωσε: «Η ιστορία μας είναι αυτή όπου μία αεροπορική εταιρεία επέλεξε να αμφισβητήσει το παγκόσμιο status quo, φέρνοντας νέο ανταγωνισμό σε αγορές που έχουν για πάρα πολύ καιρό κυριαρχηθεί από τις μεγάλες αεροπορικές εταιρείες».
«Σε πολλές αγορές, οι αεροπορικές εταιρείες αντιδρούν στο νέο μας ανταγωνισμό βελτιώνοντας τις προσφερόμενες υπηρεσίες στους καταναλωτές. Είναι ειρωνικό το γεγονός ότι στο κέντρο του ελεύθερου ανταγωνισμού, μια αγορά στην οποία αντιπροσωπεύουμε μόνο ένα μικρό ποσοστό τοις εκατό των διεθνών αναχωρήσεων, έχουμε υποστεί αυτή την επίθεση».
Η πρόταση της Etihad Airways περιλαμβάνει το παράδειγμα των δρομολογίων προς την ινδική χερσόνησο για να εξηγήσει τις ανακρίβειες των επιχειρημάτων των Τριών Μεγάλων. Η πρόταση αναφέρει:
«Ο μόνος ισχυρισμός τους είναι ότι κατά την περίοδο 2008 - 2014, φέρονται να έχουν συλλογικά χάσει πέντε ποσοστιαίες μονάδες του μεριδίου αγοράς τους στην ινδική χερσόνησο. Ωστόσο, αυτό που αμέλησα να αναφέρω είναι ότι κατά την ίδια περίοδο ο αριθμός των επιβατών τους στην πραγματικότητα αυξήθηκε κατά 18 τοις εκατό. Έτσι, ενώ το συλλογικό μερίδιο αγοράς τους στην πραγματικότητα μειώθηκε κατά ένα σχετικά ασήμαντο 4,4 ποσοστιαίων μονάδων (όχι 5 ποσοστιαίες μονάδες), ο πραγματικός αριθμός των επιβατών τους αυξήθηκε πάνω από 18 τοις εκατό, ή πάνω από 250.000 επιβάτες, συμπεριλαμβανομένων τόσο της οικονομίας όσο και της πριμοδότησης. Αυτή η αύξηση της επιβατικής κίνησης καταδεικνύει σαφώς τη δύναμη και τις επιπτώσεις των Ανοικτών Ουρανών και του δικαιώματος απελευθέρωσης της κυκλοφορίας».
« Οι Τρεις Μεγάλοι αερομεταφορείς καταφατικά και οικειοθελώς δεν επιλέγουν να εξυπηρετούν άμεσα βασικές αγορές της Μέσης Ανατολής και της Ινδικής χερσονήσου της Etihad με ουσιαστικό τρόπο. Αντ 'αυτού δρομολογούν επιβάτες των ΗΠΑ μέσω ευρωπαϊκών κόμβων και συμμαχούν με ευρωπαίους εταίρους για να εξυπηρετήσουν ορισμένους προορισμούς. Πράγματι, η εκστρατεία των Τριών Μεγάλων αερομεταφορέων είναι κάτι περισσότερο από μια ρυθμιστική προσπάθεια να εδραιωθεί περαιτέρω το ολιγοπώλιο τους, ιδιαίτερα στις υπερατλαντικές αγορές».
Ο κ. Hogan πρόσθεσε ότι τα γεγονότα, όχι οι μύθοι, θα πρέπει να καθορίζουν τη συζήτηση, λέγοντας: «Αυτές οι αεροπορικές εταιρείες μας επικρίνουν για την κρατική μας ιδιοκτησία - αλλά η κυβερνητική συμμετοχή σε αεροπορικές εταιρείες είναι απολύτως φυσιολογική σε όλο τον κόσμο. Η πλειονότητα των αεροπορικών εταιρειών στις παγκόσμιες συμμαχίες, στις οποίες κυριαρχούν οι Τρεις Μεγάλοι, ανήκουν ή ελέγχονται από τις κυβερνήσεις ή νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου. Ακριβώς αυτό το μήνα, η γαλλική κυβέρνηση αύξησε τη συμμετοχή της στην Air France».
