Η TUI συνεχίζει να περιμένει μια καλή χρονιά στο σύνολό της και, μετά από έξι μήνες, μπορεί επίσης να ανατρέξει σε ένα ισχυρό δεύτερο τρίμηνο του οικονομικού έτους: Η TUI έκλεισε με επιτυχία το δεύτερο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2024 λόγω της συνεχιζόμενης μεγάλης προθυμίας των ανθρώπων να ταξιδέψουν. Με 2,8 εκατ. επισκέπτες την περίοδο αναφοράς, ο τουριστικός όμιλος πέτυχε κύκλο εργασιών ρεκόρ 3,6 δισ. ευρώ, ετήσια αύξηση 16% (β’ τρίμηνο 2023: 3,2 δισ. ευρώ). Οι τομείς Hotels & Resorts και Cruises πέτυχαν αποτελέσματα ρεκόρ και διασφάλισαν ότι τα υποκείμενα EBIT του Ομίλου βελτιώθηκαν σημαντικά, στα -189 εκατ. ευρώ το τυπικά ασθενέστερο β’ τρίμηνο του οικονομικού έτους.

Υψηλότερες μέσες τιμές στις κρατήσεις για το καλοκαίρι
Η TUI ολοκλήρωσε τη χειμερινή σεζόν 2023-24 με συνολική αύξηση στις κρατήσεις κατά 9% και τις μέσες τιμές 3% υψηλότερες. Ο καιρός παρακίνησε επίσης πολλούς ταξιδιώτες της τελευταίας στιγμής να κάνουν χειμερινές κρατήσεις. Συνολικά 5,1 εκατ. πελάτες έκαναν διακοπές με την TUI τον φετινό χειμώνα, με 700.000 περισσότερους επισκέπτες από την ενημέρωση των συναλλαγών για τα τριμηνιαία στοιχεία τον Φεβρουάριο. Η ζήτηση ήταν ισχυρότερη για προορισμούς μικρών και μεσαίων αποστάσεων, με τα Κανάρια Νησιά και την Αίγυπτο να είναι οι πιο δημοφιλείς προορισμοί και η ζήτηση για το Cabo Verde να αυξάνεται περαιτέρω.

Οι μέσες τιμές για το επερχόμενο καλοκαίρι του 2024 είναι 4% υψηλότερες από ό,τι το προηγούμενο έτος. Το 60% του προγράμματος έχει πωληθεί, το οποίο είναι στο ίδιο επίπεδο με πέρυσι. Από την τελευταία ενημέρωση, προστέθηκαν 2 εκατ. κρατήσεις, πράγμα που σημαίνει ότι η TUI έχει καταγράψει συνολικά 9 εκατ. κρατήσεις για το επερχόμενο καλοκαίρι του 2024. Αυτό αντιστοιχεί σε αύξηση 5% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Προορισμοί μεσαίων και μικρών αποστάσεων οδηγούν επίσης τις κρατήσεις για το καλοκαίρι. Η Ελλάδα, η Τουρκία και οι Βαλεαρίδες Νήσοι αποδεικνύονται για άλλη μια φορά οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για καλοκαιρινές διακοπές. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι κρατήσεις είναι επί του παρόντος 3% υψηλότερες, με το 65% της σεζόν να πωλείται. Στη Γερμανία, οι κρατήσεις είναι 7% υψηλότερες και το 60% του προγράμματος έχει ήδη πουληθεί. Η TUI συνεχίζει να παρακολουθεί στενά τα γεωπολιτικά γεγονότα, ιδιαίτερα στη Μέση Ανατολή και την Αραβική Χερσόνησο. Σε περίπτωση που αλλάξει η κατάσταση ή η ζήτηση των πελατών, το επιχειρηματικό μοντέλο του Ομίλου του επιτρέπει να μεταφέρει ευέλικτα τη δυναμικότητα από την Ανατολική στη Δυτική Μεσόγειο.
