ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ - ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ

Ει βούλει καλώς ακούειν, μάθε καλώς λέγειν, μαθών δε καλώς λέγειν, πειρώ καλώς πράττειν, και ούτω καρπώση το καλώς ακούειν. (Επίκτητος)

(Αν θέλεις να σε επαινούν, μάθε πρώτα να λες καλά λόγια, και αφού μάθεις να λες καλά λόγια, να κάνεις καλές πράξεις, και τότε θα ακούς καλά λόγια για εσένα).

Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2024

Ryanair: Μόνο μέσω εφαρμογής το check-in - καταργούνται τα γκισέ στα αεροδρόμια

 

Την πρόθεση της Ryanair να καταργήσει τα γκισέ εισιτηρίων και το  check-in να πραγματοποιείται μόνο μέσω εφαρμογής από την επόμενη άνοιξη γνωστοποίησε ο επικεφαλής της αεροπορικής εταιρείας Μάικλ Ο' Λίρι σε συνέντευξη Τύπου στο Δουβλίνο.

«Θα καταργήσουμε τα γκισέ εισιτηρίων και τότε δεν θα υπάρχει πλέον λόγος να χρεώνουμε τέλη για check-in στο αεροδρόμιο», δήλωσε ο Μάικλ Ο' Λίρι, υπογραμμίζοντας ότι η Ryanair επεξεργάζεται ήδη την σχετική εφαρμογή ώστε οι επιβάτες να έχουν πλήρη διαχείριση όλων των παραμέτρων της πτήσης μέσω της εφαρμογής από την 1η Μαΐου.

Λόγω των υψηλών τελών στο αεροδρόμιο, η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους της Ευρώπης προτρέπει ήδη τους πελάτες της να κάνουν check-in μέσω Διαδικτύου, εάν είναι δυνατόν. Όποιος δεν το κάνει αυτό προς το παρόν πρέπει να πληρώσει επιπλέον χρέωση 55 ευρώ στο αεροδρόμιο.

Εάν η αεροπορική εταιρεία εφαρμόσει το σχέδιό της, οι πελάτες που δεν διαθέτουν smartphone δεν θα μπορούν να ταξιδέψουν με την Ryanair, αφού δεν θα μπορούν να επιβιβάζονται στα αεροπλάνα της.

Σύμφωνα με τον  Ο' Λίρι, το 60 τοις εκατό των επιβατών χρησιμοποιεί αυτήν τη στιγμή την εφαρμογή Ryanair. Αναμένει ότι αυτό το ποσοστό θα αυξηθεί στο 80 τοις εκατό μέχρι το τέλος του έτους.


Ο CEO της Ryanair απάντησε και στις ανησυχίες για προβλήματα του κινητού τηλεφώνου που θα καταστήσουν την επιβίβαση αδύνατη, τονίζοντας ότι εφόσον η αεροπορική εταιρεία γνωρίζει το όνομα του επιβάτη και το διαβατήριο είναι παρόν, όλα "είναι εντάξει", με την παροχή διευκρινίσεων στην πύλη επιβίβασης.