«Οι Τρεις Μεγάλοι μας επικρίνουν για τη λήψη δημόσιας επενδύσεις. Ποτέ δεν αποκρύψαμε το γεγονός ότι έχουμε λάβει χρηματοδότηση μετοχικού κεφαλαίου και μετοχικά δάνεια, που και πάλι δεν είναι ασυνήθιστο για τις αεροπορικές εταιρείες, ή ακόμη και για πολλές επιχειρήσεις. Αυτές οι επενδύσεις που λάβαμε από το μέτοχό μας δεν είναι περισσότερες των $70 δισεκατομμυρίων που έχουν λάβει οι Τρεις Μεγάλοι από την κυβέρνηση των ΗΠΑ ή από δικαστικές εγκρίσεις διαδικασιών μόνο από το 2000, γεγονός που φαίνεται στη μελέτη της συμβουλευτικής ομάδας κινδύνου».
«Οι Τρεις Μεγάλοι υποστηρίζουν ότι οι υπηρεσίες μας απειλούν τον ανταγωνισμό. Ωστόσο, μια έκθεση από ανεξάρτητους αναλυτές, τον Όμιλο Edgeworth, δείχνει ότι οι υπηρεσίες μας στην πραγματικότητα τονώνουν τη ροή της κυκλοφορίας, η οποία έχει αυξηθεί συνολικά σε ποσοστά επιβατικής κίνησης στα δρομολόγια αυτά για τις αεροπορικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Τριών Μεγάλων και της συμμαχίας των συνεργατών τους».
«Οι Τρεις Μεγάλοι λένε ότι απειλούμε τις αμερικανικές θέσεις εργασίας. Ωστόσο εκστρατεία τους επιδιώκει να περιορίσει τις δραστηριότητες της Etihad Airways, η οποία σύμφωνα με την Oxford Economics θα υποστηρίξει 23.400 αμερικανικών θέσεων εργασίας το τρέχον έτος, και σχεδόν διπλάσιο αριθμό από το 2020».
«Και τέλος, οι Τρεις Μεγάλοι έχουν ξοδέψει εκατομμύρια δολάρια προσπαθώντας να επηρεάσουν τους πολιτικούς σχετικά με τις υποτιθέμενες απειλές από τους μεταφορείς του Κόλπου, αλλά η έρευνα αναφέρει την επιλογή του καταναλωτή μόνο μία φορά -. Ακόμα και όταν ερωτώνται βιαστικά»
Με το συνοδευτικό έγγραφο για την υποβολή της Etihad Airways, ο κ. Hogan είπε ότι οι αερομεταφορείς των ΗΠΑ ήταν σε θέση να επωφεληθούν από τις πολυάριθμες διαδικασίες αναδιοργάνωσης του Κεφαλαίου 11, το οποίο τους έδωσε ένα σημαντικό πλεονέκτημα σε σχέση με τους διεθνείς ανταγωνιστές τους.
«Ναι, καταλαβαίνουμε ότι η πτώχευση είναι μια δικαστική διαδικασία, αλλά σε αντίθεση με αυτούς τους μεταφορείς των ΗΠΑ, η Etihad δεν έχει μια δίοδο με τους οποίους μπορούμε περιοδικά να κλείσουμε τον ισολογισμό μας από αποποίηση των χρεών και άλλες νομικές υποχρεώσεις. Πρέπει να φέρουν αυτές τις υποχρεώσεις και τα χρέη στα βιβλία μας», δήλωσε.
Η επιστολή του κ. Hogan ανέφερε επίσης ότι τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα είχαν ενστερνιστεί την έννοια των Ανοιχτών Ουρανών στις ΗΠΑ.
«Μια χώρα που μοιράζονται το όραμα των Ηνωμένων Πολιτειών είναι η έδρα μας, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, που αγκάλιασε την ιδέα του ανοιχτού ουρανού και της λιγότερο οργανωμένης ροής κυκλοφορίας παρά το γεγονός ότι μια μικρή και, κατά το χρόνο, σχετικά άγνωστη χώρα που εργάζεται με σκοπό τη χρηματοπιστωτική σταθερότητα και επιτυχία. Αυτός είναι ο λόγος που βρίσκω τόσο ειρωνικό το γεγονός ότι το 2015 η Etihad Airways βρίσκεται σε επίθεση τόσο η ίδια όσο και η πατρίδα της. Έχουμε βοηθήσει πλήρως να επιτευχθεί η βέλτιστη διεθνή πολιτική αεροπορία: το ασφαλές ταξίδι, η υψηλή ποιότητα σε σωστές τιμές που επιτρέπουν σε εκατομμύρια επιβάτες να ταξιδεύουν άνετα και εύκολα από και προς τις Ηνωμένες Πολιτείες στις αγορές της Μέσης Ανατολής, του ISC και πέρα, απολαμβάνοντας τα πολλά οφέλη και τις προσφορές της αεροπορικής βιομηχανίας».
