ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

Δ. Ψωμιάδης:Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα


Έντονη διαμαρτυρια του αναπληρωτής περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Διονύση Ψωμιάδη προς την υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη και στον πρόεδρο του ΕΟΤ Κωνσταντίνο Ζήκο, με κοινοποίηση στο γενικό γραμματέα του ΕΟΤ Γεώργιο Κολέτσο, έστειλε ο αναπληρωτής περιφερειάρχης Διονύσης Ψωμιάδης με αφορμή την πρωτοβουλία “TRUE GREECE” του ΕΟΤ για την προβολή της θετικής εικόνας της Ελλάδας στο εξωτερικό και την απουσία από αυτήν προορισμών της Κεντρικής Μακεδονίας.
Στην επιστολή του ο αναπληρωτής περιφερειάρχης αναφέρει ότι τα βίντεο που δημιουργήθηκαν στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας “TRUE GREECE” και διανεμήθηκαν στα τηλεοπτικά κανάλια, στο Διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης «εστιάζουν την προσοχή τους σχεδόν αποκλειστικά στην Αθήνα, ενώ καμία αναφορά δεν γίνεται στην υπόλοιπη Ελλάδα, ιδιαίτερα στη Βόρεια Ελλάδα». «Με το να περιορίζεται όμως κανείς μόνο στο «δέντρο» του αθηναϊκού κέντρου, χάνει το «δάσος» της ελληνικής Περιφέρειας», υπογραμμίζει στην επιστολή του ο κ. Δ. Ψωμιάδης, επισημαίνοντας την απουσία προορισμών της Κεντρικής Μακεδονίας παγκόσμιου βεληνεκούς, όπως είναι ενδεικτικά ο Όλυμπος, το Άγιον Όρος, η Βεργίνα, η Θεσσαλονίκη και η Χαλκιδική από την εν λόγω καμπάνια.
Ο κ. Δ. Ψωμιάδης ζητά από τον πρόεδρο του ΕΟΤ να προχωρήσει «άμεσα στην παραγωγή αντίστοιχων ταινιών προβολής άλλων περιοχών της χώρας μας». «Από την πλευρά μας ως Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας είμαστε και παραμένουμε στη διάθεσή σας για να παράσχουμε οποιαδήποτε βοήθεια στην υλοποίηση της πρωτοβουλίας σας, εάν και εφ’ όσον μας ζητηθεί», καταλήγει στην επιστολή του ο κ. Δ. Ψωμιάδης.

Με το να περιορίζεται όμως κανείς μόνο στο «δέντρο» του αθηναϊκού κέντρου, χάνει το «δάσος» της ελληνικής Περιφέρειας. Γιατί η Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα, η εικόνα της οποίας στο εξωτερικό έχει δυστυχώς πληγεί βάναυσα τα τελευταία χρόνια. Η χώρα μας διαθέτει πολλές και σπάνιες ομορφιές ανά την επικράτεια, φθάνει να τις ανακαλύψει και να τις αποκαλύψει κανείς στους επισκέπτες. Δεν είναι δυνατόν από μια καμπάνια τεράστιας εμβέλειας να λείπουν προορισμοί της Κεντρικής Μακεδονίας παγκόσμιου βεληνεκούς, όπως είναι ενδεικτικά ο Όλυμπος, το Άγιον Όρος, η Βεργίνα, η Θεσσαλονίκη και η Χαλκιδική.
Η ανατροπή των στερεοτύπων για την Ελλάδα δεν ανατρέπεται με επικοινωνιακούς εξωραϊσμούς του αθηναϊκού κέντρου, αλλά με την προβολή όλης της Ελλάδας, ανεξαιρέτως, στις πραγματικές της διαστάσεις. Έστω και αν χάθηκε η φετινή θερινή τουριστική περίοδος, θεωρώ απαραίτητο να προχωρήσετε άμεσα στην παραγωγή αντίστοιχων ταινιών προβολής άλλων περιοχών της χώρας μας. Από την πλευρά μας ως Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας είμαστε και παραμένουμε στη διάθεσή σας για να παράσχουμε οποιαδήποτε βοήθεια στην υλοποίηση της πρωτοβουλίας σας, εάν και εφ’ όσον μας ζητηθεί.”