Επιπρόσθετα σε μια αντίκρουση των Τριών Μεγάλων αερομεταφορέων των ΗΠΑ που αναφέρουν στην έκθεση, η υποβολή της Etihad Airways στην Κυβέρνηση των ΗΠΑ περιλαμβάνει επίσης τρεις εκθέσεις που εκπονήθηκαν από τους ανεξάρτητους και σεβαστούς παγκόσμιους συμβούλους εμπειρογνώμονες.
Εξέταση πλεονεκτημάτων που προκύπτουν από φορείς των ΗΠΑ
Στις 15 Μαΐου του 2015 η Etihad Airways δημοσίευσε μια έκθεση που συντάχθηκε από το Ηνωμένο Βασίλειο με βάση τη Συμβουλευτική Ομάδα Κινδύνου να τεκμηριώνει τα οφέλη και να αποτιμάται με λεπτομέρειες σε περισσότερα από 70 δισεκατομμύρια δολάρια που οι Delta, United και American έχουν λάβει από την κυβέρνηση των ΗΠΑ και τις δικαστικές διαδικασίες και τους μηχανισμούς που διαθέτουν μόνο οι Ηνωμένες Πολιτείες.
Τα οφέλη αυτά περιλαμβάνουν μαζικές διαγραφές χρεών σε πολλαπλές διαδικασίες πτώχευσης, η κυβερνητική υπόθεση συνταξιοδοτικών προγραμμάτων των αεροπορικών εταιρειών των εργαζομένων και κατά παραγγελία φορολογικά οφέλη.
Η Etihad Airways δεν αμφισβητεί το δικαίωμα της κυβέρνησης των ΗΠΑ για να κάνει αυτά τα οφέλη διαθέσιμα σε φορείς των ΗΠΑ, και ούτε επικρίνει τους αερομεταφορείς των ΗΠΑ για την αξιοποίηση αυτών των αξιόλογων και πολύτιμων οφελών.
Αντ' αυτού, η Etihad Airways ανέθεσε αυτήν την έκθεση για να τονίσει το περιβάλλον στο οποίο θα πρέπει να ανταγωνιστεί και τους κινδύνους της επισήμανσης μονομερώς διαφορετικών στρατηγικών χρηματοδότησης που είναι οι επιδοτήσεις, και κακοχαρακτηρίζουν τον τρόπο που ένας ανταγωνιστής ασκεί τις δραστηριότητές της.
Ανασκόπηση των ισχυρισμών αερομεταφορείς των ΗΠΑ
Στις 22 Μαΐου 2015, η Etihad Airways κυκλοφόρησε μια έκθεση που συντάχθηκε από την Ουάσιγκτον, DC - βασίζεται στην Edgeworth Economics. Οι οδηγίες της Etihad Airways στην Edgeworth ήταν απλή: η επανεξέταση των οικονομικών αξιώσεων της Delta, United και American και να παρέχει μια ανεξάρτητη κριτική των ισχυρισμών τους.
Η Edgeworth προέβη σε λεπτομερή εξέταση και κατέληξε στο συμπέρασμα, μεταξύ άλλων, ότι τα αεροπορικά δρομολόγια μεταξύ των Ηνωμένων Πολιτειών και την ινδικής χερσονήσου (ISC), στα οποία πάνω από το 65 τοις εκατό των επιβατών στις ΗΠΑ που πετούν με την Etihad Airways, είναι άκρως ανταγωνιστική.
Βρήκαν ότι οι Αμερικανοί ανταγωνιστές της Etihad Airways επιλέγουν σε μεγάλο βαθμό να μην εξυπηρετούν άμεσα αυτές τις διαδρομές. Αντ’ αυτού μεταφέρουν επιβάτες προς την Ευρώπη και η διασύνδεσή τους γίνεται με συνεργαζόμενες μη αμερικάνικες αεροπορικές εταιρείες, μια πρακτική που συχνά απαιτεί από τους επιβάτες να προβούν σε επιπλέον στάσεις.
Η Edgeworth αναφέρει, επίσης, ότι οι ναύλοι της Etihad που δημοσιεύονται για τα δρομολόγια αυτά ήταν σύμφωνοι με αυτούς των ανταγωνιστών, έστω και αν τα έσοδα ανά χιλιόμετρο που δημιουργείται σε αυτά τα δρομολόγια ISC ήταν σημαντικά μικρότερα από ό, τι των ΗΠΑ και των ευρωπαϊκών αερομεταφορέων που λαμβάνουν για την προστασία των διαδρομών του Βόρειου Ατλαντικού.
Η Edgeworth διαπίστωσε ότι ακόμα κι αν υπάρχει μεγαλύτερη χωρητικότητα στα δρομολόγια αυτά ISC το 2014 από ό, τι υπήρχε το 2009 (το αποτέλεσμα του αυξημένου ανταγωνισμού), εξακολουθεί να υπάρχει σημαντική ζήτηση για αυτή την ιδιότητα.
Μεταξύ του 2009 και του 2014, οι αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες και οι συνεργάτες τους με κοινοπραξία, μετέφεραν πάνω από 250.000 επιβάτες μεταξύ των ΗΠΑ και της ISC - αυτό είναι ένα κέρδος πάνω από 18 τοις εκατό.
Το 2014, η Etihad Airways παρέδωσε 182.000 συνδεόμενους επιβάτες σε αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες όπως οι American, United, Delta και Jet Blue. Αυτό προβλέπεται να αυξηθεί σε περίπου 300.000 το 2015, μια αύξηση της τάξης του 65 τοις εκατό, μετά την εισαγωγή του περασμένου έτους των νέων δρομολογίων προς το Λος Άντζελες, το Σαν Φρανσίσκο και το Ντάλας.
Η Etihad Airways είναι υπερήφανη που συνεισφέρει στην επιτυχία των ανοικτών ουρανών, διατηρώντας παράλληλα ένα συντελεστή φορτίου σε περίπου 80 τοις εκατό κατά μέσο όρο.
Μελέτη οικονομικής συμβολής
Εκδόθηκε στις 27 Μαΐου του 2015, και συντάχθηκε από την Oxford Economics, αναλυτική συνεισφορά της Etihad Airways για την οικονομία των ΗΠΑ.
Η Οξφόρδη αποτίμησε σε 2.9 δισεκατομμύρια δολάρια τη συμβολή της Etihad Airways που θα κάνει στην οικονομία των ΗΠΑ το 2015 μέσω των κεφαλαιουχικών δαπανών, των υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων, άμεσης και έμμεσης απασχόλησης και τη συμβολή στον τουρισμό.
Η έρευνα, επίσης, υπολογίζει ότι η Etihad Airways θα χρησιμοποιεί, ή θα συμβάλει στην απασχόληση για πάνω από 23.000 Αμερικανούς το 2015.
Επιπλέον, η Οξφόρδη προβλέπει ότι η αξία της συνεισφοράς μας θα αυξηθεί σε 6.2 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2020, υποστηρίζοντας πάνω από 46.000 θέσεις εργασίας των Αμερικανών.
Ενώ οι Delta, United και American έχουν δαπανήσει σημαντικά χρήματα διαφημίζοντας ότι η Etihad Airways απειλεί αμερικανικές θέσεις εργασίας, η έρευνα της Οξφόρδης αποδεικνύει αδιαμφισβήτητα, ότι αντιθέτως έχουμε ένα πολύ θετικό αντίκτυπο στην οικονομία των ΗΠΑ και το εργατικό δυναμικό.
Ο κ Hogan είπε ότι η Etihad Airways απέδειξε σαφώς ότι δεν είχε συμβάλλει μόνο στον ανταγωνισμό στον ουρανό, αλλά και στην οικονομία των ΗΠΑ.
«Πιστεύουμε στον ανταγωνισμό και στις επιλογές των καταναλωτών», είπε. «Είναι πλέον καιρός να πάρει πίσω την επιχειρηματική δραστηριότητα της παροχής υψηλής ποιότητας αεροπορικών υπηρεσιών και την ενίσχυση των επιλογών του καταναλωτή, όπως ακριβώς προορίζονται οι Ανοικτοί Ουρανοί. Ας κρατήσουμε τον ουρανό ανοιχτό»